Wzorce projektowe w C#
LICZBA DNI: 4 (32h)
KOD KURSU: CH/DP
Weź udział w szkoleniu
Termin
Lokalizacja
Trener
Cena / os
22
marca
Warszawa,
Gdańsk,
Zdalne,
26
kwietnia
Kraków,
Wrocław,
Zdalne,
21
czerwca
Warszawa,
Zdalne,
26
lipca
Warszawa,
Poznań,
Zdalne,
25
października
Kraków,
Warszawa,
Zdalne,
Termin
22
marca
Lokalizacja
Warszawa,
Gdańsk,
Zdalne,
Cena / os
Termin
26
kwietnia
Lokalizacja
Kraków,
Wrocław,
Zdalne,
Cena / os
Termin
21
czerwca
Lokalizacja
Warszawa,
Zdalne,
Trener
Cena / os
Termin
26
lipca
Lokalizacja
Warszawa,
Poznań,
Zdalne,
Cena / os
Termin
25
października
Lokalizacja
Kraków,
Warszawa,
Zdalne,
Cena / os
Powiadom
o kolejnych terminach
O szkoleniu
DLA KOGO?
Szkolenie adresowane jest do osób posiadających przynajmniej podstawowe umiejętności w zakresie programowania obiektowego, najlepiej w języku C#
WYMAGANIA
Podstawowe umiejętności programowania obiektowego, najlepiej w języku C#
ZALETY
Szkolenie prowadzi uczestników przez proces poznawania poszczególnych wzorców - ich istoty oraz zastosowań
Pod koniec szkolenia uczestnicy są w stanie samodzielnie bądź w grupie wykonywać złożone ćwiczenia dotyczące projektowania architektury systemów z wykorzystaniem wzorców projektowych
Warsztaty: projektowanie architektury systemu dla przedstawionego scenariusza, z jednoczesnym wykorzystaniem wielu spośród poznanych wzorców
Cele szkolenia
Poznanie przez uczestników istoty wzorców projektowych
Wykształcenie instynktu stosowania wzorców we właściwych sytuacjach
Zdobycie umiejętności odróżniania wzorców projektowych
Nabranie wprawy we właściwym stosowaniu wzorców projektowych
Nabranie przekonania o dużej użyteczności stosowania wzorców projektowych
Program
Podstawy teoretyczne
- Informacje ogólne o wzorcach projektowych
- Zasady SOLID
- Historia wzorców projektowych
- Podział wzorców projektowych
Wzorce konstrukcyjne
- Singleton
- Prototype
- Object Pool
- Factory Method
- Abstract Factory
- Builder
Wzorce strukturalne
- Proxy
- Private Class Data
- Facade
- Composite
- Adapter
- Bridge
- Decorator
- Flyweight
Wzorce operacyjne
- Null Object
- Memento
- State
- Strategy
- Template method
- Command
- Mediator
- Observer
- Chain of responsibility
- Iterator
- Visitor
- Interpreter
Wzorce złożone
- MVC (Model - View - Controller)
- MVVM (Model - View - ViewModel)
