Modelowanie i programowanie obiektowe w języku C#
Modelowanie obiektowe to podstawa programowania obiektowego, niezależnie od języka programowania
Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)
Kod kursu:NET/OOP
Modelowanie i programowanie obiektowe w języku C#
Cele szkolenia
Poznanie podstawowych praw rządzących w świecie modeli obiektowych
Nabycie umiejętności przenoszenia modeli do kodu oraz poznanie narzędzi jakich dostarcza C# jako obiektowy język programowania
Poznanie podstawowych zasad dobrego programowania
Zapoznanie się z wzorcami projektowymi, jako przykładem rozwiązywania konkretnych problemów przy pomocy obiektowego podejścia do programowania
Dla kogo?
Szkolenie zaprojektowane jest dla osób pragnących wejść w świat programowania obiektowego
Zalety
Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatowej, czyli nacisk kładziony jest przede wszystkim na praktykę oraz samodzielne wykonywanie poszczególnych zadań, by przyswoić maksymalną ilość wiedzy
Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Wymagania
Podstawowa wiedza z zakresu programowania oraz języka C#
W cenie otrzymasz:
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia szkolenia
W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program
Wprowadzenie do modelowania obiektowego
Wprowadzenie do programowania obiektowego
Co to jest programowanie obiektowe?
Krótkie porównanie programowania obiektowego z programowaniem funkcyjnym
Klasa i struktura
Interfejs
Klasa abstrakcyjna
Typ wyliczeniowy
Przenoszenie modeli obiektowych do kodu
Hermetyzacja
Polimorfizm
Dziedziczenie
Kompozycja
Dobre praktyki programowania
DRY
KISS
YAGNI
SOLID
Wprowadzenie do wzorców projektowych
Trochę teorii
Singleton
Factory method
Builder
Strategy