Design poziomów w Unreal Engine

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: GD/UE/GLD

POZIOM SZKOLENIA:

# unreal

Najbliższy termin:

15 lutego 2021

2680 PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

15

lutego

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

2680 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

15

lutego

Lokalizacja

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

2680 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie jest kierowane do osób które są zainteresowane level designem w grach komputerowych

WYMAGANIA

Brak

ZALETY

Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z zasadami obowiązującymi podczas tworzenia poziomów w grach komputerowych

Podczas warsztatów zobaczymy na przykładach jak level design może wpływać na odczucia płynące z rozgrywki oraz dowiemy się jak poprzez kształt poziomu możemy umacniać mechaniki znajdujące się w grze

Cele szkolenia

Przedstawienie zasad wykorzystywanych podczas tworzenia poziomów do gier komputerowych

Tworzenie poziomów do gier w Unreal Engine z wykorzystaniem zdobytej wiedzy

Poznanie metod przygotowywania scen, aby wyglądały realistycznie, były dobrze oświetlone, oraz prezentowały naturalne odbicia

Program

  • Rozmieszczanie i edycja obiektów
  • Rzeźbienie terenu
  • Malowanie teksturami
  • Block-out poziomu
  • Otwieranie/Zamykanie drzwi
  • Wczytywanie kolejnych poziomów
  • Zmiana zasad działania kamery zależna od pomieszczenia
  • Światła statyczne
  • Światła stacjonarne
  • Światła dynamiczne
  • Zasady działania sztucznej roślinności
  • Implementacja roślinności w Unreal Engine

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.