Tworzenie gier z wykorzystaniem Unity

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: GD/UNITY

# unity

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne WYŁĄCZNIE na zamówienie.

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin

Interesuje Cię ta tematyka i szukasz szkolenia tylko dla siebie?

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie jest adresowane do osób, które chcą tworzyć gry i aplikacje komputerowe, przeglądarkowe lub na platformy mobilne, takie jak tablet czy telefon

Szkolenie skierowane jest w szczególności do programistów, designerów oraz artystów, którzy chcą realizować swoje projekty w prosty i szybki sposób przy pomocy silnika Unity

WYMAGANIA

Od uczestników wymagana jest znajomość programowania zorientowanego obiektowo oraz podstaw obliczeń na wektorach

Mile widziana jest znajomość języka C#

ZALETY

Program ukierunkowany jest na szybkie oraz przystępne przyswojenie całego wachlarza możliwości jaki oferuje środowisko Unity 5

Uczestnik zdobędzie umiejętności pozwalające na samodzielne tworzenie gier 2d i 3d, a także interaktywnych aplikacji w środowisku trójwymiarowym

Cele szkolenia

Zdobycie wiedzy pozwalającej na swobodne posługiwanie się silnikiem Unity, tworzenie wirtualnej scenerii, elementów rozgrywki oraz ergonomicznych interfejsów użytkownika

Możliwe jest wydłużenie czasu trwania szkolenia w celu zgłębienia konkretnych elementów silnika, lub skupienie się na określonej tematyce

Program

  • Wprowadzenie do środowiska Unity
  • Zastosowania Unity
  • Zalety oraz wady
  • Omówienie interfejsu
  • Ustawianie obiektów na scenie
  • Używanie gotowych assetów
  • Budowanie projektu
  • Obiekty
  • Komponenty
  • Prefaby
  • Oświetlenie
  • Ustawienia kamery
  • Tworzenie własnych komponentów
  • Instancjonowanie prefabów
  • Wykorzystanie inputu od użytkownika
    • klawiatura i mysz
    • ekrany dotykowe
    • klawiatury dotykowe
    • kontrolery gier
  • Przesuwanie obiektów ze skryptu
  • Dedykowane nazwy folderów
  • Folder zasobów
  • Editor Windows
  • Property Drawers
  • Custom Editors
  • Network View
  • Zaawansowane techniki oświetlenia
    • Wypiekanie oświetlenia
    • Lighting Cookies
    • Rzucanie cieni
    • Cienie kaskadowe
    • Globalna iluminacja
    • Light Probes
  • Zaawansowane wykorzystanie kamery
    • Kilka kamer jednocześnie
    • Camera Frustum
    • Occlusion Culling
  • Materiały
    • Materiał a Shader
    • Physically Based Shading
    • Tworzenie własnych materiałów
  • Narzędzie edycji terenu
  • Systemy cząsteczkowe
  • Reflection probes
  • Postprocessing
  • Rigidbody
  • Colliders
  • Joints
  • Materiały fizyczne
  • Skryptowanie z wykorzystaniem fizyki
  • Import dźwięku
  • Audio Mixer
  • Nagrywanie animacji w Unity
  • Import animacji
  • Mecanim
  • Eventy
  • Tworzenie elementów interaktywnych
  • Animacje
  • RichText
  • Navmesh
  • Wyszukiwanie ścieżki
  • Podążanie po ścieżce

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.