Trwają zapisy do grupy

Szkolenie: Skuteczny feedback w zespołach IT

Skuteczny feedback to jedna z kluczowych kompetencji w zespołach IT, szczególnie tam, gdzie liczy się współpraca, efektywna komunikacja i ciągłe doskonalenie. Podczas szkolenia nauczysz się, jak udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej w codziennej pracy, nie ograniczając się do corocznej ewaluacji. Poznasz sprawdzone modele i techniki, które pomogą Ci przekazywać informacje zwrotne w sposób konkretny, rzeczowy i motywujący do działania. Dowiesz się również, jak radzić sobie z własnymi reakcjami na feedback – zarówno słuszny, jak i niesłuszny – i przyjmować go w sposób wspierający rozwój. Szkolenie ma formę warsztatową – pracujemy na realnych sytuacjach, z jakimi spotykasz się w projektach IT.

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:1 dzień (8h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:IZ/BIZ

Dostępne terminy szkolenia

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

22 sierpnia
Trwają zapisy na szkolenieDostępne w BUR

Trener:

Trener-Sages

Cena:

1300 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

21 października
Trwają zapisy na szkolenieDostępne w BUR

Trener:

Agata Brataniec

Cena:

1300 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Powiadom o kolejnych terminach

Interesuje Cię szkolenie w innym terminie?

Skuteczny feedback w zespołach IT

Cele szkolenia

  • Poznanie roli informacji zwrotnej w kulturze ciągłego doskonalenia i współpracy zespołowej w kontekście pracy w zespołach IT

  • Poznanie najczęstszych źródeł oporu przed udzielaniem i przyjmowaniem informacji zwrotnej

  • Nauka jak skutecznie przełamywać bariery komunikacyjne

  • Opanowanie zasad udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej z wykorzystaniem praktycznych modeli i przećwiczenie ich udzielania w praktyce

  • Przećwiczenie wybranego sposobu reagowania na informację zwrotną

  • Poznanie dobrych praktyk dotyczących udzielania informacji zwrotnej w kontekście zdalnym i stacjonarnym


Dla kogo?

  • Liderów i menedżerów zespołów projektowych pracujących w branży IT

  • Członków zespołów projektowych pracujących w branży IT

  • Scrum Masterów, analityków, architektów, developerów, testerów, Product Ownerów


Zalety

  • Przełamanie stereotypów i barier związanych z udzielaniem i przyjmowaniem informacji zwrotnej w zespołach IT

  • Nabycie umiejętności udzielania konstruktywnego feedbacku w codziennej współpracy, nie ograniczając się do formalnych ocen rocznych

  • Poznanie i przećwiczenie modeli udzielania informacji zwrotnej (FUKO, SBI, DESC, SSC), które można stosować w realnych sytuacjach projektowych

  • Nauka jak przyjmować informację zwrotną w sposób konstruktywny

  • Nauka jak reagować na „słuszny” i „niesłuszny” feedback, zachowując profesjonalizm i budując relacje

  • Wypracowanie własnych nawyków i rytuałów związanych z feedbackiem, które można wdrożyć w codziennej pracy


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Kultura informacji zwrotnej w kontekście pracy zespołów IT

  • Feedback a kultura ciągłego doskonalenia

  • Różnica między feedbackiem a oceną

  • Kto i komu może udzielać informacji zwrotnej

Opór przed udzielaniem informacji zwrotnej

  • Źródła oporu

  • Sposoby na przełamanie oporu

  • Zyski, jakie daje informacja zwrotna

Konstruktywna informacja zwrotna – zasady i modele

  • Kiedy udzielać informacji zwrotnej

  • Rodzaje informacji zwrotnej

  • Techniki udzielania informacji zwrotnej (FUKO, SBI, DESC, SSC) - praktyczne zastosowanie w kontekście IT

  • Feedback a feedforward

Reakcje na informację zwrotną

  • Reakcje konstruktywne i niekonstruktywne

  • Mechanizmy obronne i ich wpływ na komunikację

  • Model SARA

  • Techniki aktywnego przyjmowania informacji zwrotnej

  • Model Pause-Reflect-Respond

  • Feedback „słuszny” i „niesłuszny” - techniki reagowania

Feedback w codziennej pracy – nawyki i rytuały, które można wprowadzić w zespole IT

  • Feedback na żywo i zdalnie – na co zwrócić uwagę

  • Feedback ustny i pisemny – na co zwrócić uwagę

  • Feedback w rytmie projektowym

Autorem szkolenia jest Agata Brataniec

Trenerka biznesu, facylitatorka, konsultantka, moderatorka Design Thinking, menedżerka. Założycielka przestrzeni rozwojowej Powiew Możliwości. Dzieli się ponad 15-letnim doświadczeniem z zakresu zarządzania zespołami i projektami, które zdobywała w różnych środowiskach, od organizacji pozarządowej, przez małe i średnie przedsiębiorstwa po korporacje. Wspiera organizacje i zespoły w przechodzeniu przez zmianę. Wspiera na drodze odkrywania możliwości i rozwijania potencjału – menedżerów i zespoły.…

Wybrane opinie

Przeczytaj pozytywne opinie pochodzące z ankiet satysfakcji z naszych szkoleń wypełnianych wyłącznie przez ich uczestników po realizacji usługi

4.8
Ikona podpowiedziŚrednia ocen Sages w serwisie Google Ocena pochodzi ze średniej ocen Sages w serwisie Google i nie jest weryfikowana

20.03.2025

Uczestnik szkoleniaProjektowanie modeli domen z wykorzystaniem Domain-Driven Design i Event Storming

Wojciech Pyszko

Nawiązywało do przypadków bliskich naszemu biznesowi

Więcej opinii