Tworzenie gier FPS w silniku Unity

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Kod kursu:GD/FPS

Poziom zaawansowania:
unity

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu.
Dostępne wyłącznie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Icon with laptop

O szkoleniu Tworzenie gier FPS w silniku Unity

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier komputerowych na konsole i komputery z gatunku first-person shooter

Wymagania

  • Podstawowa znajomość języka C#

Zalety

  • Szkolenie przeprowadzi każdego uczestnika przez kulisy powstawania gier first person shooter i pozostawi z działającym prototypem gry własnego autorstwa
  • Kameralne grupy - szkolenia technologiczne prowadzimy w grupach liczących do 8 osób. Pozwala to na indywidualne podejście oraz aktywizację każdego uczestnika
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Stworzenie własnej gry z gatunku first person shooter
  • Poprawne tworzenie kontrolera bohatera gracza, nauka obsługi kamery oraz obsługiwanie interakcji ze światem
  • Stworzenie prostej gry z mechaniką strzelania, podnoszenia broni i przechodzenia poziomów

Program

Analiza rynku gier FPS

  • Gry wysokobudżetowe
  • Gry niezależne
  • FPS na rynku mobilnym

Wprowadzenie do silnika Unity

Kontrolowanie postaci gracza

  • Poruszanie postacią za pomocą klawiatury
  • Poruszanie postacią za pomocą gamepada
  • Poruszanie postacią za pomocą ekranu dotykowego

Obsługa kamery

  • Jak przyczepić kamerę do gracza
  • Kolizja kamery ze światem
  • Efekty kamery w grach FPS

Fizyka w grach FPS

  • Raycasting
  • Strzelanie do celów za pomocą promieni
  • Bronie udające prawdziwą fizykę

Interakcja z otoczeniem

  • Aktywacja przedmiotów
  • Proximity Triggers
  • Przemieszczanie między poziomami

Przeciwnicy w grach FPS

  • Navigation Mesh
  • Proste AI przeciwników

Warsztaty z tworzenia gier FPS

Podobne szkolenia