Tworzenie gier z gatunku Hyper Casual w silniku Unity

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: GD/HCL

Powiadom
o kolejnych terminach

# unity

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne wyłącznie na zamówienie.

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier na urządzenia mobilne z gatunku hyper casual

WYMAGANIA

Podstawowa znajomość języka C#

Mile widziana znajomość gier mobilnych

ZALETY

Każdy z uczestników ukończy szkolenie z ukończoną własną autorską grą typu hyper casual, gotową do przetestowania na rynku gier mobilnych

Cele szkolenia

Stworzenie własnej gry na platformę mobilną z gatunku Hyper Casual

Przebieg tworzenia takiej gry, na co należy zwracać uwagę i jakie są najlepsze praktyki podczas kreowania takiej aplikacji

Najważniejsze czynniki decydujące o sukcesie gry z tego gatunku

Program

  • Analiza rynku gier hyper casual
  • Casual vs hyper casual
  • Grupa docelowa
  • Dlaczego rozgrywka powinna być "System 1"
  • Jak działą akwizycja w grach hyper casual
  • Retencja w hyper casualach
  • Jak monetyzować graczy
  • Show don't tell
  • Youtubability
  • Wysoki kontrast
  • D1 - curiosity phase
  • D7 - hook phase
  • D30 - habit phase
  • Najlepsze gatunki do gier hyper casual
  • Endless gameplay
  • Metody urozmaicania rozgrywki
  • Kontrolowanie gry "jednym tapnięciem"
  • Zasada "One more try"
  • Obsługa edytora
  • Obsługa scen
  • Pisanie skryptów w Unity
  • Prefabs
  • Prosty User Interface

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.