Utrzymanie jakości w grach komputerowych

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: GD/QA

Powiadom
o kolejnych terminach

# quality

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne wyłącznie na zamówienie.

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach, które chciałyby poznać lepsze sposoby na testowanie własnych gier lub planują rozpoczęcie pracy w branży QA gier komputerowych

WYMAGANIA

Znajomość rynku gier komputerowych

ZALETY

Szkolenie pozwoli każdemu uczestnikowi pozyskać wiedzę wystarczającą do rozpoczenią stażu na stanowisku junior QA

Cele szkolenia

Testowanie gier

Poznanie najbardziej popularnych metod przeprowadzania testów, ich rodzaje oraz jakie informacje dostarczają

Omówienie metod katalogowania i zgłaszania błędów oraz kroków potrzebnych do ich odtworzenia

Testy A/B, jak powinno się je przeprowadzać i jak analizować wyniki takich testów

Przeprowadzenie sesji QA specjalnie przygotowanej gry

Program

  • Testy funkcjonlaności
  • Testy użytkowników
  • Testy wydajności
  • Testy regresji
  • Testy lokalizacji
  • Idle Testy
  • Alpha i Beta testy
  • Logi konsoli
  • Numer rewizji
  • Screenshot
  • Priorytet
  • Kroki reproduckji
  • Issue trackers
  • Wewnętrzna dystrybucja
  • Crash report tools
  • Analityka
  • Jak przeprowadzać testy na użytkownikach
  • Testy na różnych grupach
  • Czym są A/B testy
  • Jak przeprowadzać A/B testy
  • Analiza wyników testów

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.