Prototypowanie gier
LICZBA DNI: 2 (16h)
KOD KURSU: GD/PRT
O szkoleniu
DLA KOGO?
Szkolenie jest kierowane do osób zainteresowanych designem gier oraz osób, które chciałyby nauczyć się dokonywania szybkich iteracji i ewaluowania swoich pomysłów
WYMAGANIA
Podstawowa znajomość języka C#
Podstawowa wiedza o grach komputerowych
ZALETY
Szkolenie to pozwoli uczestnikom na stworzenie wielu prototypów gier opartych o autorskie pomysły oraz przetestowanie prototypów wykonanych przez innych uczestników szkolenia
Cele szkolenia
Wyrobienie nawyku szybkiego prototypowania, iterowania wersji swoich pomysłów
Wyczulenie na punkcie skupiania się na istotnych elementach prototypu
Program
Wprowadzenie do prototypowania
- Czym jest prototyp
- Jak zadać pytanie, na które odpowiedź ma znaleźć prototyp
- Kiedy prototypować na papierze, a kiedy za pomocą komputera
- Znamy odpowiedź na pytanie, co dalej?
Analiza gotowego prototypu gry
- Jak analizować prototyp
- Jakie dane możemy uzyskać z prototypu
- Ewaluacja przyszłości prototypu
Design prototypu gry
- Pierwszy krok: zadanie pytania
- Czy prototyp jest w stanie odpowiedzieć na zadane pytanie
- Dobór metody prototypowania
- Planowanie pierwszej iteracji prototypu
- Planowanie kolejnych iteracji prototypu
Metodyki prototypowania
- Quick iterations
- Lean development
- Fail Faster
Warsztaty z prototypowania
