Szkolenie dostępne na zamówienie

Modelowanie i programowanie obiektowe w języku C#

Modelowanie obiektowe to podstawa programowania obiektowego, niezależnie od języka programowania

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:NET/OOP

oop

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

Modelowanie i programowanie obiektowe w języku C#

Cele szkolenia

  • Poznanie podstawowych praw rządzących w świecie modeli obiektowych
  • Nabycie umiejętności przenoszenia modeli do kodu oraz poznanie narzędzi jakich dostarcza C# jako obiektowy język programowania
  • Poznanie podstawowych zasad dobrego programowania
  • Zapoznanie się z wzorcami projektowymi, jako przykładem rozwiązywania konkretnych problemów przy pomocy obiektowego podejścia do programowania

Dla kogo?

  • Szkolenie zaprojektowane jest dla osób pragnących wejść w świat programowania obiektowego

Zalety

  • Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatowej, czyli nacisk kładziony jest przede wszystkim na praktykę oraz samodzielne wykonywanie poszczególnych zadań, by przyswoić maksymalną ilość wiedzy
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Wymagania

  • Podstawowa wiedza z zakresu programowania oraz języka C#

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program

Pobierz program w PDF

Wprowadzenie do modelowania obiektowego

Wprowadzenie do programowania obiektowego

  • Co to jest programowanie obiektowe?
  • Krótkie porównanie programowania obiektowego z programowaniem funkcyjnym
  • Klasa i struktura
  • Interfejs
  • Klasa abstrakcyjna
  • Typ wyliczeniowy

Przenoszenie modeli obiektowych do kodu

  • Hermetyzacja
  • Polimorfizm
  • Dziedziczenie
  • Kompozycja

Dobre praktyki programowania

  • DRY
  • KISS
  • YAGNI
  • SOLID

Wprowadzenie do wzorców projektowych

  • Trochę teorii
  • Singleton
  • Factory method
  • Builder
  • Strategy

Autorem szkolenia jest Marcin Sulecki

Programista i trener z 25-letnim doświadczeniem. Programowanie zacząłem od kartki papieru i czasopisma Bajtek. Pasja przerodziła się w zawód. Ukończyłem informatykę na UAM w Poznaniu,