Modelowanie i programowanie obiektowe w języku C#
Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)
Kod kursu:NET/OOP
Poziom zaawansowania:
Szkolenie na zamówienie
Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne wyłącznie na zamówienie.
- Dostosowany program
- Indywidualna wycena
- Dowolny termin
O szkoleniu Modelowanie i programowanie obiektowe w języku C#
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Wymagania
- Podstawowa wiedza z zakresu programowania oraz języka C#
Zalety
- Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatowej, czyli nacisk kładziony jest przede wszystkim na praktykę oraz samodzielne wykonywanie poszczególnych zadań, by przyswoić maksymalną ilość wiedzy
- Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
- Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
- Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Cele szkolenia
- Poznanie podstawowych praw rządzących w świecie modeli obiektowych
- Poznanie jak przenosić modele do kodu oraz jakie narzędzia dostarcza C# jako obiektowy język programowania
- Zobaczenie w praktyce podstawowe zasady dobrego programowania
- Zapoznanie się z wzorcami projektowymi, jako przykładem rozwiązywania konkretnych problemów przy pomocy obiektowego podejścia do programowania
Program
Wprowadzenie do modelowania obiektowego
Wprowadzenie do programowania obiektowego
- Co to jest programowanie obiektowe?
- Krótkie porównanie programowania obiektowego z programowaniem funkcyjnym
- Klasa i struktura
- Interfejs
- Klasa abstrakcyjna
- Typ wyliczeniowy
Przenoszenie modeli obiektowych do kodu
- Hermetyzacja
- Polimorfizm
- Dziedziczenie
- Kompozycja
Dobre praktyki programowania
- DRY
- KISS
- YAGNI
- SOLID
Wprowadzenie do wzorców projektowych
- Trochę teorii
- Singleton
- Factory method
- Builder
- Strategy