Modelowanie i programowanie obiektowe w języku C#

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: NET/OOP

POZIOM SZKOLENIA:

# oop

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne WYŁĄCZNIE na zamówienie.

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin

Interesuje Cię ta tematyka i szukasz szkolenia tylko dla siebie?

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie zaprojektowane jest dla osób pragnących wejść w świat programowania obiektowego

WYMAGANIA

Podstawowa wiedza z zakresu programowania oraz języka C#

ZALETY

Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatowej, czyli nacisk kładziony jest przede wszystkim na praktykę oraz samodzielne wykonywanie poszczególnych zadań, by przyswoić maksymalną ilość wiedzy

Kameralne grupy - szkolenia technologiczne prowadzimy w grupach liczących do 8 osób. Pozwala to na indywidualne podejście oraz aktywizację każdego uczestnika

Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

Poznanie podstawowych praw rządzących w świecie modeli obiektowych

Poznanie jak przenosić modele do kodu oraz jakie narzędzia dostarcza C# jako obiektowy język programowania

Zobaczenie w praktyce podstawowe zasady dobrego programowania

Zapoznanie się z wzorcami projektowymi, jako przykładem rozwiązywania konkretnych problemów przy pomocy obiektowego podejścia do programowania

Program

  • Co to jest programowanie obiektowe?
  • Krótkie porównanie programowania obiektowego z programowaniem funkcyjnym
  • Klasa i struktura
  • Interfejs
  • Klasa abstrakcyjna
  • Typ wyliczeniowy
  • Hermetyzacja
  • Polimorfizm
  • Dziedziczenie
  • Kompozycja
  • DRY
  • KISS
  • YAGNI
  • SOLID
  • Trochę teorii
  • Singleton
  • Factory method
  • Builder
  • Strategy

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.