Automatyzacja z korzyścią dla Ciebie i Twoich klientów

Bardziej wydajna obsługa klienta dzięki chatbotowi AI

Skontaktuj się z nami

Usprawnij pracę swojego działu obsługi klienta

Zarządzanie zamówieniami

Pomaga w składaniu zamówień, rozpatrywaniu reklamacji, sprawdzaniu statusu zamówienia.

Integracja z narzędziami firmy

Łączy się z wewnętrznymi i zewnętrznymi bazami. Pozwala na wysyłanie automatycznej komunikacji

Odciążenie pracowników

Załatwia standardowe pytania a pracownicy mogą zająć się bardziej skomplikowanymi sprawami.

Ulepszenie obsługi

Skraca czas oczekiwania klienta na linii. Potrafi rozpoznać emocje rozmówcy np. automatycznie przekierować niezadowolonego klienta do operatora.

Przedstawiaj dopasowaną ofertę

  • Zapewnia najlepszą opiekę klientom. Najszybszą i dostosowaną do potrzeb.

  • Przejmuje od pracowników wykonywanie powtarzalnych, nużących zadań.

  • Połączenie automatyzacji z personalizacją pozwala zwiększyć skalę działań bez szkody dla klienta.

Co potrafi chatbot?

Dzięki wykorzystaniu najnowszych osiągnięć sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i NLP nasi eksperci mogą stworzyć specjalnego bota dostosowanego do indywidualnych potrzeb i specyfiki Twojej firmy w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, działów HR, księgowości i administracji.

Odkryj możliwości chatbota dla sektora bankowego

Zobacz demo

Zdobywaj najlepszych pracowników dzięki usprawnieniu rekrutacji

Zobacz demo

Zobacz nasze inne chatboty

Uczelnie

Chatbot wspierający dziekanat, pracowników, studentów i kandydatów

Więcej

Administracja, finanse i HR

Usprawniaj procesy, oszczędzaj czas pracowników i tnij koszty w firmie.

Więcej

Marketing i sprzedaż

Popraw marketing, zwiększaj sprzedaż i dowieź oczekiwane wyniki.

Więcej

Integracja z popularnymi systemami

Kontakt do opiekuna projektu

Formularz kontaktowy

Administratorem danych jest Sages Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 62c. Podanie danych jest dobrowolne. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wglądu do danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia w sposób określony w Polityce prywatności.