Tworzenie gier Top-Down w silniku Unity

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Kod kursu:GD/TPD

Poziom zaawansowania:
unity

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu.
Dostępne wyłącznie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Icon with laptop

O szkoleniu Tworzenie gier Top-Down w silniku Unity

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier komputerowych na konsole i komputery z gatunku top-down

Wymagania

  • Podstawowa znajomość języka C#

Zalety

  • Na szkoleniu każdy z uczestników będzie miał szansę stworzyć własną grę z gatunku top-down na bazie własnego autorskiego pomysłu wykorzystując wiedzę zdobytą w części teoretycznej tego szkolenia
  • Kameralne grupy - szkolenia technologiczne prowadzimy w grupach liczących do 8 osób. Pozwala to na indywidualne podejście oraz aktywizację każdego uczestnika
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Stworzenie własnej gry z gatunku top-down
  • Metody wykorzystywane podczas kreowania gier z tego gatunku
  • Sterowanie postacią, obsługa kamery i komunikowanie się z otoczeniem gry
  • Różnica między tworzeniem doświadczenia na podstawie kontrolera gracza: od klawiatury i myszki, przez konsolowe pady na ekranie dotykowym kończąc

Program

Analiza rynku

  • Trendy w grach top-down
  • Oczekiwania graczy

Wprowadzenie do silnika Unity

Kontrolowanie postaci

  • Obsługa klawiatury i myszki
  • Obsługa gamepada
  • Obsługa ekranu dotykowego

Kamera w grach top-down

  • Interpolacja liniowa pozycji
  • Odchylenie w kierunku wzroku postaci
  • Points of Interest
  • Zoom-in/Zoom-out
  • Screenshake

Level Design

  • Kolizja ze światem
  • Zadaszone pomieszczenia
  • Duże obszary

Przeciwnicy w grach top-down

  • Nawigacja po świecie
  • Jak być „fair” wobec gracza
  • Walka z przeciwnikami

Interakcja z otoczeniem

  • Aktywowanie przedmiotów
  • Proximity triggers
  • Raycasting

Warsztaty z tworzenia gier top-down

Podobne szkolenia