Szkolenie: Zarządzanie kompetencjami w IT
Narzędzia i zasady świadomego zarządzania kompetencjami w IT, dzięki którym procesy rekrutacji i selekcji, oceny oraz rozwoju kompetencji specjalistycznych i miękkich pracowników IT stają się obiektywne i powtarzalne.
- Trenerzy praktycy
- Kameralne grupy
Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)
Kod kursu:ZARZ/KOMP
Zarządzanie kompetencjami w IT
Cele szkolenia
Przegląd pojęć niezbędnych w świadomym zarządzaniu kompetencjami w zespołach IT
Nauka budowania modelu oraz matrycy kompetencji
Zrozumienie roli modelu kompetencji w procesach rekrutacji i selekcji oraz awansu
Zrozumienie roli matrycy kompetencji w procesach oceny i rozwoju pracowników
Uzyskanie praktycznych wskazówek, jak rozwijać kompetencje pracowników
Nauka korzystania z cyklu Kolba do wsparcia pracowników IT w rozwoju
Dla kogo?
Liderów i menedżerów IT, chcących świadomie zarządzać kompetencjami swoich zespołów
Osób, które z ramienia działów HR wspierają liderów IT w procesach rekrutacji, selekcji, oceny i rozwoju pracowników
Zalety
Poznanie narzędzi, dzięki którym procesy rekrutacji i selekcji, oceny oraz rozwoju pracowników IT stają się obiektywne i powtarzalne
Poznanie różnych sposobów rozwoju kompetencji pracowników IT, co daje większą elastyczność przy często ograniczonych budżetach szkoleniowych
Program szkolenia ukierunkowany na kompetencje w IT - omawiane zagadnienia, przykłady i ćwiczenia dotyczą kompetencji specjalistycznych i miękkich potrzebnych w tej dziedzinie
Warsztatowy charakter zajęć - konieczna teoria jest wyjaśniania na przykładzie praktycznych zadań
Dużo ćwiczeń, które są okazją do dzielenia się doświadczeniami z innymi uczestnikami szkolenia
W cenie otrzymasz:
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia szkolenia
W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program szkolenia
Zacznijmy od początku, czyli czym są kompetencje
Wyzwania w zarządzaniu kompetencjami w branży IT
Kompetencje jako suma wiedzy, umiejętności i postaw
Przegląd podstawowych kompetencji i ich klasyfikacja
Dowody, dzięki którym poznasz, że pracownik ma określoną kompetencję
Zarządzanie kompetencjami jako proces
Więcej powtarzalności i obiektywizmu, czyli praktyczne zastosowania zarządzania kompetencjami w zespołach IT
Ocena kompetencji
Matryca kompetencji jako graficzna reprezentacja kompetencji Twojego zespołu
Wykorzystanie matrycy kompetencji do oceny i rozwoju pracowników w branży IT
Model kompetencji jako graficzna reprezentacja Twoich oczekiwań względem stanowisk w zespole
Wykorzystanie modelu kompetencji w rekrutacji i selekcji oraz awansach specjalistów IT
Nie martw się małym budżetem szkoleniowym, czyli jak pomóc pracownikom IT w rozwoju kompetencji
Wyzwania w rozwoju kompetencji specjalistów IT
Jak uczą się dorośli
Cykl Kolba - jak może Ci pomóc w rozwoju kompetencji pracowników
Narzędzia rozwoju wiedzy, umiejętności i postaw
Cztery etapy kompetencji
Wybrane opinie
Przeczytaj pozytywne opinie pochodzące z ankiet satysfakcji z naszych szkoleń wypełnianych wyłącznie przez ich uczestników po realizacji usługi