Design poziomów w Unreal Engine

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: GD/UE/GLD

Powiadom
o kolejnych terminach

# unreal

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie jest kierowane do osób które są zainteresowane level designem w grach komputerowych.

WYMAGANIA

Brak

ZALETY

Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z zasadami obowiązującymi podczas tworzenia poziomów w grach komputerowych.

Podczas warsztatów zobaczymy na przykładach jak level design może wpływać na odczucia płynące z rozgrywki oraz dowiemy się jak poprzez kształt poziomu możemy umacniać mechaniki znajdujące się w grze.

Cele szkolenia

Przedstawienie zasad wykorzystywanych podczas tworzenia poziomów do gier komputerowych.

Tworzenie poziomów do gier w Unreal Engine z wykorzystaniem zdobytej wiedzy.

Poznanie metod przygotowywania scen, aby wyglądały realistycznie, były dobrze oświetlone, oraz prezentowały naturalne odbicia.

Program

  • Rozmieszczanie i edycja obiektów
  • Rzeźbienie terenu
  • Malowanie teksturami
  • Block-out poziomu
  • Otwieranie / Zamykanie drzwi
  • Wczytywanie kolejnych poziomów
  • Zmiana zasad działania kamery zależna od pomieszczenia
  • światła statyczne
  • światła stacjonarne
  • światła dynamiczne
  • Zasady działania sztucznej roślinności
  • Implementacja roślinności w Unreal Engine

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.