Trwają zapisy do grupy

Programowanie w języku Java

Uczestnicy zdobędą solidne podstawy Javy - wysokopoziomowego, obiektowego, statycznie typowanego języka programowania, znanego z przenośności i wręcz legendarnej stabilności.

2550 PLN+23% VAT (3136 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:J/PROG

java

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

2 grudnia
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Marcin Dzierżak

Cena:

2550 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Dostępne terminy

Interesują Cię inne terminy?

Programowanie w języku Java

Cele szkolenia

  • Kompleksowe omówienie istotnych elementów języka oraz biblioteki standardowej

  • Zbudowanie solidnych podstaw z zakresu programowania obiektowego

  • Poznanie popularnych narzędziami deweloperskich


Dla kogo?

  • Osoby chcące poznać język Java


Zalety

  • Przekrojowość omawianych zagadnień oraz przykłady oparte o życiowe problemy

  • Promowanie obowiązujących konwencji i dobrych praktyk programistycznych

  • Praktyczna wiedza uwzględniająca zmiany wprowadzone w najnowszych wydaniach Javy


Wymagania

  • Podstawowa umiejętność obsługi komputera


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program

Pobierz program w PDF

Podstawy Java

  • Charakterystyka i najważniejsze cechy języka

  • Maszyna wirtualna i zarządzanie pamięcią

  • Środowisko programistyczne

  • Metoda main i struktura programu

  • Budowanie i uruchamianie aplikacji

  • Typy danych

  • Zmienne i ich zasięg

  • Typy proste vs. referencyjne

  • Operatory

  • Instrukcje warunkowe oraz pętle

  • Pakiety/importy

Programowanie obiektowe

  • Omówienie najważniejszych pojęć i założeń OOP

  • Klasy, rekordy i wyliczenia

  • Modelowanie problemów z wykorzystaniem klas i obiektów

  • Interfejsy jako sposób definiowania kontraktów

  • Hermetyzacja i kontrola dostępu

  • Dziedziczenie

  • Polimorfizm

  • Weryfikacja i rzutowanie typów

  • Elementy statyczne

  • Dobre praktyki OOP

Biblioteka standardowa

  • Praca z tekstem

  • Tablice

  • Typy generyczne

  • Kolekcje i strumienie

  • Reprezentacja oraz manipulowanie datą/czasem

  • Wykonywanie obliczeń matematycznych

  • Obsługa wyjątków

  • Internacjonalizacja i lokalizacja aplikacji

I/O

  • Operowanie na systemie plików

  • Odczyt/zapis plików tekstowych i binarnych

  • Wykorzystanie I/O streams oraz NIO2

  • Serializacja

  • Interakcja z konsolą

Wybrane zagadnienia zaawansowane

  • Organizacja kodu aplikacji z wykorzystaniem modułów i wybranej architektury

  • Wprowadzenie do wielowątkowości

  • Komunikacja z relacyjnymi bazami danych przez JDBC API

Autorem szkolenia jest Łukasz Andrzejewski

Doświadczony trener z ponad 16-letnią praktyką na sali szkoleniowej. Aktywnie działa jako konsultant i programista w zakresie szeroko pojętych technologii Java, rozwiązań frontendowych i mobilnych. Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej Politechniki Poznańskiej, specjalizacja: Symulacje komputerowe. Aktualnie Partner, Head of Technology w Sages. Dba o rozwój oferty, przygotowuje i prowadzi szkolenia, konsultuje i bierze udział w realizacji projektów IT