Tworzenie interfejsu użytkownika w grach komputerowych

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: GD/UI

POZIOM SZKOLENIA:

# unity

Najbliższy termin:

8 kwietnia 2021

1950 PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

8

kwietnia

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

1950 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

8

kwietnia

Lokalizacja

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

1950 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie zostało zaprojektowane dla osób które chciałyby pozyskać lub poszerzyć swoją wiedzę w kreowaniu interfejsu użytkownika dla dynamicznego medium jakim są gry komputerowe

WYMAGANIA

Podstawowa znajomość gier komputerowych

ZALETY

Każdy z uczestników stworzy kilka interaktywnych interfejsów do gier na podstawie wiedzy zdobytej w części teoretycznej tego szkolenia

Cele szkolenia

Tworzenie interfejsu użytkownika w grach komputerowych

Omówienie różnic wynikających z platformy na którą projektowany będzie interfejs

Zasady jakie panują przy projektowaniu okien interfejsu, jak należy przedstawiać animacje przechodzenia okien oraz jak utrzymywać czystość w prezentacji informacji

Zaprojektowanie kilka user interface’ów do różnych typów gier, aby w pełni zrozumieć jakie funkcje powinny one spełniać

Program

  • Czym jest user interface
  • Komunikacja z użytkownikiem
  • Rodzaje interfejsów
    • Non-Diegetic
    • Diegetic
    • Spatial
    • Meta
  • Design pod UX
  • Analiza rynku
  • Czystość interfejsu
  • Less is more
  • Minimalna ilość akcji
  • Typy animacji
  • Czasy animacji
  • Kierowanie wzroku użytkownika za pomocą animacji
  • Interface obsługiwany myszką
  • Interface obsługiwany gamepadem
  • Interface obsługiwany ekranem dotykowym
  • Window vs Pop-up
  • Flowcharts
  • Canvas
  • Skalowanie canvasów
  • Buttons
  • Toggles
  • Layouts
  • Scroll Lists
  • Masks

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.