Design poziomów w Unreal Engine

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Kod kursu:GD/UE/GLD

Poziom zaawansowania:
unreal

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

O szkoleniu Design poziomów w Unreal Engine

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie jest kierowane do osób które są zainteresowane level designem w grach komputerowych

Wymagania

  • Brak

Zalety

  • Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z zasadami obowiązującymi podczas tworzenia poziomów w grach komputerowych
  • Podczas warsztatów zobaczymy na przykładach jak level design może wpływać na odczucia płynące z rozgrywki oraz dowiemy się jak poprzez kształt poziomu możemy umacniać mechaniki znajdujące się w grze
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Przedstawienie zasad wykorzystywanych podczas tworzenia poziomów do gier komputerowych
  • Tworzenie poziomów do gier w Unreal Engine z wykorzystaniem zdobytej wiedzy
  • Poznanie metod przygotowywania scen, aby wyglądały realistycznie, były dobrze oświetlone, oraz prezentowały naturalne odbicia

Program

Wprowadzenie do Unreal Engine

Wprowadzenie do Level Designu

Budowanie poziomów

  • Rozmieszczanie i edycja obiektów
  • Rzeźbienie terenu
  • Malowanie teksturami
  • Block-out poziomu

Skryptowanie poziomów za pomocą blue printów

  • Otwieranie/Zamykanie drzwi
  • Wczytywanie kolejnych poziomów
  • Zmiana zasad działania kamery zależna od pomieszczenia

Oświetlenie

  • Światła statyczne
  • Światła stacjonarne
  • Światła dynamiczne

Roślinność

  • Zasady działania sztucznej roślinności
  • Implementacja roślinności w Unreal Engine

Warsztaty z tworzenia poziomów w Unreal Engine

Podobne szkolenia