Trwają zapisy do grupy

Programowanie .NET - kurs podstawowy

Podczas szkolenia "Programowanie .NET - kurs podstawowy" nauczą się podstaw programowania w C# na platformie .NET.

2550 PLN+23% VAT (3136 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:NET/F

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

18 września
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Marcin Sulecki

Cena:

2550 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

11 grudnia
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Marcin Sulecki

Cena:

2550 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Dostępne terminy

Interesują Cię inne terminy?

Programowanie .NET - kurs podstawowy

Cele szkolenia

  • Przekazanie uczestnikom podstawowej wiedzy oraz praktycznych umiejętności w zakresie tworzenia oprogramowania w języku C# na platformie .NET
  • Tworzenie rozwiązań programistycznych w języku C#
  • Zapoznanie z platformą programistyczną .NET
  • Zaznajomienie z paradygmatem programowania obiektowego

Dla kogo?

  • Szkolenie jest adresowane do osób chcących poznać podstawy środowiska .NET, języka C# i programowania obiektowego, niezależnie od poziomu doświadczenia oraz znajomości poszczególnych języków programowania

Zalety

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Wymagania

  • Od uczestników szkolenia wymagana jest podstawowa wiedza dotycząca programowania w dowolnym języku

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program

Pobierz program w PDF

Architektura platformy .NET

  • Elementy składowe platformy .NET
  • Środowisko uruchomieniowe CLR
  • Język pośredni CIL
  • Kompilacja i uruchamianie programów w .NET
  • Język zarządzany C#
  • Centralne repozytorium współdzielonych bibliotek GAC

Zintegrowane środowisko programistyczne Visual Studio

  • Typy i struktura projektów
  • Tworzenie i zarządzanie projektami
  • Logiczna i fizyczna struktura rozwiązań
  • Wybrane narzędzia środowiska Visual Studio
  • Debugowanie aplikacji
  • Inne środowiska programistyczne dla .NET

Podstawy programowania w C#

  • Klasy, metody, pola, właściwości
  • Podstawowe operatory i składnia języka
  • Zapoznanie z zakresami widoczności
  • Przekazywanie parametrów do metod
  • Parametry opcjonalne i nazwane
  • Metoda main i argumenty wywołania programu
  • Podstawowa obsługa standardowego wejścia/wyjścia
  • Instrukcje warunkowe
  • Pętle sterujące
  • Instrukcje break i continue
  • Komentarze

Typy danych

  • Podział typów w języku C#
  • Struktury a klasy
  • Struktury
  • Klasy
  • Typ Object
  • Klasy i obiekty
  • Słowo kluczowe var

Tablice i Kolekcje

  • Tablice
  • Tablice wielowymiarowe
  • Używanie tablic
  • Kolekcje
  • Podstawowe rodzaje kolekcji
  • Używanie kolekcji
  • Podstawowe operacje na kolekcjach

Obiekty i programowanie obiektowe w C#

  • Programowanie obiektowe - wprowadzenie, filary
  • Interfejsy
  • Klasy abstrakcyjne
  • Dziedziczenie
  • Polimorfizm
  • Słowo kluczowe override
  • Słowo kluczowe virtual
  • Słowo kluczowe sealed
  • Enkapsulacja i zakres widoczności
  • Klasy statyczne
  • Metody statyczne
  • Konstruktory i składowe odziedziczone
  • Porównywanie obiektów i ich zawartości
  • Przekazywanie, konwersja i rzutowanie obiektów, boxing
  • Operatory rzutowania
  • Definiowanie operatorów
  • Zdarzenia
  • Delegaty
  • Metody anonimowe
  • Wyrażenia lambda
  • Klasy anonimowe
  • Zarządzanie cyklem życia obiektów

Typy generyczne

  • Czym są typy generyczne?
  • Podstawowe typy i kolekcje generyczne
  • Używanie typów generycznych
  • Deklarowanie własnych typów generycznych

Obsługa wyjątków

  • Czym są i jak działają wyjątki?
  • Obsługa sytuacji wyjątkowych
  • Ważniejsze typy wyjątków
  • Tworzenie własnych typów wyjątków

Operacje tekstowe

  • Ciągi znaków i operacje na nich
  • Formatowanie napisów
  • Podstawy wyrażeń regularnych
  • Internacjonalizacja i lokalizacja

Obsługa wejścia/wyjścia

  • Czym są strumienie?
  • Rodzaje strumieni
  • Używanie strumieni
  • Kodowanie znaków
  • Dostęp do plików
  • Podstawowe informacje o serializacji danych, typy serializacji

Inne aspekty programowania w C#

  • Podstawowe informacje o LINQ, LINQ to objects
  • Podstawy diagnostyki i logowania, dziennik zdarzeń, liczniki wydajności
  • Podstawowe informacje na temat refleksji
  • Kod niezarządzany, typy dynamiczne

Autorem szkolenia jest Marcin Samsonowski

Architekt, inżynier oprogramowania, konsultant techniczny. Pracował zarówno dla największych korporacji jak i małych, prężnie rozwijających się firm, w różnych sektorach rynkowych. W projektach, w których uczestniczył pełnił cały wachlarz ról od wsparcia technicznego, testera, poprzez programistę, aż do lidera zespołu, managera projektu, architekta. Od kiedy tylko pamięta, jego uwagę szczególnie przykuwało dążenie do jakości w oprogramowaniu. Uwielbia się rozwijać, a także pomagać w tym innym jako…