Utrzymanie jakości w grach komputerowych
LICZBA DNI: 2 (16h)
KOD KURSU: GD/QA
Weź udział w szkoleniu
Termin
Lokalizacja
Cena / os
22
kwietnia
Warszawa,
Kraków,
Łódź,
Wrocław,
Gdańsk,
Poznań,
Zdalne,
Termin
22
kwietnia
Lokalizacja
Warszawa,
Kraków,
Łódź,
Wrocław,
Gdańsk,
Poznań,
Zdalne,
Cena / os
Powiadom
o kolejnych terminach
O szkoleniu
DLA KOGO?
Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach, które chciałyby poznać lepsze sposoby na testowanie własnych gier lub planują rozpoczęcie pracy w branży QA gier komputerowych
WYMAGANIA
Znajomość rynku gier komputerowych
ZALETY
Szkolenie pozwoli każdemu uczestnikowi pozyskać wiedzę wystarczającą do rozpoczęcia stażu na stanowisku junior QA
Cele szkolenia
Testowanie gier
Poznanie najbardziej popularnych metod przeprowadzania testów, ich rodzaje oraz jakie informacje dostarczają
Omówienie metod katalogowania i zgłaszania błędów oraz kroków potrzebnych do ich odtworzenia
Testy A/B, jak powinno się je przeprowadzać i jak analizować wyniki takich testów
Przeprowadzenie sesji QA specjalnie przygotowanej gry
Program
Jakie wyróżniamy typy testów w grach komputerowych
- Testy funkcjonalności
- Testy użytkowników
- Testy wydajności
- Testy regresji
- Testy lokalizacji
- Idle Testy
- Alpha i Beta testy
Raportowanie błędów
- Logi konsoli
- Numer rewizji
- Screenshot
- Priorytet
- Kroki reprodukcji
Oprogramowanie wykorzystywane w QA
- Issue trackers
- Wewnętrzna dystrybucja
- Crash report tools
- Analityka
Testy na ludziach
- Jak przeprowadzać testy na użytkownikach
- Testy na różnych grupach
A/B testy
- Czym są A/B testy
- Jak przeprowadzać A/B testy
- Analiza wyników testów
Warsztaty z quality assurance
