Tworzenie gier z gatunku Hyper Casual w silniku Unity

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Kod kursu:GD/HCL

Poziom zaawansowania:
unity

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

O szkoleniu Tworzenie gier z gatunku Hyper Casual w silniku Unity

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier na urządzenia mobilne z gatunku hyper casual

Wymagania

  • Podstawowa znajomość języka C#
  • Mile widziana znajomość gier mobilnych

Zalety

  • Każdy z uczestników ukończy szkolenie z ukończoną własną autorską grą typu hyper casual, gotową do przetestowania na rynku gier mobilnych
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Stworzenie własnej gry na platformę mobilną z gatunku Hyper Casual
  • Przebieg tworzenia takiej gry, na co należy zwracać uwagę i jakie są najlepsze praktyki podczas kreowania takiej aplikacji
  • Najważniejsze czynniki decydujące o sukcesie gry z tego gatunku

Program

Zrozumienie gier hyper casual

  • Analiza rynku gier hyper casual
  • Casual vs hyper casual
  • Grupa docelowa
  • Dlaczego rozgrywka powinna być „System 1”

KPI w grach hyper casual

  • Jak działa akwizycja w grach hyper casual
  • Retencja w hyper casualach
  • Jak monetyzować graczy

Optymalizacja CPI

  • Show don't tell
  • Youtubability
  • Wysoki kontrast

Dbanie o retencję

  • D1 - curiosity phase
  • D7 - hook phase
  • D30 - habit phase

Projektowanie gier hyper casual

  • Najlepsze gatunki do gier hyper casual
  • Endless gameplay
  • Metody urozmaicania rozgrywki
  • Kontrolowanie gry „jednym tapnięciem”
  • Zasada „One more try”

Wprowadzenie do Unity

  • Obsługa edytora
  • Obsługa scen
  • Pisanie skryptów w Unity
  • Prefabs
  • Prosty User Interface

Warsztaty z tworzenia gier Hyper Casual

Podobne szkolenia