Python: Wzorce Projektowe

3550 PLN+23% VAT (4366 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Kod kursu:PYTHON/DP

Poziom zaawansowania:
idioms

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

8 maj
Termin gwarantowanyTrwają zapisy na szkolenieOferta specjalna

Trener:

Matt Harasymczuk

Cena:

3550 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Termin:

4 wrzesień
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Matt Harasymczuk

Cena:

3550 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Termin:

27 listopad
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Matt Harasymczuk

Cena:

3550 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne lub nie odpowiada Ci żaden z dostępnych terminów?

Ikona pytaniaZapytaj o szkolenie

O szkoleniu Python: Wzorce Projektowe

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie Wzorce projektowe w języku Python skierowane jest do programistów Python na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym oraz dla osób, które chcą zapoznać się z zastosowaniem i implementowaniem wzorców projektowych.

Wymagania

  • Umiejętność programowania w języku Python na poziomie średnio zaawansowanym
  • Znajomość podstaw analizy obiektowej
  • Biegłe posługiwanie się wybranym środowiskiem IDE

Zalety

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Program

Wprowadzenie

  • Idea wzorców
  • Rodzaje wzorców i ich klasyfikacja
  • Idiomy oraz wzorce Gang of Four (GoF)

Wprowadzenie do UML

  • Diagram klas
  • Diagram sekwencji

Programowanie obiektowe

  • Modyfikatory dostępu
  • Przeciążanie operatorów
  • Dziedziczenie, kompozycja, klasy domieszkowe
  • Interfejsy
  • Klasy abstrakcyjne
  • Polimorfizm
  • Zasady S.O.L.I.D

Protokoły

  • Protokoły strukturalne
  • Iterator
  • Context manager
  • Staticmethod
  • Classmethod
  • Property
  • Reflection
  • Descriptor

Behawioralne wzorce projektowe

  • Memento
  • State
  • Iterator
  • Strategy
  • Template method
  • Command
  • Observer
  • Mediator
  • Chain of responsibility
  • Visitor
  • Gateway
  • Interpreter
  • State machine

Strukturalne wzorce projektowe

  • Composite
  • Adapter
  • Decorator
  • Façade
  • Flyweight
  • Bridge
  • Proxy

Konstrukcyjne wzorce projektowe

  • Singleton
  • Borg
  • Factory method
  • Abstract factory
  • Builder
  • Prototype

Podobne szkolenia