Zrobiliśmy chatbota m.in dla:

FindwisePragmatists

oraz Komisja Nadzoru Finansowego

Co potrafi chatbot?

Dzięki wykorzystaniu najnowszych osiągnięć sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i NLP nasi eksperci mogą stworzyć specjalnego bota dostosowanego do indywidualnych potrzeb i specyfiki Twojej firmy w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, działów HR, księgowości i administracji.

Automatyczne odpowiadanie na pytania klientów i pracowników

Automatyczne złożenie zamówienia przez klienta

Automatyczne zadanie pytania o status zamówienia

Automatyczne przyjmowanie reklamacji

Automatyczne komunikaty marketingowe i sprzedażowe w różnorodnych kanałach

Automatyczne agregowanie i analizowanie danych marketingowych i sprzedażowych

Automatyczny przegląd CV

Automatyczne umawianie spotkań

Automatyczne przydzielanie szkoleń, sprzętu itp.

Automatyczne rozpatrywanie zwolnień lekarskich i urlopów

Jak działa chatbot?

Chatbot na zamówienie, tworzony z myślą o języku polskim. Integruje się ze wskazanymi systemami zewnętrznymi, potrafi skutecznie i naturalnie komunikować się z użytkownikami. Nie wymaga użycia specyficznych słów kluczowych i rozumie treść pytania dzięki temu, że uczy się na realnych konwersacjach. Integracja na stronie, aplikacja mobilna, funkcja w zewnętrznym systemie lub komunikatorze - to Ty decydujesz. W zależności od potrzeb: dostarczamy system wraz z kodem, a Ty utrzymujesz go i przekształcasz lub udzielamy licencji na gotowe rozwiązanie i zarządzamy systemem dla Ciebie.

Chatbot się opłaca

0

Użytkowników w Polsce oczekuje natychmiastowej odpowiedzi od firmy Raport Symetrii

0

Polskich użytkowników uważa, że chatboty są najprostszym sposobem komunikacji z firmą Raport Symetrii

0

O tyle chatboty pozwalają obniżyć koszty operacyjne Zobacz statystyki

0

Chatboty są dostępne całodobowo

Zastosowania chatbota

Obsługa klienta i pracownika, która działa w czasie rzeczywistym 24/7. Chatbot automatycznie wykonuje wiele operacji jednocześnie zachowując kontekstu wypowiedzi. Chatbot po polsku lub w innym wybranym języku zapewnia doskonałą komunikację. Dzięki sztucznej inteligencji, przetwarzaniu języka naturalnego i uczeniu maszynowemu jest w stanie prowadzić spójną rozmowę i udzielać adekwatnych odpowiedzi. Jakkolwiek narzędzie opiera się na najbardziej innowacyjnej technologii zadbaliśmy, żeby było łatwe we wdrożeniu i użytkowaniu nawet dla osób nietechnicznych.

Chatbot dla sprzedaży i marketingu

Bądź zawsze dostępny dla swoich klientów. Dowiedz się co jest atrakcyjne dla konsumenta i przedstawiaj najlepiej dopasowane rekomendacje produktów. Zautomatyzuj kampanie w różnych kanałach reklamowych. Uzyskuj cenne dane i ułatw sobie analitykę i optymalizację. Zwiększaj sprzedaż i dowieź oczekiwane wyniki.

  • Przeprowadza użytkownika przez cały proces sprzedaży
  • Potrafi dostosować rekomendacje do zdjęć
  • Rozumie polecenia nawet jeżeli są w nich literówki lub nie zostały użyte słowa kluczowe
Chatbot dla sprzedaży i marketingu- animation

Chatbot dla administracji, finansów i HR

Usprawnij procesy rekrutacji, onboardingu i przekazywania informacji w organizacji. Ułatw raportowanie i administrację. Oszczędzaj czas pracowników i tnij koszty w firmie. Chatbot po polsku lub w innym wybranym języku.

  • Łączy się z CMSem i innymi wewnętrznymi i zewnętrznymi bazami
  • Rozumie i przetwarza teksty np. z dokumentów PDFów, skanów
  • Automatyzuje składanie wniosków urlopowych, przydzielanie sprzętu i dopasowanie szkoleń
  • Pracuje z komunikatorami jakich używa organizacja
Chatbot dla administracji, finansów i HR- animation

Chatbot dla obsługi klienta i logistyki

Rozwiązuj natychmiast problemy swoich klientów. Mierz ich poziom zadowolenia. Zwiększaj skalę działań. Chatbot po polsku lub w innym wybranym języku.

  • Pomaga w składaniu zamówień, rozpatrywaniu reklamacji, sprawdzaniu statusu zamówienia
  • Łączy się z wewnętrznymi i zewnętrznymi bazami
  • Skraca czas oczekiwania klienta na linii
  • Chatboty załatwiają standardowe pytania a pracownicy mogą zająć się bardziej skomplikowanymi sprawami.
  • Pozwala na wysyłanie automatycznej komunikacji do ustalonych baz
  • Potrafi rozpoznać emocje rozmówcy np. automatycznie przekierować niezadowolonego klienta do operatora.
Chatbot dla obsługi klienta i logistyki- animation

Chatbot dla uczelni

Dostosowany do potrzeb instytucji. Stworzony przez naukowców i ekspertów od lat tworzących rozwiązania dla instytucji nauki. Przejmuje część zadań dziekanatu i ułatwia komunikację z uczelnią kandydatom studentom, pracownikom z uczelnią.

  • Odpowie na generalne pytania związane z funkcjonowaniem uczelni
  • Pomoże w wypełnianiu wniosków i pobieraniu formularzy
  • Przeprowadzi przez proces rekrutacji
  • Potrafi pobierać informacje nie tylko na podstawie danych dotyczących aktualnych procesów rekrutacyjnych, ale także poprzednich lat (np. odpowie na pytanie ile punktów było potrzebne w minionym roku, żeby dostać się na dany kierunek)
  • Może wysyłać powiadomienia zalogowanym kandydatom/kom i przypominać im o terminach złożenia wymaganych dokumentów
Chatbot dla uczelni- animation

Chatbot oparty na sztucznej inteligencji

Jesteśmy ekspertami, którzy są na pierwszej linii teorii i praktyki tworzenia i wdrażania innowacji technologicznych. Korzystamy z najnowszych osiągnięć sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, big data oraz metod przetwarzania języka naturalnego.
0

Trenerów nawiązało z nami współpracę

0

Zorganizowanych szkoleń

0

Przeszkolonych osób

Zaufali nam

Twoje potrzeby

Pracowaliśmy dla takich branż jak:

Finanse

Turystyka

Transport

Nieruchomości

Moda

Telekomunikacja

Edukacja/Szkolenia

Opieka zdrowotna

Segment beauty

Integracja chatbota z Twoją stroną internetową oraz z Twoimi narzędziami

Web page integrated with chatbot

Integracja chatbota z popularnymi platformami

MessengerMicrosoft TeamsWhatsappSalesforce

Kontakt do opiekuna projektu

Formularz kontaktowy

Administratorem danych jest Sages Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 62c. Podanie danych jest dobrowolne. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wglądu do danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia w sposób określony w Polityce prywatności.