Tworzenie gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość w silniku Unity

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:GD/AR

Poziom zaawansowania:
unityvr

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

O szkoleniu Tworzenie gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość w silniku Unity

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie jest adresowane do osób które interesują się tworzeniem gier na platformy mobilne wykorzystujące kamerę urządzenia do wyświetlania obrazu z nałożoną wirtualną warstwą na której odbywa się rozgrywka

Wymagania

  • Podstawowa znajomość języka C#

Zalety

  • Na szkoleniu każdy z uczestników wykona grę w silniku Unity wykorzystującą nowoczesną technologię Augmented Reality
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Stworzenie własnej gry na platformę mobilną wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości
  • Nauka jak wykorzystać znajdującą się dookoła gracza przestrzeń do renderowania grafiki i prowadzenia rozgrywki
  • Zapoznanie z technikami wykorzystującymi markery oraz odczytywanie głębi sceny za pomocą kamery

Program

Wprowadzenie do Augmented Reality

  • Czym jest AR
  • Analiza rynku gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość
  • Dlaczego warto zainteresować się AR

Wprowadzenie do Unity

  • Obsługa edytora
  • Obsługa scen
  • Pisanie skryptów w Unity
  • Prefabs

Wprowadzenie do Vuforia

  • Instalacja pluginu Vuforia
  • Tracking markerów
  • Wyświetlanie modeli na markerach

Wprowadzenie do AR Foundation

  • Instalacja AR Foundation i mobilnych modułów
  • ARKit (iOS)
  • ARCore (Android)
  • Wykrywanie powierzchni za pomocą odczytu głębi sceny
  • Wyświetlanie modeli na płaszczyznach

Programowanie rozgrywki w grze AR

  • Tworzenie sceny w wirtualnej rzeczywistości
  • Komunikacja obiektów między sobą
  • Fizyka w wirtualnej rzeczywistości
  • Interfejs użytkownika w AR

Warsztaty z tworzenia gier w rozszerzonej rzeczywistości

Podobne szkolenia