Prototypowanie gier
Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)
Kod kursu:GD/PRT
Poziom zaawansowania:
Szkolenie na zamówienie
Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne wyłącznie na zamówienie.
- Dostosowany program
- Indywidualna wycena
- Dowolny termin
O szkoleniu Prototypowanie gier
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Wymagania
- Podstawowa znajomość języka C#
- Podstawowa wiedza o grach komputerowych
Zalety
- Szkolenie to pozwoli uczestnikom na stworzenie wielu prototypów gier opartych o autorskie pomysły oraz przetestowanie prototypów wykonanych przez innych uczestników szkolenia
- Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
- Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
- Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Cele szkolenia
- Wyrobienie nawyku szybkiego prototypowania, iterowania wersji swoich pomysłów
- Wyczulenie na punkcie skupiania się na istotnych elementach prototypu
Program
Wprowadzenie do prototypowania
- Czym jest prototyp
- Jak zadać pytanie, na które odpowiedź ma znaleźć prototyp
- Kiedy prototypować na papierze, a kiedy za pomocą komputera
- Znamy odpowiedź na pytanie, co dalej?
Analiza gotowego prototypu gry
- Jak analizować prototyp
- Jakie dane możemy uzyskać z prototypu
- Ewaluacja przyszłości prototypu
Design prototypu gry
- Pierwszy krok: zadanie pytania
- Czy prototyp jest w stanie odpowiedzieć na zadane pytanie
- Dobór metody prototypowania
- Planowanie pierwszej iteracji prototypu
- Planowanie kolejnych iteracji prototypu
Metodyki prototypowania
- Quick iterations
- Lean development
- Fail Faster