


- Odpowie na pytania związane z zasadami rekrutacji.
- Może również odpowiadać na pytania na podstawie danych historycznych z poprzednich lat.
- Przeprowadzi studenta/kę przez proces rekrutacji.
- Może wysyłać “przypominajki” zalogowanym kandydatom/kom i motywować ich do złożenie odpowiednich papierów.
- Odpowie na generalne pytania związane ze studiowaniem na uczelni lub danym wydziale.
- Odpowie na pytania związane z sytuacją studenta/ki na uczelni np. wyśle powiadomienie o pojawieniu się oceny z egzaminu.
- Poinformuje o godzinach dziekańskich i innych wydarzeniach.
- Przedstawi dane dotyczące konkretnych przedmiotów np. język wykładowy, opis przedmiotu, wykładowcę/czynię.
- Może wysyłać “przypominajki” o upływających terminach.
- Odpowie na generalne pytania związane z funkcjonowaniem uczelni,
- Pomoże w wypełnianiu wniosków i pobieraniu formularzu (przekieruje na odpowiednie strony, odpowie na pytania o procedury).
- Poinformuje np. o tym, że zebrała się wystarczająca liczba studentów, żeby przedmiot ruszył.
- Może wysyłać “przypominajki” o upływających terminach wniosków.
Integracja z systemami uczelni


Opiekun klienta
Formularz kontaktowy
Administratorem danych jest Sages Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 62c. Podanie danych jest dobrowolne. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wglądu do danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia w sposób określony w Polityce prywatności.