Tworzenie gier Top-Down w silniku Unity

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: GD/TPD

POZIOM SZKOLENIA:

# unity

Najbliższy termin:

7 czerwca 2021

2680 PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

7

czerwca

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

2680 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

7

czerwca

Lokalizacja

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

2680 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier komputerowych na konsole i komputery z gatunku top-down

WYMAGANIA

Podstawowa znajomość języka C#

ZALETY

Na szkoleniu każdy z uczestników będzie miał szansę stworzyć własną grę z gatunku top-down na bazie własnego autorskiego pomysłu wykorzystując wiedzę zdobytą w części teoretycznej tego szkolenia

Cele szkolenia

Stworzenie własnej gry z gatunku top-down

Metody wykorzystywane podczas kreowania gier z tego gatunku

Sterowanie postacią, obsługa kamery i komunikowanie się z otoczeniem gry

Różnica między tworzeniem doświadczenia na podstawie kontrolera gracza: od klawiatury i myszki, przez konsolowe pady na ekranie dotykowym kończąc

Program

  • Trendy w grach top-down
  • Oczekiwania graczy
  • Obsługa klawiatury i myszki
  • Obsługa gamepada
  • Obsługa ekranu dotykowego
  • Interpolacja liniowa pozycji
  • Odchylenie w kierunku wzroku postaci
  • Points of Interest
  • Zoom-in/Zoom-out
  • Screenshake
  • Kolizja ze światem
  • Zadaszone pomieszczenia
  • Duże obszary
  • Nawigacja po świecie
  • Jak być „fair” wobec gracza
  • Walka z przeciwnikami
  • Aktywowanie przedmiotów
  • Proximity triggers
  • Raycasting

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.