Tworzenie gier w wirtualnej rzeczywistości w silniku Unity
LICZBA DNI: 3 (24h)
KOD KURSU: GD/VR
Weź udział w szkoleniu
Termin
Lokalizacja
Cena / os
1
lutego
Warszawa,
Kraków,
Łódź,
Wrocław,
Gdańsk,
Poznań,
Zdalne,
Termin
1
lutego
Lokalizacja
Warszawa,
Kraków,
Łódź,
Wrocław,
Gdańsk,
Poznań,
Zdalne,
Cena / os
Powiadom
o kolejnych terminach
O szkoleniu
DLA KOGO?
Szkolenie jest kierowane do osób które chciałyby tworzyć gry na nowoczesne platformy wirtualnej rzeczywistości
WYMAGANIA
Podstawowa znajomość języka C#
Podstawowa znajomość silnika Unity
ZALETY
Uczestnicy będą mieli okazję poznać zasady obowiązujące przy tworzeniu gier na nowoczesne headsety VR, poznają techniki budowania user experience na takiej platformie oraz zobaczą przykłady działania mechanik stosowanych przy takich produkcjach
Cele szkolenia
Tworzenie gier na platformy wirtualnej rzeczywistości
Różnica tworzenia takiej aplikacji od tradycyjnego tworzenia gier oraz jakie możliwości i limity dają nam headsety i kontrolery VR
Omówienie najlepszych i najgorszych praktyk stosowanych w takich grach
Wykonanie gry w technologii VR wspólnie ze wszystkimi uczestnikami na urządzenie HTC Vive
Program
Wprowadzenie do Unity
Komunikacja urządzenia z silnikiem gry
- Obsługa kontrolerów gracza
- Obsługa pozycji głowy
- Pozycja gracza w pomieszczeniu
Przemieszczanie się w wirtualnej rzeczywistości
- Teleportacja
- Zaciemnienie ekranu
- Free movement
Komunikacja z otoczeniem w grze
- Chwytanie przedmiotów za pomocą kontrolerów
- Reakcja otoczenia na spoglądanie
- Reakcja na zmianę położenia gracza
- Obsługa broni w wirtualnej rzeczywistości
Dobre praktyki podczas tworzenia gier VR
- Wymuszony a swobodny ruch
- Post-procesy w VR
- Interaktywność otoczenia
Warsztaty z tworzenia gier VR
