Zarządzanie zmianą i procesami w organizacji

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: PMORGv2

Powiadom
o kolejnych terminach

# business-processes-analysis

# management

# process-management

# processes

# service-design

# change-management

Autor szkolenia:
Łukasz Łosin

O szkoleniu

DLA KOGO?

Analitycy biznesowi.

Osoby modelujące procesy na poziomie operacyjnym.

Osoby weryfikujące jakość i celowość modelowanych procesów.

Osoby odpowiedzialne za utrzymanie ram jakości procesu.

Zarządzający personelem w warunkach zmian organizacyjnych.

WYMAGANIA

Podstawowa znajomość zagadnień związanych z analizą procesową.

ZALETY

Szkolenie prowadzone będzie w formie praktycznych warsztatów z naciskiem na umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy i przedstawionych technik w realnych projektach.

Cele szkolenia

Ugruntowanie wiedzy na temat istniejących podejść do zarządzania procesami.

Przedstawienie i przećwiczenie praktycznego zastosowania i dopasowania technik i narzędzi do danej organizacji.

Konsolidacja wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności.

Nauka modelowania procesów w organizacji.

Nauka analizy procesów oraz miar ich efektywności.

Zdobycie wiedzy na temat narzędzi do modelowania i symulacji efektywności procesów.

Ugruntowanie wiedzy na temat zarządzania procesowego.

Program

  • Model funkcjonalny, a procesowy organizacji
  • Model projektowy, a procesowy organizacji
  • Pojęcie i elementy procesu
  • Cechy obligatoryjne i fakultatywne procesu
  • Poziom dojrzałości procesowej organizacji – BPMM (ang. Business Process Maturity Model).
  • Lean
  • TQM
  • Six Sigma
  • Business Process Reeingeenering
  • Agile
  • Modele referencyjne procesów APQC
  • SCOR (ang. Supply Chain Operation Reference-Model)
  • VRM (ang. Value Reference Model)
  • ITIL
  • Praktyczne zastosowanie, wady i zalety modeli referencyjnych
  • Notacja BPMN
  • Przydatne narzędzia do modelowania
  • Identyfikacja procesów
  • Tradycyjne miary efektywności
  • Karty kontrolne
  • KPI
  • CTQ (ang. Critical to Quality), CTC (Critical to Customer)
  • GQM (ang. Goal Question Metrics)
  • Business Process Management Life Cycle
  • Od procesu as-is do to-be
  • Oprogramowanie wspomagającego symulację procesów
  • Praktyczne zastosowanie narzędzi do symulowania i mierzenia modeli procesów biznesowych
  • Główne pojęcia i założenia
  • Techniki i narzędzia

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.