Tworzenie gier FPS w silniku Unity

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: GD/FPS

# unity

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier komputerowych na konsole i komputery z gatunku first-person shooter

WYMAGANIA

Podstawowa znajomość języka C#

ZALETY

Szkolenie przeprowadzi każdego uczestnika przez kulisy powstawania gier first person shooter i pozostawi z działającym prototypem gry własnego autorstwa

Cele szkolenia

Stworzenie własnej gry z gatunku first person shooter

Poprawne tworzenie kontrolera bohatera gracza, nauka obsługi kamery oraz obsługiwanie interakcji ze światem

Stworzenie prostej gry z mechaniką strzelania, podnoszenia broni i przechodzenia poziomów

Program

  • Gry wysokobudżetowe
  • Gry niezależne
  • FPS na rynku mobilnym
  • Poruszanie postacią za pomocą klawiatury
  • Poruszanie postacią za pomocą gamepada
  • Poruszanie postacią za pomocą ekranu dotykowego
  • Jak przyczepić kamerę do gracza
  • Kolizja kamery ze światem
  • Efekty kamery w grach FPS
  • Raycasting
  • Strzelanie do celów za pomocą promieni
  • Bronie udające prawdziwą fizykę
  • Aktywacja przedmiotów
  • Proximity Triggers
  • Przemieszczanie między poziomami
  • Navigation Mesh
  • Proste AI przeciwników

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.