Projektowanie innowacyjnych produktów i usług IT

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: PROJ/INNOW

POZIOM SZKOLENIA:

# product-design

# service-design

# innovation

# design-thinking

# usefulness

# user-experience

# product-management

Najbliższy termin:

22 kwietnia 2021

1950 PLN netto + 23% VAT

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% DOFINANSOWANIA na szkolenie? Napisz do nas »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

22

kwietnia

Warszawa,

Zdalne,

1950 PLN netto
+ 23% VAT

22

lipca

Zdalne,

1950 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

22

kwietnia

Lokalizacja

Warszawa,

Zdalne,

Cena / os

1950 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

22

lipca

Lokalizacja

Zdalne,

Cena / os

1950 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Menedżer IT

Product Owner

Product Menedżer

WYMAGANIA

ZALETY

Zadaniem wielu menadżerów jest prowadzenie innowacyjnych projektów i tworzenie coraz bardziej innowacyjnych produktów i usług. Obarczone jest to ryzykiem opóźnień, niewłaściwych założeń projektowych, a nawet porażki całego projektu gdy stworzymy niewłaściwy produkt czy usługę, z której klienci nie chcą korzystać

Z pomocą mogą przyjść nam wiedza i techniki stosowane od lat w wielu innowacyjnych organizacjach skondensowane w szkoleniu Projektowanie innowacyjnych produktów i usług. Zadaniem menadżera staję się taki ich dobór by wykorzystać je najskuteczniej niezależnie od metodyki projektowej

Na szkoleniu Projektowanie innowacyjnych produktów i usług dowiesz się jakie techniki i narzędzia możesz zastosować oraz poznasz przykłady sukcesów i przyczyny porażek produktów IT w Polsce

Cele szkolenia

Poznanie jak projektować i wytwarzać innowacyjny produkt i usługę

Poznanie jak stosuje się techniki Design Thinking/Service Design i User Experience w projektach nowych produktów i usług cyfrowych

Nauka minimalizowania ryzyka strat i porażki przy innowacyjnych projektach i produktach

Nauka wybierania strategii promocji nowych produktów i usług

Lepsze zrozumienie swoich klientów i użytkowników Twoich produktów

Zdobycie umiejętności szybkiego uczenia się czego potrzebuje rynek i klienci

Nauka tworzenia bardziej rentownych produktów przy zminimalizowanych kosztach i ryzyku

Poznanie jak wprowadzić elementy procesu projektowego w swoim projekcie

Program

  • Design Thinking, Service I Product Design, User Experience
  • Etapy pracy projektowej przy kreowaniu nowego produktu i usługi
  • Wybrane narzędzia i techniki wspierające proces
  • Jak zdefiniować grupę docelową klientów i ich potrzeby
  • Case study i ćwiczenia
  • Idealny skład zespołu projektowego
  • Dopasowanie metodyki pracy zespołu
  • Zaprojektujesz nowy innowacyjny produkt i usługę
  • Nauczysz się jak zminimalizować ryzyko porażki biznesowej walidując i testując pomysł z jego odbiorcami
  • Nauczysz się jak znaleźć słabe strony już istniejącego produktu i usługi
  • Jakie techniki zastosować by stworzyć doskonalszą wersję produktu i usługi
  • Omówimy metody i techniki pracy najlepsze dla Twojego zespołu i projektu

Autor szkolenia:

Łukasz Łosin

Praktyk w dziedzinie zarządzania zespołem, analizie biznesowej, poprawie User Experience, doskonaleniu procesów biznesowych oraz business development’cie oraz wykorzystaniu technik projektowania i wdrażania nowych produktów i usług. Przez ostatnie kilkanaście lat zdobywał doświadczenie w Polsce oraz zagranicą w projektach IT i nie tylko. Szkolił zespoły projektowe i wytwórcze IT wielu banków, instytucji finansowych oraz firm doradczych. Opiekun merytoryczny i wykładowca na studiach podyplomowych „User Experience i projektowanie aplikacji, produktów i usług” w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku oraz wykładowcy na Uniwersytecie Gdańskim z tematu "Psychologia przywództwa w organizacji". Współautor książki „Inżynieria wymagań”, wydanej przez PWN w 2018 roku - w swym rozdziale skupił się nad problematyką organizacji pracy, podnoszenia efektywności i motywacji zespołów projektowo/programistycznych w Scrum.

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.