Tworzenie gier FPS w silniku Unreal Engine

LICZBA DNI: 5 (40h)

KOD KURSU: GD/UE/FPS

POZIOM SZKOLENIA:

# unreal

Najbliższy termin:

14 czerwca 2021

4300 PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 5 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 5 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% DOFINANSOWANIA na szkolenie? Napisz do nas »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

14

czerwca

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

4300 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

14

czerwca

Lokalizacja

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

4300 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier komputerowych na konsole i komputery z gatunku first-person shooter

WYMAGANIA

Podstawowa znajomość dowolnego języka programowania

ZALETY

Szkolenie przeprowadzi każdego uczestnika przez kulisy powstawania gier first person shooter i pozostawi z działającym prototypem gry własnego autorstwa

Cele szkolenia

Podczas tego szkolenia stworzysz własną grę z gatunku first person shooter

Dowiemy się jak należy stworzyć kontroler bohatera gracza, jak wygląda obsługa kamery oraz jak należy obsługiwać interakcję ze światem

Stworzymy prostą grę z mechaniką strzelania, podnoszenia broni i przechodzenia poziomów

Program

  • Gry wysokobudżetowe
  • Gry niezależne
  • FPS na rynku mobilnym
  • Poruszanie postacią za pomocą klawiatury i myszy
  • Poruszanie postacią za pomocą gamepada
  • Kamera podążająca za graczem
  • Kolizja kamery ze światem
  • Efekty kamery w grach FPS
  • Raycasting
  • Strzelanie do celów za pomocą promieni
  • Bronie udające prawdziwą fizykę
  • Aktywacja przedmiotów
  • Proximity Triggers
  • Przemieszczanie między poziomami
  • Navigation Mesh
  • Proste AI przeciwników

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.