Tworzenie gier na platformę Android w silniku Unity

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: GD/AND

POZIOM SZKOLENIA:

# unity

Najbliższy termin:

8 lutego 2021

2680 PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

8

lutego

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

2680 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

8

lutego

Lokalizacja

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

2680 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier na urządzenia mobilne ze szczególnym zwróceniem uwagi na platformę Android

WYMAGANIA

Podstawowa znajomość języka C#

Mile widziane konto deweloperskie Google

ZALETY

Szkolenie przeprowadzi uczestników przez cały proces tworzenia i dystrybucji gry na platformę Android

Każdy uczestnik ukończy szkolenie z własną grą na platformę Android gotową do dystrybucji

Cele szkolenia

Stworzenie własnej gry na platformę mobilną

Podejście do tworzenia rozgrywki z myślą o urządzeniu przenośnym

Obsługa strumieni wejścia od użytkownika oraz limity i możliwości jakie stawia przed nami ta platforma

Sposoby uruchamiania stworzonej gry na urządzeniu mobilnym

Rozwiązywanie problemów i testowanie aplikacji

Dystrybucja gotowego produktu na rynek

Poznanie działania usługi Google w dziedzinie gier mobilnych

Nauka obsługi systemu osiągnięć i tabeli wyników oraz implementacja mikropłatności

Program

  • Ekran dotykowy
  • Akcelerometr
  • Żyroskop
  • Tworzenie rozgrywki w oparciu o urządzenia mobilne
  • Tworzenie interfejsu użytkownika na urządzenia mobilne
  • Android SDK + pakiet JDK
  • Generowanie pliku .apk
  • Gradle Build
  • Sczytywanie logów aplikacji za pomocą LogCat
  • Profilowanie performance za pomocą silnika Unity
  • Implementacja systemu osiągnięć
  • Implementacja systemu tabel wyników
  • Implementacja systemu mikropłatności
    • Consumables
    • Non-consumables
    • Subscriptions
  • Materiały potrzebne do dystrybucji
  • Podpisywanie aplikacji
  • Tworzenie strony aplikacji
  • Kanały dystrybucji: alpha, beta, production
  • Dodawanie testerów aplikacji
  • Testy automatyczne
  • Dystrybucja aplikacji

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.