Trwają zapisy do grupy

Szkolenie: Zarządzanie kompetencjami w IT

Narzędzia i zasady świadomego zarządzania kompetencjami w IT, dzięki którym procesy rekrutacji i selekcji, oceny oraz rozwoju kompetencji specjalistycznych i miękkich pracowników IT stają się obiektywne i powtarzalne.

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:ZARZ/KOMP

leadership

Dostępne terminy szkolenia

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

21 sierpnia
Trwają zapisy na szkolenieDostępne w BUR

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2150 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

27 listopada
Trwają zapisy na szkolenieDostępne w BUR

Trener:

Kamila Dec

Cena:

2150 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Powiadom o kolejnych terminach

Interesuje Cię szkolenie w innym terminie?

Zarządzanie kompetencjami w IT

Cele szkolenia

  • Przegląd pojęć niezbędnych w świadomym zarządzaniu kompetencjami w zespołach IT

  • Nauka budowania modelu oraz matrycy kompetencji

  • Zrozumienie roli modelu kompetencji w procesach rekrutacji i selekcji oraz awansu

  • Zrozumienie roli matrycy kompetencji w procesach oceny i rozwoju pracowników

  • Uzyskanie praktycznych wskazówek, jak rozwijać kompetencje pracowników

  • Nauka korzystania z cyklu Kolba do wsparcia pracowników IT w rozwoju


Dla kogo?

  • Liderów i menedżerów IT, chcących świadomie zarządzać kompetencjami swoich zespołów

  • Osób, które z ramienia działów HR wspierają liderów IT w procesach rekrutacji, selekcji, oceny i rozwoju pracowników


Zalety

  • Poznanie narzędzi, dzięki którym procesy rekrutacji i selekcji, oceny oraz rozwoju pracowników IT stają się obiektywne i powtarzalne

  • Poznanie różnych sposobów rozwoju kompetencji pracowników IT, co daje większą elastyczność przy często ograniczonych budżetach szkoleniowych

  • Program szkolenia ukierunkowany na kompetencje w IT - omawiane zagadnienia, przykłady i ćwiczenia dotyczą kompetencji specjalistycznych i miękkich potrzebnych w tej dziedzinie

  • Warsztatowy charakter zajęć - konieczna teoria jest wyjaśniania na przykładzie praktycznych zadań

  • Dużo ćwiczeń, które są okazją do dzielenia się doświadczeniami z innymi uczestnikami szkolenia


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Zacznijmy od początku, czyli czym są kompetencje

  • Wyzwania w zarządzaniu kompetencjami w branży IT

  • Kompetencje jako suma wiedzy, umiejętności i postaw

  • Przegląd podstawowych kompetencji i ich klasyfikacja

  • Dowody, dzięki którym poznasz, że pracownik ma określoną kompetencję

  • Zarządzanie kompetencjami jako proces

Więcej powtarzalności i obiektywizmu, czyli praktyczne zastosowania zarządzania kompetencjami w zespołach IT

  • Ocena kompetencji

  • Matryca kompetencji jako graficzna reprezentacja kompetencji Twojego zespołu

  • Wykorzystanie matrycy kompetencji do oceny i rozwoju pracowników w branży IT

  • Model kompetencji jako graficzna reprezentacja Twoich oczekiwań względem stanowisk w zespole

  • Wykorzystanie modelu kompetencji w rekrutacji i selekcji oraz awansach specjalistów IT

Nie martw się małym budżetem szkoleniowym, czyli jak pomóc pracownikom IT w rozwoju kompetencji

  • Wyzwania w rozwoju kompetencji specjalistów IT

  • Jak uczą się dorośli

  • Cykl Kolba - jak może Ci pomóc w rozwoju kompetencji pracowników

  • Narzędzia rozwoju wiedzy, umiejętności i postaw

  • Cztery etapy kompetencji

Autorem szkolenia jest Kamila Dec

Specjalistka od usług IT i komunikacji, trenerka z 15-letnim stażem, wykładowczyni. Doświadczenie w branży IT zdobywała w kilku firmach i wielu obszarach: od analizy biznesowej i zarządzania projektami, przez zarządzanie działem testowania oprogramowania i biurem zarządzania projektami, do zarządzania relacjami IT i biznesu. Teraz, jako IT service managerka, pracuje w dużej firmie z branży retail. Doświadczenie komunikacyjne zdobywała natomiast jako menadżerka zespołu odpowiedzialnego za zarządzanie…

Wybrane opinie

Przeczytaj pozytywne opinie pochodzące z ankiet satysfakcji z naszych szkoleń wypełnianych wyłącznie przez ich uczestników po realizacji usługi

4.8
Ikona podpowiedziŚrednia ocen Sages w serwisie Google Ocena pochodzi ze średniej ocen Sages w serwisie Google i nie jest weryfikowana

20.03.2025

Uczestnik szkoleniaProjektowanie modeli domen z wykorzystaniem Domain-Driven Design i Event Storming

Wojciech Pyszko

Nawiązywało do przypadków bliskich naszemu biznesowi

Więcej opinii