Podejście produktowe w wytwarzaniu oprogramowania

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: PROD

Powiadom
o kolejnych terminach

# scrum

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne wyłącznie na zamówienie.

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie w sposób przekrojowy pokazuje z różnych perspektyw - członka Zespołu, Product Ownera oraz managera - na czym polega praca nad produktem i czym różni się ona od pracy projektowej

Dla każdej z tych ról pokazane i przećwiczone jest, które czynniki wpływają na to, aby praca nad rozwojem produktu - od pomysłu do jego realizacji - była możliwie jak najkrótsza i prezentowała jakość akceptowaną przez odbiorcę

Szkolenie przeznaczone jest również dla osób, które w najbliższej przyszłości mają rozpocząć pracę nad produktem w którejkolwiek z w/w ról

WYMAGANIA

W szkoleniu mogą uczestniczyć zarówno programiści jak i ludzie związani z wytwarzaniem produktu - Product Owner / Product Manager

Umiejętności programistyczne są dodatkowym atutem, aczkolwiek nie są wymaganiem koniecznym do uczestnictwa w szkoleniu

ZALETY

Cele szkolenia

Zrozumienie pełnego procesu wytwarzania produktu - zaczynając od naszkicowania początkowej koncepcji, sformułowania wymagań, przedstawienia ich zespołowi, realizacji, a skończywszy na jego wdrożeniu na środowisko produkcyjne; potrafić umiejscowić siebie w tym procesie,

Identyfikowanie tzw. “wąskiego gardła” w procesie wytwarzania produktu i podejmowanie próby ich eliminacji za pomocą poznanych narzędzi,

Poznanie wachlarzu narzędzi na każdym etapie i umiejętność ich zastosowania w odpowiednim kontekście (np. odpowiednie formułowanie User Stories, “zwinne” release’y),

Poprawne i efektywne komunikowanie się z przedstawicielami innych ról

Program

  • różnice między podejściem projektowym a produktowym w wytwarzaniu oprogramowania
  • czym jest BDD?
  • podstawy BDD
  • jak pisać historyjki (stories)?
  • BDD w praktyce
    • Cucumber
    • Geb
    • WebDriver lub Selenium IDE
  • polityka release’ów
  • automatyzacja releasów
  • architektura środowiska produkcyjnego na przykładzie paradygmatu blue-green deployment
  • wprowadzenie
  • rola Product Ownera
  • symulacja LEGO 4 SCRUM (by Alexey Krivitsky)
  • dyskusja
  • podstawy
  • identyfikacja “wąskich gardeł”
  • WIP
  • dyskusja
  • wprowadzenie
  • zasady
  • metody
  • praktyki
  • dyskusja

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.