iOS - podstawy tworzenia aplikacji

LICZBA DNI: 5 (40h)

KOD KURSU: IOS/BASICS

POZIOM SZKOLENIA:

# swift

# ios

# xcode

Najbliższy termin:

9 sierpnia 2021

PROWADZI:

Łukasz Andrzejewski

4300 PLN netto + 23% VAT

4000 PLN netto + 23% VAT

Skorzystaj z promocyjnej ceny!

Jeszcze 7 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 5 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 5 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% DOFINANSOWANIA na szkolenie? Napisz do nas »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Trener

Cena / os

9

sierpnia

Promocja

Warszawa,

Zdalne,

4300 PLN netto 4000 PLN netto
+ 23% VAT

22

listopada

Warszawa,

Zdalne,

4300 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

9

sierpnia

Promocja

Lokalizacja

Warszawa,

Zdalne,

Trener

Cena / os

4300 PLN netto4000 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

22

listopada

Lokalizacja

Warszawa,

Zdalne,

Trener

Cena / os

4300 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Osoby rozpoczynające naukę tworzenia aplikacji mobilnych na platformie iOS

Dotychczasowi programiści iOS chcący powtórzyć, poszerzyć i uporządkować posiadaną wiedzę

WYMAGANIA

Od uczestników wymagana jest podstawowa znajomość języka Swift lub innego języka obiektowego

ZALETY

Rozbudowana część warsztatowa, obejmująca tworzenie złożonego projektu oraz mniejsze ćwiczenia, pomagające zrozumieć i utrwalić omawiane zagadnienia

Uczestnicy poznają wzorce i dobre praktyki, a także metody rozwiązywania typowych problemów spotykanych podczas tworzenia aplikacji na platformie iOS

Kameralne grupy - szkolenia technologiczne prowadzimy w grupach liczących do 8 osób. Pozwala to na indywidualne podejście oraz aktywizację każdego uczestnika

Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

Efektywne wprowadzenie do otwartego, nowoczesnego i popularnego języka Swift

Zapoznanie z dedykowanym środowiskiem programistycznym Xcode

Poznanie metod projektowania i tworzenia interfejsu użytkownika

Nabycie praktycznej wiedzy, niezbędnej do tworzenia natywnych aplikacji mobilnych

Program

  • Podstawy składni
  • Typy bazowe
  • Operatory
  • Instrukcje sterujące
  • Kolekcje
  • Praca z tekstem
  • Struktury, klasy, protokoły, wyliczenia, rozszerzenia
  • Funkcje i domknięcia
  • Programowanie obiektowe
  • Obsługa wyjątków
  • Typy generyczne
  • Zarządzanie pamięcią
  • Podstawy użycia Xcode
  • Tworzenie, konfigurowanie i budowanie projektu
  • Uruchamianie aplikacji na urządzeniu oraz symulatorze
  • Debugowanie kodu
  • Praca z dokumentacją
  • Zarządzanie zależnościami w oparciu o CocoaPods i Swift Package Manager
  • View Controllers - wykorzystanie, cykl życia, obsługa zdarzeń
  • Interface builder / Storyboards
  • Wykorzystanie podstawowych kontrolek
  • Elastyczne zarządzanie rozkładem
  • Zaawansowane elementy widoku
  • Programowe budowanie widoków
  • Nawigacja między ekranami
  • Typ View jako sposób na tworzenie reużywalnych elementów widoków
  • Kontrolki wbudowane
  • Zarządzanie rozkładem w oparciu o dostępne kontenery
  • Bindowanie, reagowanie na zdarzenia i obsługa gestów
  • Stylizacja z wykorzystaniem modyfikatorów
  • Warunkowe renderowanie interfejsu
  • Nawigacja między ekranami
  • Wprowadzenie do Combine framework
  • Publikowanie i nasłuchiwanie zdarzeń
  • Operatory - transformacja, filtrowanie, kombinowanie, czas
  • Sterowanie kontekstem wykonania z użyciem Schedulers
  • Praca ze strumieniami
  • Podstawy użycia URLSession
  • GDC i praca z kodem asynchronicznym
  • Async/await, structured concurrency, Actors
  • Integracja z REST API
  • Wykorzystanie przykładowych bibliotek: Alamofire, Moya, Siesta
  • User Defaults
  • Praca z plikami
  • SQLite
  • Wprowadzenie do Core Data
  • Budowanie i podpisywanie kodu
  • Publikacja z wykorzystaniem App Store Connect
  • Udostępnianie wersji testowej
  • Przygotowanie do review

Autor szkolenia:

Łukasz Andrzejewski

Doświadczony trener z ponad 13-letnią praktyką na sali szkoleniowej. Aktywnie działa jako konsultant i programista w zakresie szeroko pojętych technologii Java, rozwiązań frontendowych i mobilnych. Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej Politechniki Poznańskiej, specjalizacja: Symulacje komputerowe. Aktualnie Partner, Head of Technology w Sages. Dba o rozwój oferty, przygotowuje i prowadzi szkolenia, konsultuje i bierze udział w realizacji projektów IT

Najbliższe szkolenie poprowadzi:

Łukasz Andrzejewski

Doświadczony trener z ponad 13-letnią praktyką na sali szkoleniowej. Aktywnie działa jako konsultant i programista w zakresie szeroko pojętych technologii Java, rozwiązań frontendowych i mobilnych. Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej Politechniki Poznańskiej, specjalizacja: Symulacje komputerowe. Aktualnie Partner, Head of Technology w Sages. Dba o rozwój oferty, przygotowuje i prowadzi szkolenia, konsultuje i bierze udział w realizacji projektów IT

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.