Tworzenie gier w wirtualnej rzeczywistości w silniku Unity

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: GD/VR

POZIOM SZKOLENIA:

# unity

# vr

Najbliższy termin:

1 lutego 2021

2680 PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

1

lutego

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

2680 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

1

lutego

Lokalizacja

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

2680 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie jest kierowane do osób które chciałyby tworzyć gry na nowoczesne platformy wirtualnej rzeczywistości

WYMAGANIA

Podstawowa znajomość języka C#

Podstawowa znajomość silnika Unity

ZALETY

Uczestnicy będą mieli okazję poznać zasady obowiązujące przy tworzeniu gier na nowoczesne headsety VR, poznają techniki budowania user experience na takiej platformie oraz zobaczą przykłady działania mechanik stosowanych przy takich produkcjach

Cele szkolenia

Tworzenie gier na platformy wirtualnej rzeczywistości

Różnica tworzenia takiej aplikacji od tradycyjnego tworzenia gier oraz jakie możliwości i limity dają nam headsety i kontrolery VR

Omówienie najlepszych i najgorszych praktyk stosowanych w takich grach

Wykonanie gry w technologii VR wspólnie ze wszystkimi uczestnikami na urządzenie HTC Vive

Program

  • Obsługa kontrolerów gracza
  • Obsługa pozycji głowy
  • Pozycja gracza w pomieszczeniu
  • Teleportacja
  • Zaciemnienie ekranu
  • Free movement
  • Chwytanie przedmiotów za pomocą kontrolerów
  • Reakcja otoczenia na spoglądanie
  • Reakcja na zmianę położenia gracza
  • Obsługa broni w wirtualnej rzeczywistości
  • Wymuszony a swobodny ruch
  • Post-procesy w VR
  • Interaktywność otoczenia

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.