Utrzymanie jakości w grach komputerowych

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: GD/QA

POZIOM SZKOLENIA:

# quality

Najbliższy termin:

22 kwietnia 2021

1950 PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

22

kwietnia

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

1950 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

22

kwietnia

Lokalizacja

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

1950 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach, które chciałyby poznać lepsze sposoby na testowanie własnych gier lub planują rozpoczęcie pracy w branży QA gier komputerowych

WYMAGANIA

Znajomość rynku gier komputerowych

ZALETY

Szkolenie pozwoli każdemu uczestnikowi pozyskać wiedzę wystarczającą do rozpoczęcia stażu na stanowisku junior QA

Cele szkolenia

Testowanie gier

Poznanie najbardziej popularnych metod przeprowadzania testów, ich rodzaje oraz jakie informacje dostarczają

Omówienie metod katalogowania i zgłaszania błędów oraz kroków potrzebnych do ich odtworzenia

Testy A/B, jak powinno się je przeprowadzać i jak analizować wyniki takich testów

Przeprowadzenie sesji QA specjalnie przygotowanej gry

Program

  • Testy funkcjonalności
  • Testy użytkowników
  • Testy wydajności
  • Testy regresji
  • Testy lokalizacji
  • Idle Testy
  • Alpha i Beta testy
  • Logi konsoli
  • Numer rewizji
  • Screenshot
  • Priorytet
  • Kroki reprodukcji
  • Issue trackers
  • Wewnętrzna dystrybucja
  • Crash report tools
  • Analityka
  • Jak przeprowadzać testy na użytkownikach
  • Testy na różnych grupach
  • Czym są A/B testy
  • Jak przeprowadzać A/B testy
  • Analiza wyników testów

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.