Tworzenie gier VR w Unreal Engine
LICZBA DNI: 5 (40h)
KOD KURSU: GD/UE/VR
Weź udział w szkoleniu
Termin
Lokalizacja
Cena / os
7
czerwca
Warszawa,
Kraków,
Łódź,
Wrocław,
Gdańsk,
Poznań,
Zdalne,
Termin
7
czerwca
Lokalizacja
Warszawa,
Kraków,
Łódź,
Wrocław,
Gdańsk,
Poznań,
Zdalne,
Cena / os
Powiadom
o kolejnych terminach
O szkoleniu
DLA KOGO?
Szkolenie jest kierowane do osób, które chciałyby tworzyć gry na nowoczesne platformy wirtualnej rzeczywistości
WYMAGANIA
Podstawowa znajomość dowolnego języka programowania
ZALETY
Uczestnicy będą mieli okazję poznać zasady obowiązujące przy tworzeniu gier na nowoczesne headsety VR, poznają techniki budowanie user experience na takiej platformie oraz zobaczą przykłady działania mechanik stosowanych przy takich produkcjach
Cele szkolenia
Przedstawienie jak wygląda tworzenie gier na platformy wirtualnej rzeczywistości, czym różni się tworzenie takiej aplikacji od tradycyjnego tworzenia gier, jakie możliwości i limity dają nam headsety i kontrolery VR
Omówienie najlepszych i najgorszych praktyk stosowanych w takich grach
Wykonanie gry w technologii VR wspólnie ze wszystkimi uczestnikami na urządzenie HTC Vive w części warsztatowej
Pokazanie w praktyce zdobytej wiedzy w postaci gry
Program
Wprowadzenie do Unreal Engine
Wprowadzenie do technologi VR
- Zasady działania rozwiązań VR (HTC Vive, PSVR, Oculus)
- Standing kontra Room-scale
- Rozwój technologii VR
Przygotowanie projektu UE do pracy z VR
Komunikacja ze sprzętem VR
- Odczytywanie rzeczywistej pozycji kontrolerów
- Odczytywanie rzeczywistej pozycji głowy
- Odczytywanie i reagowanie na wciskanie przycisków na kontrolerach
Techniki przemieszczania się w świecie VR
- Swobodne poruszanie się
- Predefiniowana teleportacja
- Swobodna teleportacja
Kreowanie świata gry pod VR
- Komunikacja z otoczeniem
- Podnoszenie przedmiotów za pomocą kontrolerów
- Zaawansowana komunikacja ze światem
Dobre i złe praktyki designu gier
Warsztaty z tworzenia gier VR
