Tworzenie gier z wykorzystaniem Unity

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Kod kursu:GD/UNITY

Poziom zaawansowania:
unity

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

O szkoleniu Tworzenie gier z wykorzystaniem Unity

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie jest adresowane do osób, które chcą tworzyć gry i aplikacje komputerowe, przeglądarkowe lub na platformy mobilne, takie jak tablet czy telefon
  • Szkolenie skierowane jest w szczególności do programistów, designerów oraz artystów, którzy chcą realizować swoje projekty w prosty i szybki sposób przy pomocy silnika Unity

Wymagania

  • Od uczestników wymagana jest znajomość programowania zorientowanego obiektowo oraz podstaw obliczeń na wektorach
  • Mile widziana jest znajomość języka C#

Zalety

  • Program ukierunkowany jest na szybkie oraz przystępne przyswojenie całego wachlarza możliwości jaki oferuje środowisko Unity 5
  • Uczestnik zdobędzie umiejętności pozwalające na samodzielne tworzenie gier 2d i 3d, a także interaktywnych aplikacji w środowisku trójwymiarowym
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Zdobycie wiedzy pozwalającej na swobodne posługiwanie się silnikiem Unity, tworzenie wirtualnej scenerii, elementów rozgrywki oraz ergonomicznych interfejsów użytkownika
  • Możliwe jest wydłużenie czasu trwania szkolenia w celu zgłębienia konkretnych elementów silnika, lub skupienie się na określonej tematyce

Program

Wstęp

  • Wprowadzenie do środowiska Unity
  • Zastosowania Unity
  • Zalety oraz wady

Podstawy

  • Omówienie interfejsu
  • Ustawianie obiektów na scenie
  • Używanie gotowych assetów
  • Budowanie projektu

Tworzenie sceny

  • Obiekty
  • Komponenty
  • Prefaby
  • Oświetlenie
  • Ustawienia kamery

Skryptowanie

  • Tworzenie własnych komponentów
  • Instancjonowanie prefabów
  • Wykorzystanie inputu od użytkownika
  • Przesuwanie obiektów ze skryptu

Stworzenie prostej rozgrywki

Struktura projektu

  • Dedykowane nazwy folderów
  • Folder zasobów

Integracja projektu z systemem kontroli wersji

Rozszerzanie Edytora

  • Editor Windows
  • Property Drawers
  • Custom Editors

Komunikacja sieciowa

  • Network View

Grafika

  • Zaawansowane techniki oświetlenia
  • Zaawansowane wykorzystanie kamery
  • Materiały
  • Narzędzie edycji terenu
  • Systemy cząsteczkowe
  • Reflection probes
  • Postprocessing

Fizyka

  • Rigidbody
  • Colliders
  • Joints
  • Materiały fizyczne
  • Skryptowanie z wykorzystaniem fizyki

Dźwięk

  • Import dźwięku
  • Audio Mixer

Animacje

  • Nagrywanie animacji w Unity
  • Import animacji
  • Mecanim
  • Eventy

Tworzenie interfejsu użytkownika

  • Tworzenie elementów interaktywnych
  • Animacje
  • RichText

System nawigacji

  • Navmesh
  • Wyszukiwanie ścieżki
  • Podążanie po ścieżce

Pluginy i Asset Store

Optymalizacja oraz profilowanie

Podobne szkolenia