Oszczędzaj czas i pieniądze dzięki najnowocześniejszej technologii

Zamów dedykowanego chatbota stworzonego przez ekspertów Data Science lub zaimplementuj chatGPT na swojej stronie

Automatyczne odpowiadanie na pytania klientów i pracowników

Co potrafi chatbot?

Dzięki wykorzystaniu najnowszych osiągnięć sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i NLP nasi eksperci mogą stworzyć specjalnego bota dostosowanego do indywidualnych potrzeb i specyfiki Twojej firmy w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, działów HR, księgowości i administracji.

Przykładowe demo naszych chatbotów:

Kilka ładnie zapakowanych produktów

Przedstawi ofertę

Co potrafi chatGPT na Twojej stronie?

Zintegrujemy chatGPT z treściami znajdującymi się na Twojej stronie internetowej. Najnowsza technologia, na której zbudowany jest chatGPT zapewni komunikatywne i płynne porozumiewanie się z Twoimi klientami. My natomiast odpowiednio ustawimy chat, żeby podawał tylko informacje znajdujące się na Twojej stronie (a nie z niezweryfikowanych lub konkurencyjnych źródeł), w sposób wyłącznie pozytywny dla Twojego biznesu.

Zastosowanie chatbota konwersacyjnego

Obsługa klienta i pracownika w czasie rzeczywistym 24/7. Chatbot automatycznie wykonuje wiele operacji jednocześnie, zachowując kontekst wypowiedzi. Chatbot po polsku lub w innym języku zapewnia doskonałą komunikację. Dzięki sztucznej inteligencji, przetwarzaniu języka naturalnego i uczeniu maszynowemu jest w stanie prowadzić spójną rozmowę i udzielać adekwatnych odpowiedzi. Zadbaliśmy, żeby narzędzie było łatwe we wdrożeniu i użytkowaniu nawet dla osób nietechnicznych.

Ikona znacznika wyboru

Sprzedaż i marketing

Bądź zawsze dostępny dla swoich klientów. Dowiedz się co jest atrakcyjne dla konsumenta i przedstawiaj najlepiej dopasowane rekomendacje produktów. Uzyskuj cenne dane i ułatw sobie analitykę i optymalizację.

Więcej
Ikona znacznika wyboru

Administracja, finanse i HR

Usprawnij procesy rekrutacji, onboardingu i przekazywania informacji w organizacji. Ułatw raportowanie i administrację. Oszczędzaj czas pracowników i tnij koszty w firmie. Chatbot po polsku lub w innym wybranym języku.

Więcej
Ikona znacznika wyboru

Obsługa klienta i logistyka

Rozwiązuj natychmiast problemy swoich klientów. Mierz ich poziom zadowolenia. Zwiększaj skalę działań. Chatbot po polsku lub w innym wybranym języku.

Więcej
Ikona znacznika wyboru

Uczelnia

Dostosowany do potrzeb instytucji. Stworzony przez ekspertów tworzących rozwiązania dla instytucji nauki. Przejmuje część zadań dziekanatu i ułatwia komunikację z uczelnią kandydatom studentom, pracownikom.

Więcej

Dlaczego warto

0

użytkowników w Polsce oczekuje natychmiastowej odpowiedzi od firmy¹

0

polskich użytkowników uważa, że chatboty są najprostszym sposobem komunikacji z firmą¹

0

wartość o jaką chatboty pozwalają obniżyć koszty operacyjne²

0

chatboty są dostępne całodobowo

Integracja z Twoją stroną internetową oraz Twoimi narzędziami

Jak działa chatbot?

Chatbot na zamówienie, tworzony z myślą o języku polskim. Integruje się ze wskazanymi systemami zewnętrznymi, potrafi skutecznie i naturalnie komunikować się z użytkownikami. Nie wymaga użycia specyficznych słów kluczowych i rozumie treść pytania dzięki temu, że uczy się na realnych konwersacjach. Integracja na stronie, aplikacja mobilna, funkcja w zewnętrznym systemie lub komunikatorze - to Ty decydujesz. W zależności od potrzeb: dostarczamy system wraz z kodem, a Ty utrzymujesz go i przekształcasz lub udzielamy licencji na gotowe rozwiązanie i zarządzamy systemem dla Ciebie.

Integracja z popularnymi platformami

Chatbot oparty na najlepszej technologii

Korzystamy z najnowszych osiągnięć sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, big data oraz metod przetwarzania języka naturalnego. Posłuchaj, co mają do powiedzenia o technologiach, wykorzystywanych w chatbotach teraz i w przeszłości, wybitni specjaliści, twórcy naszych rozwiązań IT (w tym chatbotów po polsku opartych o AI).

Odbierz chatbotową checklistę

Co musisz przemyśleć, aby otrzymać jak najbardziej realną wycenę chatbota?

Zapisz się na nasz newsletter i odbierz checklistę

Opłacalne innowacje w firmie: chatbot

Na efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem składają się liczne elementy. Między innymi wdrażanie skutecznych (i przede wszystkich sensownych) procesów, dbanie o płynny przepływ informacji i właściwa optymalizacja kosztów. We wszystkich tych aspektach może pomóc oprogramowanie dla biznesu, na przykład takie, które ułatwia automatyzację procesów w firmie, oprogramowanie dla marketingu czy specjalne programy dla obsługi sprzedaży i magazynu. Systemy IT dla firm to znacznie szersza dziedzina niż tylko typowe rozwiązania dla firm jak np. pakiety chmurowe, to także takie, które wspierają innowacje w biznesie.

TRENDY.webp

Źródło: https://verloop.io/blog/100-best-chatbot-statistics/

Zalety chatbota w firmie

Jednym z coraz popularniejszych rozwiązań są chatboty. Podstawową zaletą chatbotów jest obsługa klienta i pracownika w czasie rzeczywistym 24/7. Chatbot dla customer service ułatwia życia obu stronom. Jeżeli dzwonimy do placówki medycznej, żeby umówić wizytę, chatbot zbudowany z wykorzystaniem najnowszej technologii, bez udziału pracownika zapisze nas do wybranego specjalisty w wybranym terminie. Taka automatyzacja obsługi klienta pozwala firmie zaoszczędzić czas pracownika (niższe koszty) oraz skraca czas oczekiwania w kolejce dzwoniącego. 

Bot sprzedażowy to nie tylko automatyzacja sprzedaży internetowej, ale również wsparcie marketingu. Chatboty oparte na przetwarzaniu języka naturalnego (Natural Language Processing) i uczeniu maszynowym (Machine Learning) mogą wykorzystywać w rozmowie system rekomendacyjny. Na podstawie wiadomości i zdjęć wysłanych przez klienta bot jest w stanie np. zaproponować pasujące fotele do wystroju wnętrza. Odpowiednia ilość danych, na których uczył się chatbot oparty na AI - pozwala automatycznie wychwytywać podobieństwa i wzorce, zamiast bazować na konkretnych słowach kluczowych. Chatbot w bankowości umożliwia szybkie i bezpieczne zrobienie przelewu, sprawdzenie stanu konta czy przewalutowanie. Chatboty są niezastąpione w zbieraniu danych czy bezpośrednim kontakcie z użytkownikami w celu pozyskania opinii, a bardziej introwertycznym klientom umożliwią sprawne załatwienie sprawy bez kontaktu z człowiekiem.

chatboty2.webp

Źródło: https://verloop.io/blog/100-best-chatbot-statistics/

Różnice między chatbotami

Podziały pomiędzy chatbotami możemy wyznaczyć na podstawie kilku ścieżek. Pierwszą i najbardziej oczywistą będzie ich zastosowanie, można tu wymienić na przykład chatbot dla marketingu i sprzedaży, chatbot dla logistyki, chatbot rekrutacyjny, chatbot dla bankowości, chatbot dla HR i administracji i wiele innych. Innym sposobem podziału będzie kanał rozmowy - czy będą to chatboty czysto tekstowe, głosowe (voiceboty) czy np. testowo-obrazowe. Jednak to od potrzeb odbiorcy powinien zależeć ostateczny zakres funkcjonalności i złożoność chatbota. Jeżeli ścieżka użytkownika składa się z zamkniętych wyborów i nie wymaga elastyczności przy formułowaniu potrzeb, możemy poskładać rozmowę praktycznie w całości z gotowych komend, które wybiera użytkownik (nie musi nic wpisywać). Na przykład rezerwacja stolika w rejestracji będzie wymagała zazwyczaj tylko wyboru daty, godziny i liczby miejsc przy stoliku, ale już np. udzielenie porady prawnej wymaga systemu o zupełnie innym poziomie złożoności.

kasa-i-czas.webp

Źródło: https://verloop.io/blog/100-best-chatbot-statistics/

Co chatbot pokaże managementowi

Rozwój chatbota można przyrównać do rozwoju wyszukiwarek internetowych. Kilkanaście lat temu, żeby z nich wydajnie korzystać, trzeba było wiedzieć, jak to robić. Obecnie jest to jedno z najbardziej podstawowych narzędzi użytkownika, stale dostosowane do zwiększania prostoty i intuicyjności stosowania oraz, co najważniejsze, użyteczności. Podobnie jest z chabtotami. Nie tylko już coraz rzadziej gubią się w rozmowach, a zakres ich zastosowania jest coraz szerszy, ale też wyposażone w odpowiedni dashboard pozwala na administrację, modyfikację czy w pewnym stopniu nawet kompletną konfigurację chatbota osobom nietechnicznym. Daje też błyskawiczny wgląd w dane i umożliwia robienie prostych analiz. Pozwala to na wzmocnienie w firmie zarządzania w modelu data driven.

chatboty4.webp

Łatwy w obsłudze dashboard do Chatbota Sages

Jaki Chatbot

Najlepsze rozwiązanie IT dla firmy, to takie dostosowane do jej potrzeb. Jeżeli organizacja działa w Polsce, to chatbot po polsku jest oczywistością, jeżeli działa na kilku rynkach - musi być dostosowany do płynnej komunikacji w wielu językach. Żeby był najbardziej użyteczny dla klientów, pracowników i managementu musi być dobrze zaprojektowany z wykorzystaniem najnowszych technologii, ale jednocześnie być łatwy w obsłudze nawet dla osób, które się na niej nie znają. AI w biznesie np. AI w marketingu czy sprzedaży nie tylko nie musi, ale nawet nie powinno być skomplikowane w stosowaniu. Najważniejsze jednak musi być jego dostosowanie do potrzeb użytkownika - tutaj ważna będzie dobra współpraca pomiędzy zleceniodawcą i firmą IT. Czy warto inwestować w chatbota? Ta technologia pozwala na zwiększenie zasięgu działań, łatwiejsze zbieranie i analizę danych, podnoszenie poziomu obsługi klienta i obniżanie kosztów. A o szybkości jej rozwoju świadczy, chociażby chatbot ChatGPT. Już niedługo może okazać się, że chatboty podobnie jak inne rozwiązania IT w biznesie przestaną być innowacją, a staną się oczywistością.

Kontakt do zespołu sprzedaży z Sages

Formularz kontaktowy

Administratorem danych jest Sages Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przetwarzamy Twoje dane w celu wykonania umowy z Tobą lub z podmiotem, w imieniu którego działasz, wykonania naszych obowiązków prawnych, ustalania, dochodzenia i obrony roszczeń, a jeśli wyraziłeś odpowiednie zgody - również w celach marketingowych (w tym wysyłki newslettera). Masz prawo dostępu do danych (w tym ich kopii), ograniczenia przetwarzania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych. Pełną treść informacji o przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce prywatności.