Tworzenie gier z gatunku Hyper Casual w silniku Unity
Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)
Kod kursu:GD/HCL
Poziom zaawansowania:
O szkoleniu Tworzenie gier z gatunku Hyper Casual w silniku Unity
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Dla kogo?
- Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier na urządzenia mobilne z gatunku hyper casual
Wymagania
- Podstawowa znajomość języka C#
- Mile widziana znajomość gier mobilnych
Zalety
- Każdy z uczestników ukończy szkolenie z ukończoną własną autorską grą typu hyper casual, gotową do przetestowania na rynku gier mobilnych
- Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
- Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
- Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Cele szkolenia
- Stworzenie własnej gry na platformę mobilną z gatunku Hyper Casual
- Przebieg tworzenia takiej gry, na co należy zwracać uwagę i jakie są najlepsze praktyki podczas kreowania takiej aplikacji
- Najważniejsze czynniki decydujące o sukcesie gry z tego gatunku
Program
Zrozumienie gier hyper casual
- Analiza rynku gier hyper casual
- Casual vs hyper casual
- Grupa docelowa
- Dlaczego rozgrywka powinna być „System 1”
KPI w grach hyper casual
- Jak działa akwizycja w grach hyper casual
- Retencja w hyper casualach
- Jak monetyzować graczy
Optymalizacja CPI
- Show don't tell
- Youtubability
- Wysoki kontrast
Dbanie o retencję
- D1 - curiosity phase
- D7 - hook phase
- D30 - habit phase
Projektowanie gier hyper casual
- Najlepsze gatunki do gier hyper casual
- Endless gameplay
- Metody urozmaicania rozgrywki
- Kontrolowanie gry „jednym tapnięciem”
- Zasada „One more try”
Wprowadzenie do Unity
- Obsługa edytora
- Obsługa scen
- Pisanie skryptów w Unity
- Prefabs
- Prosty User Interface