Blog

16 listopada 2020

Uchwycić volatile. Czyli o zmiennych ulotnych w Javie słów kilka

Zmienna "volatile" jest jednym ze słów kluczowych w języku Java. Znaczenie tego słowa często jest błędnie rozumiane choćby ze względu na fakt, że występuje ono w języku C/C++ i jego przeznaczenie jest zgoła inne niż w Javie. Być może dotychczas go nie używałeś bądź nawet nie spotkałeś się z nim w swojej codziennej pracy z kodem.

# platforma-java

# java

05 listopada 2020

5 grzechów głównych młodego lidera

Na temat błędów menedżerów powiedziano już bardzo wiele. Moja perspektywa, to perspektywa trenera, który spotyka liderów, kierowników, menedżerów na bardzo różnych etapach ich doświadczeń. Słucham ich...

# zarzadzanie

# leadership

# team-management

15 października 2020

Jak znaleźć najlepszy model uczenia maszynowego?

Artykuł "Czym jest model uczenia maszynowego?" zakończyłem stwierdzeniem, że testowanie różnych algorytmów uczenia maszynowego polega na tym, że po prostu je stosujemy i patrzymy, jak działają. Może s...

# data-science

# machine-learning

02 października 2020

Czy w zwinnym świecie agile jest miejsce na certyfikację PMP?

Metodyki zwinne zdominowały IT. Jak świat długi i szeroki, ludzie szkolą się na product ownerów i scrum masterów. Tradycyjne podejścia do projektów informatycznych są w odwrocie. Zamiast harmonogramów...

# pmp

# scrum

# agile

25 września 2020

Czym jest model uczenia maszynowego? - przewodnik dla menedżerów

W tym artykule odpowiemy sobie na pytanie, czym tak naprawdę jest model, w jakim celu moglibyśmy chcieć go zbudować i jak nauczyć komputer czegoś nowego.

# data-science

# uczenie-maszynowe

# python

# data

04 września 2020

Uczenie maszynowe dla menedżerów

W tym artykule przedstawię w możliwie prosty sposób, na czym polega uczenie maszynowe. Pisząc, wyobrażałem sobie czytelnika, który bezpośrednio nie zajmuje się tym problemem, ale musi lub chciałby wie...

# data-science

# uczenie-maszynowe

27 sierpnia 2020

Twórcy gier = programiści, artyści i designerzy

Nazywam się Mateusz i pracuję w firmie Crazy Labs jako programista i game designer. W gamedevie działam na różnych pozycjach od siedmiu lat. W tym artykule opowiem o tym, kto stoi za tworzeniem gier. ...

# tworzenie-gier

# gry

# design

# unreal

# unity

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.