User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy
Czas trwania szkolenia:4 dni (32h)
Kod kursu:UX/ANA
Poziom zaawansowania:
O szkoleniu User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Zalety
- Szeroki zakres szkolenia User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy pozwoli uczestnikom poznać wszystkie zagadnienia związane z pracą przy projektowaniu produktu i usługi satysfakcjonującej użytkowników i klientów, zwiększając szanse na sukces projektu
- Szkolenie User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy prowadzone będzie przez praktyka oraz doświadczonego trenera i wykładowcę przedstawiającego w sposób ciekawy i przystępny najbardziej zawiłe zagadnienia związane z User Experience
- Szkolenie User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy prowadzone będzie w formie warsztatów z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i przedstawionych technik
- Uczestnicy poznają i przećwiczą wszystkie etapy pracy projektanta od zebrania wymagań do stworzenia i przetestowania prototypu usługi lub aplikacji
- Poznane narzędzia umożliwią testowanie i projektowanie zarówno prostych projektów landing page, stron jak i zaawansowanych prototypów aplikacji i usług także uczestnikom nie znającym technologii front-end
- Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
- Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
- Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Cele szkolenia
- Przedstawienie i przećwiczenie wszystkich etapów związanych z procesem projektowania aplikacji, produktu cyfrowego lub usługi
- Przedstawienie praktycznego zastosowania pojęć i koncepcji związanych z projektowaniem satysfakcji odbiorcy - User Experience, Product i Service Design
- Nauka technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UX
- Przećwiczenie wykonywania podstawowych zadań, rozwiązywania napotykanych problemów i sposobów współpracy projektanta UX z użytkownikami, zespołem developerskim, analitykiem i kierownikiem projektu
- Poznanie metod unikania i minimalizowania ryzyka porażek projektów nowych produktów i usług cyfrowych
Program
User Experience - podstawowe pojęcia i procesy
- User Experience - podstawowe pojęcia i definicje
- Zastosowanie User Experience - ćwiczenia i case study
- Psychologia poznawcza w UX - ćwiczenia i case study
- Proces projektowy - etapy pracy nad projektem
Zbieranie wymagań, badanie użyteczności, prezentowanie wymagań
- Metody zbierania wymagań
- Metody prezentowania wymagań
Projektowanie i prototypowanie
- Metody projektowania
- Narzędzia projektanta
Testowanie i weryfikacja przyjętego rozwiązania
- Klasyczne metody testowania użyteczności
- Zdalne metody testowania użyteczności
- Prezentacja narzędzi przydatnych w testowaniu
- Analiza wyników i wyciąganie wniosków z testów