Tworzenie gier FPS w silniku Unreal Engine

Czas trwania szkolenia:5 dni (40h)

Kod kursu:GD/UE/FPS

Poziom zaawansowania:

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu.
Dostępne wyłącznie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Icon with laptop

O szkoleniu Tworzenie gier FPS w silniku Unreal Engine

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier komputerowych na konsole i komputery z gatunku first-person shooter

Wymagania

  • Podstawowa znajomość dowolnego języka programowania

Zalety

  • Szkolenie przeprowadzi każdego uczestnika przez kulisy powstawania gier first person shooter i pozostawi z działającym prototypem gry własnego autorstwa

Cele szkolenia

  • Podczas tego szkolenia stworzysz własną grę z gatunku first person shooter
  • Dowiemy się jak należy stworzyć kontroler bohatera gracza, jak wygląda obsługa kamery oraz jak należy obsługiwać interakcję ze światem
  • Stworzymy prostą grę z mechaniką strzelania, podnoszenia broni i przechodzenia poziomów

Program

Analiza rynku gier FPS

  • Gry wysokobudżetowe
  • Gry niezależne
  • FPS na rynku mobilnym

Wprowadzenie do silnika Unreal Engine

Kontrolowanie postaci gracza

  • Poruszanie postacią za pomocą klawiatury i myszy
  • Poruszanie postacią za pomocą gamepada

Obsługa kamery

  • Kamera podążająca za graczem
  • Kolizja kamery ze światem
  • Efekty kamery w grach FPS

Fizyka w grach FPS

  • Raycasting
  • Strzelanie do celów za pomocą promieni
  • Bronie udające prawdziwą fizykę

Interakcja z otoczeniem

  • Aktywacja przedmiotów
  • Proximity Triggers
  • Przemieszczanie między poziomami

Przeciwnicy w grach FPS

  • Navigation Mesh
  • Proste AI przeciwników

Warsztaty z tworzenia gier FPS

Podobne szkolenia