Przygotowanie do egzaminu Unity Certified Developer
LICZBA DNI: 5 (40h)
KOD KURSU: GD/CRT
Weź udział w szkoleniu
Termin
Lokalizacja
Cena / os
10
maja
Warszawa,
Kraków,
Łódź,
Wrocław,
Gdańsk,
Poznań,
Zdalne,
Termin
10
maja
Lokalizacja
Warszawa,
Kraków,
Łódź,
Wrocław,
Gdańsk,
Poznań,
Zdalne,
Cena / os
Powiadom
o kolejnych terminach
O szkoleniu
DLA KOGO?
Szkolenie jest adresowane do wszystkich, którzy są zainteresowani przystąpieniem do egzaminu na certyfikowanego dewelopera Unity
WYMAGANIA
Podstawowa znajomość języka C#
Podstawowa znajomość silnika Unity
ZALETY
Każdy z uczestników po ukończeniu szkolenia będzie znał wszystkie zagadnienia egzaminu certyfikacyjnego Unity oraz będzie gotowy do zaliczenia takiego egzaminu
Cele szkolenia
Zapoznanie ze wszystkimi zagadnieniami programu certyfikacji przygotowanego przez firmę Unity Technologies
Omówienie każdego z tematów, który pojawia się w wymaganiach certyfikacji tak, aby przygotować każdego z uczestników na pozytywne zaliczenie egzaminu i otrzymania tytułu “Certified Unity Developer”
Egzamin jest wykonywany tylko przez firmę Unity i nie jest częścią tego kursu
Program
Moduł: Animacje
- Animator
- Stany
- Przejścia
Moduł: Asset Management
- Klipy audio
- Game Objects
- Modele
- Prefaby
- Sceny
- Edytowanie sprite'ów
Moduł: Audio
- Audio Mixer
- Audio Reverb Zone
- Źródła dźwięków
Moduł: Editor Interface
- Modyfikacja edytora
- Widoki
Moduł: Employment Preparedness
- Collaboration Skills
- Employment Responsibilities
Moduł: Game Art Principles
- Character Design
- Concept Design
- Environment Design
Moduł: Game Design Principles
- Mechaniki rozgrywki
- Gatunek
- Platforma
Moduł: Industry Awareness
- Trendy w zatrudnieniu
- Trendy w branży
- Trendy produkcyjne
Moduł: Lighting
- Global Illumination
- Dynamiczne oświetlenie
Moduł: Materials and Effects
- Efekty
- Materiały
- Efekty cząsteczkowe
Moduł: Navigation and Pathfinding
- Agenty
- Wypalanie obszaru nawigacji
Moduł: Physics
- Kolizje
- Optymalizacja
- Rigidbodies
Moduł: Programming
- Camera API
- Game Objects
- Metody
- MonoBehaviour API
- OOP
- Kwaterniony
- Time
- Interface Unity
- Zmienne
Moduł: Project Management
- Game Objects
Moduł: Services
- Reklamy
- Analityka
- Cloud Build
- Collaborate
Moduł: User Interface
- Przyciski
- Canvas
- Sprites
- Rect Transform
- Slider
Wewnętrzny egzamin próbny
