Prototypowanie gier

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: GD/PRT

Powiadom
o kolejnych terminach

# design

# prototype

# unity

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie jest kierowane do osób zainteresowanych designem gier oraz osób, które chciałyby nauczyć się dokonywania szybkich iteracji i ewaluowania swoich pomysłów.

WYMAGANIA

Podstawowa znajomość języka C#

Podstawowa wiedza o grach komputerowych

ZALETY

Szkolenie to pozwoli uczestnikom na stworzenie wielu prototypów gier opartych o autorskie pomysły oraz przetestowanie prototypów wykonanych przez innych uczestników szkolenia

Cele szkolenia

Wyrobienie nawyku szybkiego prototypowania, iterowania wersji swoich pomysłów

Wyczulenie na punkcie skupiania się na istotnych elementach prototypu

Program

  • Czym jest prototyp
  • Jak zadać pytanie, na które odpowiedź ma znaleźć prototyp
  • Kiedy prototypować na papierze, a kiedy za pomocą komputera
  • Znamy odpowiedź na pytanie, co dalej?
  • Jak analizować prototyp
  • Jakie dane możemy uzyskać z prototypu
  • Ewaluacja przyszłości prototypu
  • Pierwszy krok: zadanie pytania
  • Czy prototyp jest w stanie odpowiedzieć na zadane pytanie
  • Dobór metody prototypowania
  • Planowanie pierwszej iteracji prototypu
  • Planowanie kolejnych iteracji prototypu
  • Quick iterations
  • Lean development
  • Fail Faster

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.