Prototypowanie gier

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:GD/PRT

Poziom zaawansowania:
designprototypeunity

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu.
Dostępne wyłącznie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Icon with laptop

O szkoleniu Prototypowanie gier

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie jest kierowane do osób zainteresowanych designem gier oraz osób, które chciałyby nauczyć się dokonywania szybkich iteracji i ewaluowania swoich pomysłów

Wymagania

  • Podstawowa znajomość języka C#
  • Podstawowa wiedza o grach komputerowych

Zalety

  • Szkolenie to pozwoli uczestnikom na stworzenie wielu prototypów gier opartych o autorskie pomysły oraz przetestowanie prototypów wykonanych przez innych uczestników szkolenia
  • Kameralne grupy - szkolenia technologiczne prowadzimy w grupach liczących do 8 osób. Pozwala to na indywidualne podejście oraz aktywizację każdego uczestnika
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Wyrobienie nawyku szybkiego prototypowania, iterowania wersji swoich pomysłów
  • Wyczulenie na punkcie skupiania się na istotnych elementach prototypu

Program

Wprowadzenie do prototypowania

  • Czym jest prototyp
  • Jak zadać pytanie, na które odpowiedź ma znaleźć prototyp
  • Kiedy prototypować na papierze, a kiedy za pomocą komputera
  • Znamy odpowiedź na pytanie, co dalej?

Analiza gotowego prototypu gry

  • Jak analizować prototyp
  • Jakie dane możemy uzyskać z prototypu
  • Ewaluacja przyszłości prototypu

Design prototypu gry

  • Pierwszy krok: zadanie pytania
  • Czy prototyp jest w stanie odpowiedzieć na zadane pytanie
  • Dobór metody prototypowania
  • Planowanie pierwszej iteracji prototypu
  • Planowanie kolejnych iteracji prototypu

Metodyki prototypowania

  • Quick iterations
  • Lean development
  • Fail Faster

Warsztaty z prototypowania

Podobne szkolenia