Zarządzanie zmianą i procesami w organizacji

2680 PLN+23% VAT (3296 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Kod kursu:PMORGv2

Poziom zaawansowania:
managementprocess-managementprocessesservice-designchange-managementbusiness-processes-analysis

Dostępne terminy

  • Termin
  • Lokalizacja
  • Trener
  • Cena

Termin:

17 października 2022
Termin gwarantowanyTrwają zapisy na szkolenie
Termin gwarantowany

Lokalizacja:

Zdalne

Trener:

Trainer imageŁukasz Łosin

Cena:

2680 PLN netto+23% VAT

Termin:

17 kwietnia 2023
Trwają zapisy na szkolenie

Lokalizacja:

Zdalne, Warszawa, Łódź, Poznań, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Katowice, Bydgoszcz, Gdynia

Trener:

-

Cena:

2680 PLN netto+23% VAT

O szkoleniu Zarządzanie zmianą i procesami w organizacji

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Analitycy biznesowi
  • Osoby modelujące procesy na poziomie operacyjnym
  • Osoby weryfikujące jakość i celowość modelowanych procesów
  • Osoby odpowiedzialne za utrzymanie ram jakości procesu
  • Zarządzający personelem w warunkach zmian organizacyjnych

Wymagania

  • Szkolenie Zarządzanie zmianą i procesami w organizacji obejmuje zakresem całość tematyki z tego obszaru wymaga jednak podstawowej znajomości zagadnień związanych z analizą procesową

Zalety

  • Szkolenie Zarządzanie zmianą i procesami w organizacji prowadzone będzie w formie praktycznych warsztatów z naciskiem na umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy i przedstawionych technik w realnych projektach
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Ugruntowanie wiedzy na temat istniejących podejść do zarządzania procesami
  • Przedstawienie i przećwiczenie praktycznego zastosowania i dopasowania technik i narzędzi do danej organizacji
  • Konsolidacja wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności
  • Nauka modelowania procesów w organizacji
  • Nauka analizy procesów oraz miar ich efektywności
  • Zdobycie wiedzy na temat narzędzi do modelowania i symulacji efektywności procesów
  • Ugruntowanie wiedzy na temat zarządzania procesowego

Program

Podejście procesowe w organizacji

  • Model funkcjonalny, a procesowy organizacji
  • Model projektowy, a procesowy organizacji
  • Pojęcie i elementy procesu
  • Cechy obligatoryjne i fakultatywne procesu

Poziom dojrzałości procesowej organizacji

  • Poziom dojrzałości procesowej organizacji - BPMM (ang. Business Process Maturity Model)

Podstawowe założenia, techniki, podejścia

  • Lean
  • TQM
  • Six Sigma
  • Business Process Reengineering
  • Agile

Modele referencyjne procesów

  • Modele referencyjne procesów APQC
  • SCOR (ang. Supply Chain Operation Reference-Model)
  • VRM (ang. Value Reference Model)
  • ITIL
  • Praktyczne zastosowanie, wady i zalety modeli referencyjnych

Mapowanie i modelowanie procesów biznesowych

  • Notacja BPMN
  • Przydatne narzędzia do modelowania

Analiza i pomiar procesów

  • Identyfikacja procesów
  • Tradycyjne miary efektywności
  • Karty kontrolne
  • KPI
  • CTQ (ang. Critical to Quality), CTC (Critical to Customer)
  • GQM (ang. Goal Question Metrics)

Optymalizacja i doskonalenie procesów

  • Business Process Management Life Cycle
  • Od procesu as-is do to-be

Symulacja procesów biznesowych

  • Oprogramowanie wspomagającego symulację procesów
  • Praktyczne zastosowanie narzędzi do symulowania i mierzenia modeli procesów biznesowych

Projektowanie i doskonalenie procesów zgodnie z User Experience i Service Design

  • Główne pojęcia i założenia
  • Techniki i narzędzia

Podobne szkolenia