Tworzenie gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość w silniku Unity

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: GD/AR

POZIOM SZKOLENIA:

# unity

# vr

Najbliższy termin:

25 marca 2021

1950 PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

25

marca

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

1950 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

25

marca

Lokalizacja

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

1950 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie jest adresowane do osób które interesują się tworzeniem gier na platformy mobilne wykorzystujące kamerę urządzenia do wyświetlania obrazu z nałożoną wirtualną warstwą na której odbywa się rozgrywka

WYMAGANIA

Podstawowa znajomość języka C#

ZALETY

Na szkoleniu każdy z uczestników wykona grę w silniku Unity wykorzystującą nowoczesną technologię Augmented Reality

Cele szkolenia

Stworzenie własnej gry na platformę mobilną wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości

Nauka jak wykorzystać znajdującą się dookoła gracza przestrzeń do renderowania grafiki i prowadzenia rozgrywki

Zapoznanie z technikami wykorzystującymi markery oraz odczytywanie głębi sceny za pomocą kamery

Program

  • Czym jest AR
  • Analiza rynku gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość
  • Dlaczego warto zainteresować się AR
  • Obsługa edytora
  • Obsługa scen
  • Pisanie skryptów w Unity
  • Prefabs
  • Instalacja pluginu Vuforia
  • Tracking markerów
  • Wyświetlanie modeli na markerach
  • Instalacja AR Foundation i mobilnych modułów
  • ARKit (iOS)
  • ARCore (Android)
  • Wykrywanie powierzchni za pomocą odczytu głębi sceny
  • Wyświetlanie modeli na płaszczyznach
  • Tworzenie sceny w wirtualnej rzeczywistości
  • Komunikacja obiektów między sobą
  • Fizyka w wirtualnej rzeczywistości
  • Interfejs użytkownika w AR

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.