Szkolenie dostępne na zamówienie

Tworzenie interfejsu użytkownika w grach komputerowych

Zasady projektowania interfejsu użytkownika w grach komputerowych

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:GD/UI

unity

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

Tworzenie interfejsu użytkownika w grach komputerowych

Cele szkolenia

  • Tworzenie interfejsu użytkownika w grach komputerowych

  • Omówienie różnic wynikających z platformy na którą projektowany będzie interfejs

  • Zasady jakie panują przy projektowaniu okien interfejsu, jak należy przedstawiać animacje przechodzenia okien oraz jak utrzymywać czystość w prezentacji informacji

  • Zaprojektowanie kilka user interface’ów do różnych typów gier, aby w pełni zrozumieć jakie funkcje powinny one spełniać


Dla kogo?

  • Szkolenie zostało zaprojektowane dla osób które chciałyby pozyskać lub poszerzyć swoją wiedzę w kreowaniu interfejsu użytkownika dla dynamicznego medium jakim są gry komputerowe


Zalety

  • Każdy z uczestników stworzy kilka interaktywnych interfejsów do gier na podstawie wiedzy zdobytej w części teoretycznej tego szkolenia

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


Wymagania

  • Podstawowa znajomość gier komputerowych


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program

Pobierz program w PDF

Rola interfejsu użytkownika

  • Czym jest user interface

  • Komunikacja z użytkownikiem

  • Rodzaje interfejsów

  • Design pod UX

Tworzenie dobrego UI

  • Analiza rynku

  • Czystość interfejsu

  • Less is more

  • Minimalna ilość akcji

Animowanie UI

  • Typy animacji

  • Czasy animacji

  • Kierowanie wzroku użytkownika za pomocą animacji

Interface na różnych platformach

  • Interface obsługiwany myszką

  • Interface obsługiwany gamepadem

  • Interface obsługiwany ekranem dotykowym

Projektowanie interfejsów

  • Window vs Pop-up

  • Flowcharts

Tworzenie UI w silniku Unity

  • Canvas

  • Skalowanie canvasów

  • Buttons

  • Toggles

  • Layouts

  • Scroll Lists

  • Masks

Warsztaty z tworzenia interfejsów

Autorem szkolenia jest Mateusz Kietlinski