User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy

LICZBA DNI: 4 (32h)

KOD KURSU: UX/ANA

POZIOM SZKOLENIA:

# user-centered-design

Najbliższy termin:

15 lutego 2021

PROWADZI:

Łukasz Łosin

3550 PLN netto + 23% VAT

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 4 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 4 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Trener

Cena / os

15

lutego

Gdańsk,

Warszawa,

Zdalne,

3550 PLN netto
+ 23% VAT

10

maja

Kraków,

Wrocław,

Poznań,

Zdalne,

3550 PLN netto
+ 23% VAT

21

czerwca

Warszawa,

Zdalne,

3550 PLN netto
+ 23% VAT

27

września

Warszawa,

Łódź,

Zdalne,

3550 PLN netto
+ 23% VAT

22

listopada

Kraków,

Poznań,

Warszawa,

Zdalne,

3550 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

15

lutego

Lokalizacja

Gdańsk,

Warszawa,

Zdalne,

Trener

Cena / os

3550 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

10

maja

Lokalizacja

Kraków,

Wrocław,

Poznań,

Zdalne,

Trener

Cena / os

3550 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

21

czerwca

Lokalizacja

Warszawa,

Zdalne,

Trener

Cena / os

3550 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

27

września

Lokalizacja

Warszawa,

Łódź,

Zdalne,

Trener

Cena / os

3550 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

22

listopada

Lokalizacja

Kraków,

Poznań,

Warszawa,

Zdalne,

Trener

Cena / os

3550 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Szkoleniem powinni być zainteresowani wszyscy chcący rozwijać się w kierunku User Experience, projektowania aplikacji i usług oraz Product i Service Design

W szczególności analitycy biznesowi, inżynierowie wymagań, testerzy, menadżerowie IT, product ownerzy

WYMAGANIA

ZALETY

Szeroki zakres szkolenia pozwoli uczestnikom poznać wszystkie zagadnienia związane z pracą przy projektowaniu produktu i usługi satysfakcjonującej użytkowników i klientów, zwiększając szanse na sukces projektu

Szkolenie prowadzone będzie przez praktyka oraz doświadczonego trenera i wykładowcę przedstawiającego w sposób ciekawy i przystępny najbardziej zawiłe zagadnienia związane z User Experience

Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i przedstawionych technik

Uczestnicy poznają i przećwiczą wszystkie etapy pracy projektanta od zebrania wymagań do stworzenia i przetestowania prototypu usługi lub aplikacji

Poznane narzędzia umożliwią testowanie i projektowanie zarówno prostych projektów landing page, stron jak i zaawansowanych prototypów aplikacji i usług także uczestnikom nie znającym technologii front-end

Cele szkolenia

Przedstawienie i przećwiczenie wszystkich etapów związanych z procesem projektowania aplikacji, produktu cyfrowego lub usługi

Przedstawienie praktycznego zastosowania pojęć i koncepcji związanych z projektowaniem satysfakcji odbiorcy - User Experience, Product i Service Design

Nauka technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UX

Przećwiczenie wykonywania podstawowych zadań, rozwiązywania napotykanych problemów i sposobów współpracy projektanta UX z użytkownikami, zespołem developerskim, analitykiem i kierownikiem projektu

Poznanie metod unikania i minimalizowania ryzyka porażek projektów nowych produktów i usług cyfrowych

Program

  • User Experience - podstawowe pojęcia i definicje
  • Zastosowanie User Experience - ćwiczenia i case study
  • Psychologia poznawcza w UX - ćwiczenia i case study
  • Proces projektowy - etapy pracy nad projektem
  • Metody zbierania wymagań
    • Wywiady
    • Obserwacje etnograficzne
    • Sortowanie kart (ang. card sorting)
    • Dzienniczki i ankiety
    • Audyt ekspercki
    • Heurystyki Nielsena
    • Eyetracking
    • Mousetracking
    • Ćwiczenia
  • Metody prezentowania wymagań
    • Persony
    • Mapy empatii (ang. Empathy map)
    • Mapa doświadczeń klienta (ang. Customer journey map)
    • Scenorys (ang. Story boards)
    • Historie użytkownika (ang. User stories)
    • Ćwiczenia
  • Metody projektowania
    • Szkice
    • Makiety
    • Prototypy
    • Ćwiczenia i case study
  • Narzędzia projektanta
    • Axure, Marvel, Pencil, Vectr, Atomic, Pingendo, Macaw - prezentacja funkcjonalności i zastosowania
    • Ćwiczenia
  • Klasyczne metody testowania użyteczności
    • Testy zadaniowe
    • Testy korytarzowe
    • Obserwacja naturalne
  • Zdalne metody testowania użyteczności
    • Wywiady zdalne
    • Testy A/B
    • Mouse Tracking/Click Tracking
  • Prezentacja narzędzi przydatnych w testowaniu
    • Inspectlet
    • Mouseflow
    • UsabilityTools
  • Analiza wyników i wyciąganie wniosków z testów
    • Case study i ćwiczenia

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.