Przygotowanie do egzaminu Unity Certified Developer

Czas trwania szkolenia:5 dni (40h)

Kod kursu:GD/CRT

Poziom zaawansowania:

unity

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu.
Dostępne wyłącznie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Icon with laptop

O szkoleniu Przygotowanie do egzaminu Unity Certified Developer

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie jest adresowane do wszystkich, którzy są zainteresowani przystąpieniem do egzaminu na certyfikowanego dewelopera Unity

Wymagania

  • Podstawowa znajomość języka C#
  • Podstawowa znajomość silnika Unity

Zalety

  • Każdy z uczestników po ukończeniu szkolenia będzie znał wszystkie zagadnienia egzaminu certyfikacyjnego Unity oraz będzie gotowy do zaliczenia takiego egzaminu
  • Kameralne grupy - szkolenia technologiczne prowadzimy w grupach liczących do 8 osób. Pozwala to na indywidualne podejście oraz aktywizację każdego uczestnika
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Zapoznanie ze wszystkimi zagadnieniami programu certyfikacji przygotowanego przez firmę Unity Technologies
  • Omówienie każdego z tematów, który pojawia się w wymaganiach certyfikacji tak, aby przygotować każdego z uczestników na pozytywne zaliczenie egzaminu i otrzymania tytułu “Certified Unity Developer”
  • Egzamin jest wykonywany tylko przez firmę Unity i nie jest częścią tego kursu

Program

Moduł: Animacje

  • Animator
  • Stany
  • Przejścia

Moduł: Asset Management

  • Klipy audio
  • Game Objects
  • Modele
  • Prefaby
  • Sceny
  • Edytowanie sprite'ów

Moduł: Audio

  • Audio Mixer
  • Audio Reverb Zone
  • Źródła dźwięków

Moduł: Editor Interface

  • Modyfikacja edytora
  • Widoki

Moduł: Employment Preparedness

  • Collaboration Skills
  • Employment Responsibilities

Moduł: Game Art Principles

  • Character Design
  • Concept Design
  • Environment Design

Moduł: Game Design Principles

  • Mechaniki rozgrywki
  • Gatunek
  • Platforma

Moduł: Industry Awareness

  • Trendy w zatrudnieniu
  • Trendy w branży
  • Trendy produkcyjne

Moduł: Lighting

  • Global Illumination
  • Dynamiczne oświetlenie

Moduł: Materials and Effects

  • Efekty
  • Materiały
  • Efekty cząsteczkowe

Moduł: Navigation and Pathfinding

  • Agenty
  • Wypalanie obszaru nawigacji

Moduł: Physics

  • Kolizje
  • Optymalizacja
  • Rigidbodies

Moduł: Programming

  • Camera API
  • Game Objects
  • Metody
  • MonoBehaviour API
  • OOP
  • Kwaterniony
  • Time
  • Interface Unity
  • Zmienne

Moduł: Project Management

  • Game Objects

Moduł: Services

  • Reklamy
  • Analityka
  • Cloud Build
  • Collaborate

Moduł: User Interface

  • Przyciski
  • Canvas
  • Sprites
  • Rect Transform
  • Slider

Wewnętrzny egzamin próbny

Podobne szkolenia