iOS - zaawansowane tworzenie aplikacji

LICZBA DNI: 5 (40h)

KOD KURSU: IOS/ADVANCED

POZIOM SZKOLENIA:

# swift

# ios

# xcode

Najbliższy termin:

27 września 2021

PROWADZI:

Łukasz Andrzejewski

4300 PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 5 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 5 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% DOFINANSOWANIA na szkolenie? Napisz do nas »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Trener

Cena / os

27

września

Warszawa,

Zdalne,

4300 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

27

września

Lokalizacja

Warszawa,

Zdalne,

Trener

Cena / os

4300 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkolenie dedykowane dla osób znających platformę iOS, chcących poznać bardziej zaawansowane aspekty, dotyczące między innymi architektury, dobrych praktyk, wykorzystania dostępnych narzędzi oraz SDK

WYMAGANIA

Od uczestników szkolenia wymagana jest praktyczna umiejętność programowania w języku Swift, a także podstawowa znajomość platformy iOS

ZALETY

Rozbudowana część warsztatowa pomagająca zrozumieć i przyswoić omawiane zagadnienia

Duża ilość kompletnych i życiowych przykładów

Uczestnicy zdobywają ogromną dawkę wiedzy i przykłady gotowe do wykorzystania podczas realizacji własnych projektów

Kameralne grupy - szkolenia technologiczne prowadzimy w grupach liczących do 8 osób. Pozwala to na indywidualne podejście oraz aktywizację każdego uczestnika

Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

Rozszerzenie wiedzy o zagadnienia zaawansowane m.in. poprawna architektura aplikacji, testowanie, profilowanie wydajności, diagnozowanie problemów

Poznanie istotnych elementów SDK takich jak Core Data, Core Location czy Core Graphics

Nabycie wiedzy niezbędnej do tworzenia atrakcyjnego interfejsu użytkownika

Program

  • Czym jest architektura i jakie ma znaczenie?
  • Spójność, niskie sprzężenie, programowanie z użyciem kontraktów/protokołów
  • Moduły i ich granice, mapowanie modelu danych między warstwami
  • Poprawna organizacja kodu i komponentów w projekcie
  • Wzorce: Dependency inversion, Inversion of control, Dependency injection, MVVM, Coordinator, DAO/Repository
  • Strategie zarządzania stanem i jego synchronizacja z backendem
  • Zarządzanie i dostarczanie konfiguracji
  • Czysta architektura w praktyce
  • Przegląd alternatywnych podejść: VIPER, Composable Architecture, Redux/Unidirectional State Flow
  • Dlaczego testowanie jest ważne?
  • Kod niskiej jakości a testowanie
  • Architektura aplikacji a testowanie
  • Piramida testów
  • Cechy dobrych testów
  • Metryki pokrycia testami
  • Przygotowanie i konfiguracja środowiska
  • Testy jednostkowe
  • Testy integracyjne
  • Testy na poziomie UI
  • Test Driven Development
  • Architektura i główne założenia
  • Konfiguracja Core Data Stack
  • Modelowanie encji
  • Utrwalanie i ładowanie danych
  • Wersjonowanie oraz migracja danych
  • Mierzenie i optymalizacja wydajności
  • Dobre praktyki
  • Zarządzanie stanem oraz jego efektywne współdzielenie między widokami
  • Tworzenie zaawansowanych i niestandardowych widoków
  • Zastosowanie matched geometry effect
  • Wykorzystanie animacji
  • Integracja z UIKit
  • Debugowanie i obsługa błędów na poziomie Combine
  • Wykorzystanie / tworzenie reaktywnych rozszerzeń w kontekście istniejącego API
  • Core Location i praca z mapami MapKit/Google Maps
  • Kamera i biblioteka zdjęć
  • Push Notifications
  • Zaawansowane debugowanie aplikacji
  • Podstawy wykorzystania Xcode Instruments
  • Profilowanie wydajności
  • Zarządzanie pamięcią i wykrywanie wycieków

Autor szkolenia:

Łukasz Andrzejewski

Doświadczony trener z ponad 13-letnią praktyką na sali szkoleniowej. Aktywnie działa jako konsultant i programista w zakresie szeroko pojętych technologii Java, rozwiązań frontendowych i mobilnych. Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej Politechniki Poznańskiej, specjalizacja: Symulacje komputerowe. Aktualnie Partner, Head of Technology w Sages. Dba o rozwój oferty, przygotowuje i prowadzi szkolenia, konsultuje i bierze udział w realizacji projektów IT

Najbliższe szkolenie poprowadzi:

Łukasz Andrzejewski

Doświadczony trener z ponad 13-letnią praktyką na sali szkoleniowej. Aktywnie działa jako konsultant i programista w zakresie szeroko pojętych technologii Java, rozwiązań frontendowych i mobilnych. Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej Politechniki Poznańskiej, specjalizacja: Symulacje komputerowe. Aktualnie Partner, Head of Technology w Sages. Dba o rozwój oferty, przygotowuje i prowadzi szkolenia, konsultuje i bierze udział w realizacji projektów IT

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.