Tworzenie gier FPS w silniku Unreal Engine

LICZBA DNI: 5 (40h)

KOD KURSU: GD/UE/FPS

# unreal

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier komputerowych na konsole i komputery z gatunku first-person shooter.

WYMAGANIA

Podstawowa znajomość dowolnego języka programowania.

ZALETY

Szkolenie przeprowadzi każdego uczestnika przez kulisy powstawania gier first person shooter i pozostawi z działającym prototypem gry własnego autorstwa.

Cele szkolenia

Podczas tego szkolenia stworzysz własną grę z gatunku first person shooter.

Dowiemy się jak należy stworzyć kontroler bohatera gracza, jak wygląda obsługa kamery oraz jak należy obsługiwać interakcję ze światem.

Stworzymy prostą grę z mechaniką strzelania, podnoszenia broni i przechodzenia poziomów.

Program

  • Gry wysokobudżetowe,
  • Gry niezależne,
  • FPS na rynku mobilnym,
  • Poruszanie postacią za pomocą klawiatury i myszy,
  • Poruszanie postacią za pomocą gamepada,
  • Kamera podążająca za graczem,
  • Kolizja kamery ze światem,
  • Efekty kamery w grach FPS,
  • Raycasting,
  • Strzelanie do celów za pomocą promieni,
  • Bronie udające prawdziwą fizykę,
  • Aktywacja przedmiotów,
  • Proximity Triggers,
  • Przemieszczanie między poziomami,
  • Navigation Mesh,
  • Proste AI przeciwników,

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.