Oszczędzaj czas i pieniądze dzięki najnowocześniejszej technologii

Zamów chatbota stworzonego przez ekspertów Data Science

Automatyczne odpowiadanie na pytania klientów i pracowników

Co potrafi chatbot?

Dzięki wykorzystaniu najnowszych osiągnięć sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i NLP nasi eksperci mogą stworzyć specjalnego bota dostosowanego do indywidualnych potrzeb i specyfiki Twojej firmy w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, działów HR, księgowości i administracji.

Przykładowe demo naszych chatbotów:

Zastosowanie chatbota

Obsługa klienta i pracownika w czasie rzeczywistym 24/7. Chatbot automatycznie wykonuje wiele operacji jednocześnie zachowując kontekstu wypowiedzi. Chatbot po polsku lub w innym języku zapewnia doskonałą komunikację. Dzięki sztucznej inteligencji, przetwarzaniu języka naturalnego i uczeniu maszynowemu jest w stanie prowadzić spójną rozmowę i udzielać adekwatnych odpowiedzi. Zadbaliśmy, żeby narzędzie było łatwe we wdrożeniu i użytkowaniu nawet dla osób nietechnicznych.

Sprzedaż i marketing

Bądź zawsze dostępny dla swoich klientów. Dowiedz się co jest atrakcyjne dla konsumenta i przedstawiaj najlepiej dopasowane rekomendacje produktów. Zautomatyzuj kampanie w różnych kanałach reklamowych. Uzyskuj cenne dane i ułatw sobie analitykę i optymalizację. Zwiększaj sprzedaż i dowieź oczekiwane wyniki. - Przeprowadza użytkownika przez cały proces sprzedaży. - Potrafi dostosować rekomendacje do zdjęć. - Rozumie polecenia nawet jeżeli są w nich literówki lub nie zostały użyte słowa kluczowe.

Administracja, finanse i HR

Usprawnij procesy rekrutacji, onboardingu i przekazywania informacji w organizacji. Ułatw raportowanie i administrację. Oszczędzaj czas pracowników i tnij koszty w firmie. Chatbot po polsku lub w innym wybranym języku. - Łączy się z CMSem i innymi wewnętrznymi i zewnętrznymi bazami. - Rozumie i przetwarza teksty np. z dokumentów PDFów, skanówz. - Automatyzuje składanie wniosków urlopowych, przydzielanie sprzętu i dopasowanie szkoleń. - Pracuje z komunikatorami jakich używa organizacja.

Obsługi klienta i logistyki

Rozwiązuj natychmiast problemy swoich klientów. Mierz ich poziom zadowolenia. Zwiększaj skalę działań. Chatbot po polsku lub w innym wybranym języku. - Pomaga w składaniu zamówień, rozpatrywaniu reklamacji, sprawdzaniu statusu zamówienia. - Łączy się z wewnętrznymi i zewnętrznymi bazami. - Skraca czas oczekiwania na linii. - Chatboty załatwiają standardowe pytania a pracownicy mogą zająć się bardziej skomplikowanymi sprawami. - Pozwala na wysyłanie automatycznej komunikacji do ustalonych baz - Potrafi rozpoznać emocje rozmówcy np. automatycznie przekierować niezadowolonego klienta do operatora.

Uczelnia

Dostosowany do potrzeb instytucji. Stworzony przez ekspertów tworzących rozwiązania dla instytucji nauki. Przejmuje część zadań dziekanatu i ułatwia komunikację z uczelnią kandydatom studentom, pracownikom. - Odpowie na pytania związane z funkcjonowaniem uczelni. - Pomoże w wypełnianiu wniosków i pobieraniu formularzy. - Przeprowadzi przez proces rekrutacji. - Pobiera informacje na podstawie danych dotyczących aktualnych i poprzednich procesów rekrutacyjnych (np. ilości wymaganych punktów w minionym roku na dany kierunek). - Wysyła powiadomienia zalogowanym kandydatom i przypomina im o terminach złożenia wymaganych dokumentów.

Machine Learning

Chatbot oparty na najlepszej technologii

Korzystamy z najnowszych osiągnięć sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, big data oraz metod przetwarzania języka naturalnego. Tworząc i wdrażając innowacyjne technologie łączymy teorię z praktyką.

Dlaczego warto

0

użytkowników w Polsce oczekuje natychmiastowej odpowiedzi od firmy¹

0

polskich użytkowników uważa, że chatboty są najprostszym sposobem komunikacji z firmą¹

0

wartość o jaką chatboty pozwalają obniżyć koszty operacyjne²

0

chatboty są dostępne całodobowo

Integracja z Twoją stroną internetową oraz Twoimi narzędziami

Jak działa chatbot?

Chatbot na zamówienie, tworzony z myślą o języku polskim. Integruje się ze wskazanymi systemami zewnętrznymi, potrafi skutecznie i naturalnie komunikować się z użytkownikami. Nie wymaga użycia specyficznych słów kluczowych i rozumie treść pytania dzięki temu, że uczy się na realnych konwersacjach. Integracja na stronie, aplikacja mobilna, funkcja w zewnętrznym systemie lub komunikatorze - to Ty decydujesz. W zależności od potrzeb: dostarczamy system wraz z kodem, a Ty utrzymujesz go i przekształcasz lub udzielamy licencji na gotowe rozwiązanie i zarządzamy systemem dla Ciebie.

Integracja z popularnymi platformami

MessengerMicrosoft TeamsWhatsAppSalesforce

Kontakt do opiekuna projektu

Background patternPhoto of the Key Account Manager

Łukasz Kobyliński

e-maill.kobylinski@sages.pl

Formularz kontaktowy

Administratorem danych jest Sages Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 62c. Podanie danych jest dobrowolne. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wglądu do danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia w sposób określony w Polityce prywatności.
  1. Raport Symetrii: https://symetria.pl/chatboty-w-polsce/Chatboty-w-Polsce-2020.pdf

  2. https://www.smallbizgenius.net/by-the-numbers/chatbot-statistics/#gref