Tworzenie darmowych gier

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:GD/F2P

Poziom zaawansowania:

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu.
Dostępne wyłącznie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Icon with laptop

O szkoleniu Tworzenie darmowych gier

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem darmowych gier opierających swoją monetyzację na reklamach i mikropłatnościach

Wymagania

  • Podstawowa znajomość rynku gier komputerowych

Zalety

  • Szkolenie ma na celu nauczyć uczestników zasad panujących przy tworzeniu gier free to play oraz sposobów na optymalizację płynących z nich zarobków
  • Kameralne grupy - szkolenia technologiczne prowadzimy w grupach liczących do 8 osób. Pozwala to na indywidualne podejście oraz aktywizację każdego uczestnika
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Aspekty gry na jakie trzeba zwrócić uwagę tworząc grę darmową
  • Omówienie sposobu monetyzacji gier free to play, sposoby na utrzymanie gracza przy naszej grze oraz zachęcanie nowych graczy do jej pobrania
  • Rynek gier darmowych na platformach mobilnych oraz jak znaleźć sobie na nim kawałek miejsca dla siebie

Program

Czym są gry free to play

  • Analiza rynku
  • Podgatunki gier f2p
  • Games as service

KPI w grach free to play

  • Akwizycja w darmowych grach
  • Czym jest retencja
  • Sposoby monetyzacji
  • CPI, ARPDAU, LTV

Pozyskiwanie graczy

  • Pozyskiwanie organiczne
  • Optymalizacja ASO
  • User acquisition

Optymalizacja CPI

  • Youtubability
  • Accessability
  • Virality

Optymalizacja retencji

  • Mechaniki D1
  • Mechaniki D7
  • Mechaniki D30

Metody monetyzacji gier f2p

  • Reklamy w grach darmowych
  • Pomiar efektywności reklam
  • Prezentowanie reklam
  • Mikropłatności
  • Subskrypcje
  • Special Offers
  • Wieloryby, Delfiny i Płotki

Analizowanie gier f2p

  • Popularne systemy analityki do gier
  • Implementacja pomiaru KPI
  • Co mierzyć w grach free to play

A/B testy w darmowych grach

  • Czym są A/B testy
  • Jak przeprowadzać A/B testy

Podobne szkolenia