Przygotowanie do egzaminu Unity Certified Developer
Czas trwania szkolenia:5 dni (40h)
Kod kursu:GD/CRT
Poziom zaawansowania:
O szkoleniu Przygotowanie do egzaminu Unity Certified Developer
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Dla kogo?
- Szkolenie jest adresowane do wszystkich, którzy są zainteresowani przystąpieniem do egzaminu na certyfikowanego dewelopera Unity
Wymagania
- Podstawowa znajomość języka C#
- Podstawowa znajomość silnika Unity
Zalety
- Każdy z uczestników po ukończeniu szkolenia będzie znał wszystkie zagadnienia egzaminu certyfikacyjnego Unity oraz będzie gotowy do zaliczenia takiego egzaminu
- Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
- Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
- Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Cele szkolenia
- Zapoznanie ze wszystkimi zagadnieniami programu certyfikacji przygotowanego przez firmę Unity Technologies
- Omówienie każdego z tematów, który pojawia się w wymaganiach certyfikacji tak, aby przygotować każdego z uczestników na pozytywne zaliczenie egzaminu i otrzymania tytułu “Certified Unity Developer”
- Egzamin jest wykonywany tylko przez firmę Unity i nie jest częścią tego kursu
Program
Moduł: Animacje
- Animator
- Stany
- Przejścia
Moduł: Asset Management
- Klipy audio
- Game Objects
- Modele
- Prefaby
- Sceny
- Edytowanie sprite'ów
Moduł: Audio
- Audio Mixer
- Audio Reverb Zone
- Źródła dźwięków
Moduł: Editor Interface
- Modyfikacja edytora
- Widoki
Moduł: Employment Preparedness
- Collaboration Skills
- Employment Responsibilities
Moduł: Game Art Principles
- Character Design
- Concept Design
- Environment Design
Moduł: Game Design Principles
- Mechaniki rozgrywki
- Gatunek
- Platforma
Moduł: Industry Awareness
- Trendy w zatrudnieniu
- Trendy w branży
- Trendy produkcyjne
Moduł: Lighting
- Global Illumination
- Dynamiczne oświetlenie
Moduł: Materials and Effects
- Efekty
- Materiały
- Efekty cząsteczkowe
Moduł: Navigation and Pathfinding
- Agenty
- Wypalanie obszaru nawigacji
Moduł: Physics
- Kolizje
- Optymalizacja
- Rigidbodies
Moduł: Programming
- Camera API
- Game Objects
- Metody
- MonoBehaviour API
- OOP
- Kwaterniony
- Time
- Interface Unity
- Zmienne
Moduł: Project Management
- Game Objects
Moduł: Services
- Reklamy
- Analityka
- Cloud Build
- Collaborate
Moduł: User Interface
- Przyciski
- Canvas
- Sprites
- Rect Transform
- Slider