Utrzymanie jakości w grach komputerowych

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:GD/QA

Poziom zaawansowania:
quality

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne wyłącznie na zamówienie.

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Icon with laptop

O szkoleniu Utrzymanie jakości w grach komputerowych

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach, które chciałyby poznać lepsze sposoby na testowanie własnych gier lub planują rozpoczęcie pracy w branży QA gier komputerowych

Wymagania

  • Znajomość rynku gier komputerowych

Zalety

  • Szkolenie pozwoli każdemu uczestnikowi pozyskać wiedzę wystarczającą do rozpoczęcia stażu na stanowisku junior QA
  • Kameralne grupy - szkolenia technologiczne prowadzimy w grupach liczących do 8 osób. Pozwala to na indywidualne podejście oraz aktywizację każdego uczestnika
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Testowanie gier
  • Poznanie najbardziej popularnych metod przeprowadzania testów, ich rodzaje oraz jakie informacje dostarczają
  • Omówienie metod katalogowania i zgłaszania błędów oraz kroków potrzebnych do ich odtworzenia
  • Testy A/B, jak powinno się je przeprowadzać i jak analizować wyniki takich testów
  • Przeprowadzenie sesji QA specjalnie przygotowanej gry

Program

Jakie wyróżniamy typy testów w grach komputerowych

  • Testy funkcjonalności
  • Testy użytkowników
  • Testy wydajności
  • Testy regresji
  • Testy lokalizacji
  • Idle Testy
  • Alpha i Beta testy

Raportowanie błędów

  • Logi konsoli
  • Numer rewizji
  • Screenshot
  • Priorytet
  • Kroki reprodukcji

Oprogramowanie wykorzystywane w QA

  • Issue trackers
  • Wewnętrzna dystrybucja
  • Crash report tools
  • Analityka

Testy na ludziach

  • Jak przeprowadzać testy na użytkownikach
  • Testy na różnych grupach

A/B testy

  • Czym są A/B testy
  • Jak przeprowadzać A/B testy
  • Analiza wyników testów

Warsztaty z quality assurance

Podobne szkolenia