Tworzenie gier z gatunku Hyper Casual w silniku Unity

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: GD/HCL

POZIOM SZKOLENIA:

# unity

Najbliższy termin:

22 lutego 2021

2680 PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

22

lutego

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

2680 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

22

lutego

Lokalizacja

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

2680 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier na urządzenia mobilne z gatunku hyper casual

WYMAGANIA

Podstawowa znajomość języka C#

Mile widziana znajomość gier mobilnych

ZALETY

Każdy z uczestników ukończy szkolenie z ukończoną własną autorską grą typu hyper casual, gotową do przetestowania na rynku gier mobilnych

Cele szkolenia

Stworzenie własnej gry na platformę mobilną z gatunku Hyper Casual

Przebieg tworzenia takiej gry, na co należy zwracać uwagę i jakie są najlepsze praktyki podczas kreowania takiej aplikacji

Najważniejsze czynniki decydujące o sukcesie gry z tego gatunku

Program

  • Analiza rynku gier hyper casual
  • Casual vs hyper casual
  • Grupa docelowa
  • Dlaczego rozgrywka powinna być „System 1”
  • Jak działa akwizycja w grach hyper casual
  • Retencja w hyper casualach
  • Jak monetyzować graczy
  • Show don't tell
  • Youtubability
  • Wysoki kontrast
  • D1 - curiosity phase
  • D7 - hook phase
  • D30 - habit phase
  • Najlepsze gatunki do gier hyper casual
  • Endless gameplay
  • Metody urozmaicania rozgrywki
  • Kontrolowanie gry „jednym tapnięciem”
  • Zasada „One more try”
  • Obsługa edytora
  • Obsługa scen
  • Pisanie skryptów w Unity
  • Prefabs
  • Prosty User Interface

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.