Szkolenie dla trenerów

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: TTT

Powiadom
o kolejnych terminach

# ttt

Autor szkolenia:
Jakub Koperwas

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne wyłącznie na zamówienie.

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów IT czujących powołanie lub przymus sytuacyjny do edukacji swoich koleżanek i kolegów

WYMAGANIA

ZALETY

Warsztatowa formuła zajęć dopasowana do specyfiki szkoleń z branży IT

Różnorodne formy dydaktyczne wymagające pełnego zaangażowania uczestników (dyskusje, wystąpienia)

Zero czystej teorii, praktyczne i ważne informacje wybrane na podstawie naszych wieloletnich doświadczeń w prowadzeniu szkoleń technicznych

Indywidualna informacja zwrotna dla każdego uczestnika

Cele szkolenia

Zdobycie umiejętności w zakresie projektowania i prowadzenia szkoleń, ze szczególnym uwzględnieniem charakteru szkoleń w branży IT

Budowa własnego autorytetu i jego efektywne wykorzystanie w trakcie szkolenia

Poznanie specyfiki uczenia się dorosłych oraz metod i formuł szkoleń w świecie IT

Umiejętne radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas prowadzenia szkoleń

Efektywna praca nad zaangażowaniem grupy oraz własnym

Stworzenie swojego niepowtarzalnego wizerunku trenerskiego

Program

  • Czym jest szkolenie?
  • 7 kryteriów sukcesu usługi szkoleniowej
  • Struktura projektu szkoleniowego
  • Rola trenera
  • Specyfika szkoleń technicznych
  • Znaczenie autorytetu
  • Świadome budowanie autorytetu
  • Wykorzystanie autorytetu do osiągania celów szkoleniowych
  • Unikanie utraty autorytetu
  • Budowanie zaangażowania grupy
  • Zaangażowanie przez cele
  • Zaangażowanie przez dobór metod dydaktycznych
  • Metody specyficzne dla osób z branży IT
  • Jak uczą się dorośli?
  • Zwiększanie efektywności uczenia się
  • Wykorzystanie indywidualnych stylów uczenia się
  • Formuły szkoleń i szkoleń technicznych
  • Metody szkoleniowe i ich zastosowanie w szkoleniach IT
  • Specyfika szkoleń w branży IT
  • Efektywne rozpoczęcie szkolenia
  • Organizacja dnia: moduły, przerwy, rozkład intensywności
  • Budowanie dobrej atmosfery
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Kontakt z uczestnikami i ich aktywizacja
  • Znaczenie informacji zwrotnej, sposoby jej pozyskiwania, przyjmowania i wykorzystania
  • Trudne sytuacje i uczestnicy
  • Postawa podczas przerw
  • Zakończenie szkolenia
  • Definiowanie celów szkoleniowych
  • Czas trwania i zakres materiału
  • Optymalny podział na moduły
  • Program i harmonogram szkolenia
  • Szacowanie optymalnej ilości materiałów dydaktycznych i czasu na ich przygotowanie
  • Dobór formuły i metody szkolenia do postawionych celów i grupy docelowej
  • Materiały szkoleniowe: estetyka i użyteczność
  • Skuteczna analiza wymagań
  • Typy grup szkoleniowych
  • Dobór trenera do grupy
  • Logistyka i jej wpływ na efektywność szkolenia
  • Metody oceny efektywności projektu szkoleniowego
  • Metody badania satysfakcji uczestników
  • Najczęstsze błędy trenerów i ich wpływ na efekty i ocenę szkolenia
  • Działania po szkoleniu
  • Trener IT: nauczyciel, coach, ekspert czy konsultant?
  • Stres u trenera - przyczyny i sposoby na jego zmniejszenie
  • Zarządzanie własnym zaangażowaniem, ciągły rozwój, unikanie wypalenia
  • Indywidualny odcisk palca trenera, jak prowadzić szkolenia zgodnie ze sztuką a zarazem budować ich unikalność

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.