Tworzenie gier Top-Down w silniku Unity
LICZBA DNI: 3 (24h)
KOD KURSU: GD/TPD
Weź udział w szkoleniu
Termin
Lokalizacja
Cena / os
7
czerwca
Warszawa,
Kraków,
Łódź,
Wrocław,
Gdańsk,
Poznań,
Zdalne,
Termin
7
czerwca
Lokalizacja
Warszawa,
Kraków,
Łódź,
Wrocław,
Gdańsk,
Poznań,
Zdalne,
Cena / os
Powiadom
o kolejnych terminach
O szkoleniu
DLA KOGO?
Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier komputerowych na konsole i komputery z gatunku top-down
WYMAGANIA
Podstawowa znajomość języka C#
ZALETY
Na szkoleniu każdy z uczestników będzie miał szansę stworzyć własną grę z gatunku top-down na bazie własnego autorskiego pomysłu wykorzystując wiedzę zdobytą w części teoretycznej tego szkolenia
Cele szkolenia
Stworzenie własnej gry z gatunku top-down
Metody wykorzystywane podczas kreowania gier z tego gatunku
Sterowanie postacią, obsługa kamery i komunikowanie się z otoczeniem gry
Różnica między tworzeniem doświadczenia na podstawie kontrolera gracza: od klawiatury i myszki, przez konsolowe pady na ekranie dotykowym kończąc
Program
Analiza rynku
- Trendy w grach top-down
- Oczekiwania graczy
Wprowadzenie do silnika Unity
Kontrolowanie postaci
- Obsługa klawiatury i myszki
- Obsługa gamepada
- Obsługa ekranu dotykowego
Kamera w grach top-down
- Interpolacja liniowa pozycji
- Odchylenie w kierunku wzroku postaci
- Points of Interest
- Zoom-in/Zoom-out
- Screenshake
Level Design
- Kolizja ze światem
- Zadaszone pomieszczenia
- Duże obszary
Przeciwnicy w grach top-down
- Nawigacja po świecie
- Jak być „fair” wobec gracza
- Walka z przeciwnikami
Interakcja z otoczeniem
- Aktywowanie przedmiotów
- Proximity triggers
- Raycasting
Warsztaty z tworzenia gier top-down
