Rozszerzanie edytora Unity

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: GD/UEX

POZIOM SZKOLENIA:

# unity

Najbliższy termin:

28 stycznia 2021

1950 PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

28

stycznia

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

1950 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

28

stycznia

Lokalizacja

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

1950 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie jest adresowane do programistów którzy chcieliby nauczyć się tworzyć własne okna edytora Unity, personalizować inspektor i przyspieszyć pracę sobie, grafikom lub designerom pracującym nad projektem

WYMAGANIA

Podstawowa znajomość języka C#

Znajomość silnika Unity

ZALETY

Szkolenie pozwoli każdemu uczestnikowi pozyskać wiedzę potrzebną do profesjonalnego rozbudowywania silnika Unity

Cele szkolenia

Zmusimy silnik Unity do wykonywania wymyślonych przez nas zadań

Za pomocą mechanizmów, które posiada ten silnik stworzymy narzędzia ułatwiające pracę nam, designerom czy też grafikom pracującym w naszym zespole

Stworzymy kilka własnych narzędzi w silniku które będą miały za zadanie wykonać określone zadania

Program

  • Dlaczego warto rozbudować edytor
  • Jakie możliwości daje nam modyfikacja edytora
  • Przyspieszanie pracy zespołu
  • Organizacja zmiennych
  • Zaawansowane wyświetlanie właściwości
  • Zaawansowana edycja zmiennych
  • Wywoływanie metod z poziomu inspektora
  • Własne okno edytora
  • Serializacja assetów
  • Komunikacja ze sceną
  • Komunikacja z systemem plików
  • Generator poziomów
  • Dodawanie różnorodności do sceny
  • Masowa podmiana prefabów
  • Masowa edycja wielu scen
  • Dynamiczne wczytywanie plików
  • Dynamiczne zapisywanie plików
  • Dynamiczne tworzenie bitmap

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.