Szkolenie dostępne na zamówienie

Tworzenie gier Top-Down w silniku Unity

Tworzenie gier komputerowych z gatunku top-down w silniku Unity

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:GD/TPD

unity

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

Tworzenie gier Top-Down w silniku Unity

Cele szkolenia

  • Stworzenie własnej gry z gatunku top-down

  • Metody wykorzystywane podczas kreowania gier z tego gatunku

  • Sterowanie postacią, obsługa kamery i komunikowanie się z otoczeniem gry

  • Różnica między tworzeniem doświadczenia na podstawie kontrolera gracza: od klawiatury i myszki, przez konsolowe pady na ekranie dotykowym kończąc


Dla kogo?

  • Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier komputerowych na konsole i komputery z gatunku top-down


Zalety

  • Na szkoleniu każdy z uczestników będzie miał szansę stworzyć własną grę z gatunku top-down na bazie własnego autorskiego pomysłu wykorzystując wiedzę zdobytą w części teoretycznej tego szkolenia

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


Wymagania

  • Podstawowa znajomość języka C#


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program

Pobierz program w PDF

Analiza rynku

  • Trendy w grach top-down

  • Oczekiwania graczy

Wprowadzenie do silnika Unity

Kontrolowanie postaci

  • Obsługa klawiatury i myszki

  • Obsługa gamepada

  • Obsługa ekranu dotykowego

Kamera w grach top-down

  • Interpolacja liniowa pozycji

  • Odchylenie w kierunku wzroku postaci

  • Points of Interest

  • Zoom-in/Zoom-out

  • Screenshake

Level Design

  • Kolizja ze światem

  • Zadaszone pomieszczenia

  • Duże obszary

Przeciwnicy w grach top-down

  • Nawigacja po świecie

  • Jak być „fair” wobec gracza

  • Walka z przeciwnikami

Interakcja z otoczeniem

  • Aktywowanie przedmiotów

  • Proximity triggers

  • Raycasting

Warsztaty z tworzenia gier top-down

Autorem szkolenia jest Mateusz Kietlinski