Figma projektowanie użytecznych interfejsów

2350 PLN+23% VAT (2890 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:UI/FIGMA

Poziom zaawansowania:
user-centered-designuser-experience

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

19 październik
Trwają zapisy na szkolenie
-

Cena:

2350 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne lub nie odpowiada Ci żaden z dostępnych terminów?

Ikona pytaniaZapytaj o szkolenie

O szkoleniu Figma projektowanie użytecznych interfejsów

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Dla nowicjuszy - jeśli dopiero poznajesz Figmę i chcesz się dowiedzieć jak z jej pomocą efektywnie projektować UI
  • Dla znających Figmę - jeśli już korzystasz z Figmy, ale chciałbyś ugruntować lub rozwinąć swoją wiedzę
  • Warsztat jest adresowany szczególnie do osób, które chcą rozwijać się w kierunku UX/UI Designu oraz Product i Service Design

Zalety

  • Figma jest niezwykle intuicyjna i prosta w obsłudze, jest to narzędzie, które możesz wykorzystać do wielu celów: np. projektowania interfejsów aplikacji, stron www, rozwiązań e-commerce, prowadzenia spotkań, daily i warsztatów, prezentacji, harmonogramowania
  • Nauczysz się budować nie tylko nudne makiety, ale także klikalne prototypy Twoich pomysłów - idealne do testów i badań z użytkownikami
  • Poznasz możliwości wspólnej pracy nad projektem, usprawnisz proces projektowy, obniżysz koszty
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Poznanie Figmy jako narzędzia do projektowania, prototypowania i testowania
  • Poznanie możliwości współdzielenia projektów w Figmie, ich komentowania i pracy grupowej
  • Nauczenie się tworzenia konkretnych UXowych rozwiązań - makiet, UI, onboardingu, user flow
  • Nabycie umiejętności wykorzystania Figjam do przeprowadzenia spotkań online, warsztatów czy badań

Program

Wprowadzenie do narzędzi projektowych:

  • Wireframing
  • Makietowanie
  • Prototypowanie

Figma - wprowadzenie

  • Cennik i plany
  • Zasoby
  • Zakładamy konto

Jak poruszać się po obszarze Files

  • Ekran Files: Recents, Drafts, Community, Favorites, Teams, Notifications, Internal profile, Account, Desktop app, Plugins, Współdzielenie pracy

Jak poruszać się po FigJam

  • Zoom, Hand Tool, skróty klawiaturowe
  • Ekran FigJam: Tools, Templates, Functions, Emote, Stamps, Section

Jak poruszać się po Figmie

  • Ekran Figma: Layers, Assets, Pages, Design, Prototype, Inspect, Share, Comments, Present, History, Deleted files, Tools, Main menu, Second mouse button menu,
  • Figjam a Figma

Najważniejsze elementy UI

  • Autosave
  • Frame: cechy, Eksport , Frame i elementy poza, gotowe przykłady web i mobile
  • Linie pomocnicze
  • Layout grid
  • Warstwy: lokalizacja, widoczność, zamrożenie, kolejność, przenoszenie na spód, na wierzch, cechy z Photoshopa
  • Zapis i eksport

Narzędzia

  • Move i Scale
  • Frame i Slice
  • Kształty: omówienie zakładki Design: Align, Width, High, Layer, Fill, Stroke, Effects, Export
  • Wstawianie obrazów: JPG, SVG, PNG
  • Pen i Pencil
  • Tekst: omówienie zakładki Design: Text, Fonts, Local Fonts, Missing Fonts
  • Resources
  • Hand Tool
  • Komentarze

Obiekty

  • Kolory, przeźroczystość, obwódka
  • Zaznaczanie obiektów
  • Mierzenie odległości między obiektami
  • Kopiowanie obiektów
  • Align tools
  • Obróć pionowo/poziomo/obróć dowolnie
  • Grupowanie

Poznaj Figmę bliżej

  • Style
  • Menu podręczne
  • Maski
  • Komponenty: Assets, Masters, Version
  • Auto Layout
  • Constraints
  • Współdzielenie pracy
  • Plugins
  • Widgets
  • Community

Projektowanie makiet i prototypów

  • Makietowanie
  • Prototypowanie
  • Dobre praktyki
  • Przykłady
  • Ćwiczenia

Podobne szkolenia