User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy
LICZBA DNI: 4 (32h)
KOD KURSU: UX/ANA
Weź udział w szkoleniu
Termin
Lokalizacja
Trener
Cena / os
15
lutego
Gdańsk,
Warszawa,
Zdalne,
10
maja
Kraków,
Wrocław,
Poznań,
Zdalne,
21
czerwca
Warszawa,
Zdalne,
27
września
Warszawa,
Łódź,
Zdalne,
22
listopada
Kraków,
Poznań,
Warszawa,
Zdalne,
Termin
15
lutego
Lokalizacja
Gdańsk,
Warszawa,
Zdalne,
Trener
Cena / os
Termin
10
maja
Lokalizacja
Kraków,
Wrocław,
Poznań,
Zdalne,
Trener
Cena / os
Termin
21
czerwca
Lokalizacja
Warszawa,
Zdalne,
Trener
Cena / os
Termin
27
września
Lokalizacja
Warszawa,
Łódź,
Zdalne,
Trener
Cena / os
Termin
22
listopada
Lokalizacja
Kraków,
Poznań,
Warszawa,
Zdalne,
Trener
Cena / os
Powiadom
o kolejnych terminach
O szkoleniu
DLA KOGO?
Szkoleniem powinni być zainteresowani wszyscy chcący rozwijać się w kierunku User Experience, projektowania aplikacji i usług oraz Product i Service Design
W szczególności analitycy biznesowi, inżynierowie wymagań, testerzy, menadżerowie IT, product ownerzy
ZALETY
Szeroki zakres szkolenia pozwoli uczestnikom poznać wszystkie zagadnienia związane z pracą przy projektowaniu produktu i usługi satysfakcjonującej użytkowników i klientów, zwiększając szanse na sukces projektu
Szkolenie prowadzone będzie przez praktyka oraz doświadczonego trenera i wykładowcę przedstawiającego w sposób ciekawy i przystępny najbardziej zawiłe zagadnienia związane z User Experience
Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i przedstawionych technik
Uczestnicy poznają i przećwiczą wszystkie etapy pracy projektanta od zebrania wymagań do stworzenia i przetestowania prototypu usługi lub aplikacji
Poznane narzędzia umożliwią testowanie i projektowanie zarówno prostych projektów landing page, stron jak i zaawansowanych prototypów aplikacji i usług także uczestnikom nie znającym technologii front-end
Cele szkolenia
Przedstawienie i przećwiczenie wszystkich etapów związanych z procesem projektowania aplikacji, produktu cyfrowego lub usługi
Przedstawienie praktycznego zastosowania pojęć i koncepcji związanych z projektowaniem satysfakcji odbiorcy - User Experience, Product i Service Design
Nauka technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UX
Przećwiczenie wykonywania podstawowych zadań, rozwiązywania napotykanych problemów i sposobów współpracy projektanta UX z użytkownikami, zespołem developerskim, analitykiem i kierownikiem projektu
Poznanie metod unikania i minimalizowania ryzyka porażek projektów nowych produktów i usług cyfrowych
Program
User Experience - podstawowe pojęcia i procesy
- User Experience - podstawowe pojęcia i definicje
- Zastosowanie User Experience - ćwiczenia i case study
- Psychologia poznawcza w UX - ćwiczenia i case study
- Proces projektowy - etapy pracy nad projektem
Zbieranie wymagań, badanie użyteczności, prezentowanie wymagań
- Metody zbierania wymagań
- Wywiady
- Obserwacje etnograficzne
- Sortowanie kart (ang. card sorting)
- Dzienniczki i ankiety
- Audyt ekspercki
- Heurystyki Nielsena
- Eyetracking
- Mousetracking
- Ćwiczenia
- Metody prezentowania wymagań
- Persony
- Mapy empatii (ang. Empathy map)
- Mapa doświadczeń klienta (ang. Customer journey map)
- Scenorys (ang. Story boards)
- Historie użytkownika (ang. User stories)
- Ćwiczenia
Projektowanie i prototypowanie
- Metody projektowania
- Szkice
- Makiety
- Prototypy
- Ćwiczenia i case study
- Narzędzia projektanta
- Axure, Marvel, Pencil, Vectr, Atomic, Pingendo, Macaw - prezentacja funkcjonalności i zastosowania
- Ćwiczenia
Testowanie i weryfikacja przyjętego rozwiązania
- Klasyczne metody testowania użyteczności
- Testy zadaniowe
- Testy korytarzowe
- Obserwacja naturalne
- Zdalne metody testowania użyteczności
- Wywiady zdalne
- Testy A/B
- Mouse Tracking/Click Tracking
- Prezentacja narzędzi przydatnych w testowaniu
- Inspectlet
- Mouseflow
- UsabilityTools
- Analiza wyników i wyciąganie wniosków z testów
- Case study i ćwiczenia
