Trwają zapisy do grupy
Zarządzanie zmianą i procesami w organizacji
Podczas szkolenia "Zarządzanie zmianą i procesami w organizacji" nauczysz się efektywnego zarządzania procesami w firmie. Sprawdź program.
3350 PLN+23% VAT (4120 PLN brutto / 1 os.)Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)
Poziom zaawansowania:
Kod kursu:PMORGv2
Zarządzanie zmianą i procesami w organizacji
Cele szkolenia
- Ugruntowanie wiedzy na temat istniejących podejść do zarządzania procesami
- Przedstawienie i przećwiczenie praktycznego zastosowania i dopasowania technik i narzędzi do danej organizacji
- Konsolidacja wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności
- Nauka modelowania procesów w organizacji
- Nauka analizy procesów oraz miar ich efektywności
- Zdobycie wiedzy na temat narzędzi do modelowania i symulacji efektywności procesów
- Ugruntowanie wiedzy na temat zarządzania procesowego
Dla kogo?
- Analitycy biznesowi
- Osoby modelujące procesy na poziomie operacyjnym
- Osoby weryfikujące jakość i celowość modelowanych procesów
- Osoby odpowiedzialne za utrzymanie ram jakości procesu
- Zarządzający personelem w warunkach zmian organizacyjnych
Zalety
- Szkolenie Zarządzanie zmianą i procesami w organizacji prowadzone będzie w formie praktycznych warsztatów z naciskiem na umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy i przedstawionych technik w realnych projektach
- Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
- Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Wymagania
- Szkolenie Zarządzanie zmianą i procesami w organizacji obejmuje zakresem całość tematyki z tego obszaru wymaga jednak podstawowej znajomości zagadnień związanych z analizą procesową
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program
Podejście procesowe w organizacji
- Model funkcjonalny, a procesowy organizacji
- Model projektowy, a procesowy organizacji
- Pojęcie i elementy procesu
- Cechy obligatoryjne i fakultatywne procesu
Poziom dojrzałości procesowej organizacji
- Poziom dojrzałości procesowej organizacji - BPMM (ang. Business Process Maturity Model)
Podstawowe założenia, techniki, podejścia
- Lean
- TQM
- Six Sigma
- Business Process Reengineering
- Agile
Modele referencyjne procesów
- Modele referencyjne procesów APQC
- SCOR (ang. Supply Chain Operation Reference-Model)
- VRM (ang. Value Reference Model)
- ITIL
- Praktyczne zastosowanie, wady i zalety modeli referencyjnych
Mapowanie i modelowanie procesów biznesowych
- Notacja BPMN
- Przydatne narzędzia do modelowania
Analiza i pomiar procesów
- Identyfikacja procesów
- Tradycyjne miary efektywności
- Karty kontrolne
- KPI
- CTQ (ang. Critical to Quality), CTC (Critical to Customer)
- GQM (ang. Goal Question Metrics)
Optymalizacja i doskonalenie procesów
- Business Process Management Life Cycle
- Od procesu as-is do to-be
Symulacja procesów biznesowych
- Oprogramowanie wspomagającego symulację procesów
- Praktyczne zastosowanie narzędzi do symulowania i mierzenia modeli procesów biznesowych
Projektowanie i doskonalenie procesów zgodnie z User Experience i Service Design
- Główne pojęcia i założenia
- Techniki i narzędzia