Tworzenie gier VR w Unreal Engine

LICZBA DNI: 5 (40h)

KOD KURSU: GD/UE/VR

POZIOM SZKOLENIA:

# vr

# unreal

Najbliższy termin:

7 czerwca 2021

4300 PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 5 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 5 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

7

czerwca

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

4300 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

7

czerwca

Lokalizacja

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

4300 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie jest kierowane do osób, które chciałyby tworzyć gry na nowoczesne platformy wirtualnej rzeczywistości

WYMAGANIA

Podstawowa znajomość dowolnego języka programowania

ZALETY

Uczestnicy będą mieli okazję poznać zasady obowiązujące przy tworzeniu gier na nowoczesne headsety VR, poznają techniki budowanie user experience na takiej platformie oraz zobaczą przykłady działania mechanik stosowanych przy takich produkcjach

Cele szkolenia

Przedstawienie jak wygląda tworzenie gier na platformy wirtualnej rzeczywistości, czym różni się tworzenie takiej aplikacji od tradycyjnego tworzenia gier, jakie możliwości i limity dają nam headsety i kontrolery VR

Omówienie najlepszych i najgorszych praktyk stosowanych w takich grach

Wykonanie gry w technologii VR wspólnie ze wszystkimi uczestnikami na urządzenie HTC Vive w części warsztatowej

Pokazanie w praktyce zdobytej wiedzy w postaci gry

Program

  • Zasady działania rozwiązań VR (HTC Vive, PSVR, Oculus)
  • Standing kontra Room-scale
  • Rozwój technologii VR
  • Odczytywanie rzeczywistej pozycji kontrolerów
  • Odczytywanie rzeczywistej pozycji głowy
  • Odczytywanie i reagowanie na wciskanie przycisków na kontrolerach
  • Swobodne poruszanie się
  • Predefiniowana teleportacja
  • Swobodna teleportacja
  • Komunikacja z otoczeniem
  • Podnoszenie przedmiotów za pomocą kontrolerów
  • Zaawansowana komunikacja ze światem

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.