Design poziomów w Unreal Engine
LICZBA DNI: 3 (24h)
KOD KURSU: GD/UE/GLD
O szkoleniu
DLA KOGO?
Szkolenie jest kierowane do osób które są zainteresowane level designem w grach komputerowych
WYMAGANIA
Brak
ZALETY
Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z zasadami obowiązującymi podczas tworzenia poziomów w grach komputerowych
Podczas warsztatów zobaczymy na przykładach jak level design może wpływać na odczucia płynące z rozgrywki oraz dowiemy się jak poprzez kształt poziomu możemy umacniać mechaniki znajdujące się w grze
Cele szkolenia
Przedstawienie zasad wykorzystywanych podczas tworzenia poziomów do gier komputerowych
Tworzenie poziomów do gier w Unreal Engine z wykorzystaniem zdobytej wiedzy
Poznanie metod przygotowywania scen, aby wyglądały realistycznie, były dobrze oświetlone, oraz prezentowały naturalne odbicia
Program
Wprowadzenie do Unreal Engine
Wprowadzenie do Level Designu
Budowanie poziomów
- Rozmieszczanie i edycja obiektów
- Rzeźbienie terenu
- Malowanie teksturami
- Block-out poziomu
Skryptowanie poziomów za pomocą blue printów
- Otwieranie/Zamykanie drzwi
- Wczytywanie kolejnych poziomów
- Zmiana zasad działania kamery zależna od pomieszczenia
Oświetlenie
- Światła statyczne
- Światła stacjonarne
- Światła dynamiczne
Roślinność
- Zasady działania sztucznej roślinności
- Implementacja roślinności w Unreal Engine
Warsztaty z tworzenia poziomów w Unreal Engine
