Szkolenie dostępne na zamówienie

Tworzenie gier z wykorzystaniem Unity

Jeden z najbardziej popularnych silników do tworzenia gier

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:GD/UNITY

unity

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

Tworzenie gier z wykorzystaniem Unity

Cele szkolenia

  • Zdobycie wiedzy pozwalającej na swobodne posługiwanie się silnikiem Unity, tworzenie wirtualnej scenerii, elementów rozgrywki oraz ergonomicznych interfejsów użytkownika

  • Możliwe jest wydłużenie czasu trwania szkolenia w celu zgłębienia konkretnych elementów silnika, lub skupienie się na określonej tematyce


Dla kogo?

  • Szkolenie jest adresowane do osób, które chcą tworzyć gry i aplikacje komputerowe, przeglądarkowe lub na platformy mobilne, takie jak tablet czy telefon

  • Szkolenie skierowane jest w szczególności do programistów, designerów oraz artystów, którzy chcą realizować swoje projekty w prosty i szybki sposób przy pomocy silnika Unity


Zalety

  • Program ukierunkowany jest na szybkie oraz przystępne przyswojenie całego wachlarza możliwości jaki oferuje środowisko Unity 5

  • Uczestnik zdobędzie umiejętności pozwalające na samodzielne tworzenie gier 2d i 3d, a także interaktywnych aplikacji w środowisku trójwymiarowym

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


Wymagania

  • Od uczestników wymagana jest znajomość programowania zorientowanego obiektowo oraz podstaw obliczeń na wektorach

  • Mile widziana jest znajomość języka C#


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program

Pobierz program w PDF

Wstęp

  • Wprowadzenie do środowiska Unity

  • Zastosowania Unity

  • Zalety oraz wady

Podstawy

  • Omówienie interfejsu

  • Ustawianie obiektów na scenie

  • Używanie gotowych assetów

  • Budowanie projektu

Tworzenie sceny

  • Obiekty

  • Komponenty

  • Prefaby

  • Oświetlenie

  • Ustawienia kamery

Skryptowanie

  • Tworzenie własnych komponentów

  • Instancjonowanie prefabów

  • Wykorzystanie inputu od użytkownika

  • Przesuwanie obiektów ze skryptu

Stworzenie prostej rozgrywki

Struktura projektu

  • Dedykowane nazwy folderów

  • Folder zasobów

Integracja projektu z systemem kontroli wersji

Rozszerzanie Edytora

  • Editor Windows

  • Property Drawers

  • Custom Editors

Komunikacja sieciowa

  • Network View

Grafika

  • Zaawansowane techniki oświetlenia

  • Zaawansowane wykorzystanie kamery

  • Materiały

  • Narzędzie edycji terenu

  • Systemy cząsteczkowe

  • Reflection probes

  • Postprocessing

Fizyka

  • Rigidbody

  • Colliders

  • Joints

  • Materiały fizyczne

  • Skryptowanie z wykorzystaniem fizyki

Dźwięk

  • Import dźwięku

  • Audio Mixer

Animacje

  • Nagrywanie animacji w Unity

  • Import animacji

  • Mecanim

  • Eventy

Tworzenie interfejsu użytkownika

  • Tworzenie elementów interaktywnych

  • Animacje

  • RichText

System nawigacji

  • Navmesh

  • Wyszukiwanie ścieżki

  • Podążanie po ścieżce

Pluginy i Asset Store

Optymalizacja oraz profilowanie