Wzorce projektowe w C#

LICZBA DNI: 4 (32h)

KOD KURSU: CH/DP

POZIOM SZKOLENIA:

# design

# c#

# .net

# architecture

Najbliższy termin:

22 marca 2021

3550 PLN netto + 23% VAT

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 4 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 4 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Trener

Cena / os

22

marca

Warszawa,

Gdańsk,

Zdalne,

3550 PLN netto
+ 23% VAT

26

kwietnia

Kraków,

Wrocław,

Zdalne,

3550 PLN netto
+ 23% VAT

21

czerwca

Warszawa,

Zdalne,

3550 PLN netto
+ 23% VAT

26

lipca

Warszawa,

Poznań,

Zdalne,

3550 PLN netto
+ 23% VAT

25

października

Kraków,

Warszawa,

Zdalne,

3550 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

22

marca

Lokalizacja

Warszawa,

Gdańsk,

Zdalne,

Cena / os

3550 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

26

kwietnia

Lokalizacja

Kraków,

Wrocław,

Zdalne,

Cena / os

3550 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

21

czerwca

Lokalizacja

Warszawa,

Zdalne,

Trener

Cena / os

3550 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

26

lipca

Lokalizacja

Warszawa,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

3550 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

25

października

Lokalizacja

Kraków,

Warszawa,

Zdalne,

Cena / os

3550 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie adresowane jest do osób posiadających przynajmniej podstawowe umiejętności w zakresie programowania obiektowego, najlepiej w języku C#

WYMAGANIA

Podstawowe umiejętności programowania obiektowego, najlepiej w języku C#

ZALETY

Szkolenie prowadzi uczestników przez proces poznawania poszczególnych wzorców - ich istoty oraz zastosowań

Pod koniec szkolenia uczestnicy są w stanie samodzielnie bądź w grupie wykonywać złożone ćwiczenia dotyczące projektowania architektury systemów z wykorzystaniem wzorców projektowych

Warsztaty: projektowanie architektury systemu dla przedstawionego scenariusza, z jednoczesnym wykorzystaniem wielu spośród poznanych wzorców

Cele szkolenia

Poznanie przez uczestników istoty wzorców projektowych

Wykształcenie instynktu stosowania wzorców we właściwych sytuacjach

Zdobycie umiejętności odróżniania wzorców projektowych

Nabranie wprawy we właściwym stosowaniu wzorców projektowych

Nabranie przekonania o dużej użyteczności stosowania wzorców projektowych

Program

  • Informacje ogólne o wzorcach projektowych
  • Zasady SOLID
  • Historia wzorców projektowych
  • Podział wzorców projektowych
  • Singleton
  • Prototype
  • Object Pool
  • Factory Method
  • Abstract Factory
  • Builder
  • Proxy
  • Private Class Data
  • Facade
  • Composite
  • Adapter
  • Bridge
  • Decorator
  • Flyweight
  • Null Object
  • Memento
  • State
  • Strategy
  • Template method
  • Command
  • Mediator
  • Observer
  • Chain of responsibility
  • Iterator
  • Visitor
  • Interpreter
  • MVC (Model - View - Controller)
  • MVVM (Model - View - ViewModel)

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.