


Przedstawiaj dopasowaną ofertę
Zapewnia najlepszą opiekę klientom. Najszybszą i dostosowaną do potrzeb.
Przejmuje od pracowników wykonywanie powtarzalnych, nużących zadań.
Połączenie automatyzacji z personalizacją pozwala zwiększyć skalę działań bez szkody dla klienta.
Co potrafi chatbot?
Dzięki wykorzystaniu najnowszych osiągnięć sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i NLP nasi eksperci mogą stworzyć specjalnego bota dostosowanego do indywidualnych potrzeb i specyfiki Twojej firmy w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, działów HR, księgowości i administracji.
Odkryj możliwości chatbota dla sektora bankowego
Zdobywaj najlepszych pracowników dzięki usprawnieniu rekrutacji
Integracja z popularnymi systemami


Kontakt do opiekuna projektu
Formularz kontaktowy
Administratorem danych jest Sages Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 62c. Podanie danych jest dobrowolne. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wglądu do danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia w sposób określony w Polityce prywatności.