Zarządzanie zmianą i procesami w organizacji

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: PMORGv2

POZIOM SZKOLENIA:

# business-processes-analysis

# management

# process-management

# processes

# service-design

# change-management

Najbliższy termin:

6 września 2021

PROWADZI:

Łukasz Łosin

2680 PLN netto + 23% VAT

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% DOFINANSOWANIA na szkolenie? Napisz do nas »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Trener

Cena / os

6

września

Warszawa,

Łódź,

Zdalne,

2680 PLN netto
+ 23% VAT

20

października

Kraków,

Poznań,

Warszawa,

Zdalne,

2680 PLN netto
+ 23% VAT

20

grudnia

Gdańsk,

Warszawa,

Zdalne,

2680 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

6

września

Lokalizacja

Warszawa,

Łódź,

Zdalne,

Trener

Cena / os

2680 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

20

października

Lokalizacja

Kraków,

Poznań,

Warszawa,

Zdalne,

Trener

Cena / os

2680 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

20

grudnia

Lokalizacja

Gdańsk,

Warszawa,

Zdalne,

Trener

Cena / os

2680 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Analitycy biznesowi

Osoby modelujące procesy na poziomie operacyjnym

Osoby weryfikujące jakość i celowość modelowanych procesów

Osoby odpowiedzialne za utrzymanie ram jakości procesu

Zarządzający personelem w warunkach zmian organizacyjnych

WYMAGANIA

Szkolenie Zarządzanie zmianą i procesami w organizacji obejmuje zakresem całość tematyki z tego obszaru wymaga jednak podstawowej znajomości zagadnień związanych z analizą procesową

ZALETY

Szkolenie Zarządzanie zmianą i procesami w organizacji prowadzone będzie w formie praktycznych warsztatów z naciskiem na umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy i przedstawionych technik w realnych projektach

Cele szkolenia

Ugruntowanie wiedzy na temat istniejących podejść do zarządzania procesami

Przedstawienie i przećwiczenie praktycznego zastosowania i dopasowania technik i narzędzi do danej organizacji

Konsolidacja wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności

Nauka modelowania procesów w organizacji

Nauka analizy procesów oraz miar ich efektywności

Zdobycie wiedzy na temat narzędzi do modelowania i symulacji efektywności procesów

Ugruntowanie wiedzy na temat zarządzania procesowego

Program

  • Model funkcjonalny, a procesowy organizacji
  • Model projektowy, a procesowy organizacji
  • Pojęcie i elementy procesu
  • Cechy obligatoryjne i fakultatywne procesu
  • Poziom dojrzałości procesowej organizacji - BPMM (ang. Business Process Maturity Model)
  • Lean
  • TQM
  • Six Sigma
  • Business Process Reengineering
  • Agile
  • Modele referencyjne procesów APQC
  • SCOR (ang. Supply Chain Operation Reference-Model)
  • VRM (ang. Value Reference Model)
  • ITIL
  • Praktyczne zastosowanie, wady i zalety modeli referencyjnych
  • Notacja BPMN
  • Przydatne narzędzia do modelowania
  • Identyfikacja procesów
  • Tradycyjne miary efektywności
  • Karty kontrolne
  • KPI
  • CTQ (ang. Critical to Quality), CTC (Critical to Customer)
  • GQM (ang. Goal Question Metrics)
  • Business Process Management Life Cycle
  • Od procesu as-is do to-be
  • Oprogramowanie wspomagającego symulację procesów
  • Praktyczne zastosowanie narzędzi do symulowania i mierzenia modeli procesów biznesowych
  • Główne pojęcia i założenia
  • Techniki i narzędzia

Autor szkolenia:

Łukasz Łosin

Praktyk w dziedzinie zarządzania zespołem, analizie biznesowej, poprawie User Experience, doskonaleniu procesów biznesowych oraz business development’cie oraz wykorzystaniu technik projektowania i wdrażania nowych produktów i usług. Przez ostatnie kilkanaście lat zdobywał doświadczenie w Polsce oraz zagranicą w projektach IT i nie tylko. Szkolił zespoły projektowe i wytwórcze IT wielu banków, instytucji finansowych oraz firm doradczych. Opiekun merytoryczny i wykładowca na studiach podyplomowych „User Experience i projektowanie aplikacji, produktów i usług” w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku oraz wykładowcy na Uniwersytecie Gdańskim z tematu "Psychologia przywództwa w organizacji". Współautor książki „Inżynieria wymagań”, wydanej przez PWN w 2018 roku - w swym rozdziale skupił się nad problematyką organizacji pracy, podnoszenia efektywności i motywacji zespołów projektowo/programistycznych w Scrum.

Najbliższe szkolenie poprowadzi:

Łukasz Łosin

Praktyk w dziedzinie zarządzania zespołem, analizie biznesowej, poprawie User Experience, doskonaleniu procesów biznesowych oraz business development’cie oraz wykorzystaniu technik projektowania i wdrażania nowych produktów i usług. Przez ostatnie kilkanaście lat zdobywał doświadczenie w Polsce oraz zagranicą w projektach IT i nie tylko. Szkolił zespoły projektowe i wytwórcze IT wielu banków, instytucji finansowych oraz firm doradczych. Opiekun merytoryczny i wykładowca na studiach podyplomowych „User Experience i projektowanie aplikacji, produktów i usług” w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku oraz wykładowcy na Uniwersytecie Gdańskim z tematu "Psychologia przywództwa w organizacji". Współautor książki „Inżynieria wymagań”, wydanej przez PWN w 2018 roku - w swym rozdziale skupił się nad problematyką organizacji pracy, podnoszenia efektywności i motywacji zespołów projektowo/programistycznych w Scrum.

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.