Tworzenie gier FPS w silniku Unreal Engine
LICZBA DNI: 5 (40h)
KOD KURSU: GD/UE/FPS
Weź udział w szkoleniu
Termin
Lokalizacja
Cena / os
14
czerwca
Warszawa,
Kraków,
Łódź,
Wrocław,
Gdańsk,
Poznań,
Zdalne,
Termin
14
czerwca
Lokalizacja
Warszawa,
Kraków,
Łódź,
Wrocław,
Gdańsk,
Poznań,
Zdalne,
Cena / os
Powiadom
o kolejnych terminach
O szkoleniu
DLA KOGO?
Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier komputerowych na konsole i komputery z gatunku first-person shooter
WYMAGANIA
Podstawowa znajomość dowolnego języka programowania
ZALETY
Szkolenie przeprowadzi każdego uczestnika przez kulisy powstawania gier first person shooter i pozostawi z działającym prototypem gry własnego autorstwa
Cele szkolenia
Podczas tego szkolenia stworzysz własną grę z gatunku first person shooter
Dowiemy się jak należy stworzyć kontroler bohatera gracza, jak wygląda obsługa kamery oraz jak należy obsługiwać interakcję ze światem
Stworzymy prostą grę z mechaniką strzelania, podnoszenia broni i przechodzenia poziomów
Program
Analiza rynku gier FPS
- Gry wysokobudżetowe
- Gry niezależne
- FPS na rynku mobilnym
Wprowadzenie do silnika Unreal Engine
Kontrolowanie postaci gracza
- Poruszanie postacią za pomocą klawiatury i myszy
- Poruszanie postacią za pomocą gamepada
Obsługa kamery
- Kamera podążająca za graczem
- Kolizja kamery ze światem
- Efekty kamery w grach FPS
Fizyka w grach FPS
- Raycasting
- Strzelanie do celów za pomocą promieni
- Bronie udające prawdziwą fizykę
Interakcja z otoczeniem
- Aktywacja przedmiotów
- Proximity Triggers
- Przemieszczanie między poziomami
Przeciwnicy w grach FPS
- Navigation Mesh
- Proste AI przeciwników
Warsztaty z tworzenia gier FPS
