Trwają zapisy do grupy

Testowanie użyteczności i UX

Szkolenie skupia się na profesjonalnym testowaniu użyteczności i kontekstu (makiety, prototypy, produkcja) oraz pisaniu rekomendacji projektowych UX/UI. Głównym celem jest zrozumienie powodów testowania i właściwe wyciąganie wniosków w celu poprawy i optymalizacji rozwiązań.

2150 PLN+23% VAT (2644 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:UX/TEST

user-centered-design

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

23 września
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Magdalena Therkildsen

Cena:

2150 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

16 grudnia
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Magdalena Therkildsen

Cena:

2150 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Dostępne terminy

Interesują Cię inne terminy?

Testowanie użyteczności i UX

Cele szkolenia

  • Przedstawienie technik testowania użyteczności i przećwiczenie ich w kontekście produktu wraz z analizą
  • Zrozumienie roli i powodu testowania użyteczności oraz osadzenie w kontekście i/lub procesie projektowym
  • Przećwiczenie wykonywania podstawowych zadań, rozwiązywania napotykanych problemów i sposobów współpracy projektanta UX z użytkownikami, zespołem UX, developerem, analitykiem i kierownikiem projektu

Dla kogo?

  • Dla osób, które chcą przeprowadzać profesjonalne testy użyteczności i nauczyć się pisać rekomendacje projektowe UX/UI
  • Analityków biznesowych, testerów, kierowników projektów chcących wzbogacić swój warsztat pracy o umiejętność testowania użyteczności i User Experience
  • UX Designerów, chcących wzbogacić swój warsztat pracy

Zalety

  • Na szkoleniu omawiane są wszystkie istotne aspekty, mające kluczowy wpływ na zrozumienie i intuicyjny odbiór podczas testowania użyteczności
  • Priorytetem jest praktyczne podejście, skupiające się na ćwiczeniach oraz realnych przykładach
  • Trener to doświadczony UX designer, posiadający znaczne doświadczenie w projektowaniu komunikacji wizualnej, brandingu i użyteczności, co daje pewność, że uczestnicy zdobędą ekspercką wiedzę od praktyka z branży UX
  • Świadomy wybór odpowiednich narzędzi i technologii gwarantuje uczestnikom szkolenia możliwość zgłębienia wiedzy z obszaru UX i natychmiastowe wykorzystanie jej w praktyce po zakończeniu szkolenia

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program

Pobierz program w PDF

Wprowadzenie do użyteczności UX

  • Design i jego rola
  • Czym jest użyteczność w design?
  • Podstawy projektowania zorientowanego na użytkowniku/user centered design
  • Estetyka i ergonomia w użyteczności
  • Psychologia i wzorce użyteczności

Rola testowania użyteczności i ewaluacja UX

  • Czym jest testowanie użyteczności?
  • Jaka jest rola testowania użyteczności?
  • User Experience Design (UX) - jego rola w budowaniu nowego produktu
  • Emocje w projektowaniu - czym są i jak je badać podczas testowania?
  • Jak dobierać testy użyteczności w odniesieniu do produktu?
  • Jaki rodzaj testu wybrać i kiedy testować? (kontekst / osadzenie w procesie)
  • Jakie obszary produktu testujemy i kiedy?

Ewaluacja UX i rodzaje testów

  • Zadaniowe testy użyteczności
  • Testy korytarzowe
  • Audyt ekspercki
  • Obserwacje naturalne
  • Testy A/B
  • Testy 5 sekund
  • Eyetracking
  • Mousetracking
  • Badania ilościowe

Przygotowanie i przeprowadzenie testów użyteczności

  • Wybór narzędzi do testowania
  • Testowanie online czy stacjonarnie - różnice (wady, zalety)
  • Rekrutacja do testów użyteczności
  • Screener testów użyteczności
  • Scenariusz testów użyteczności
  • Role i charakter moderatora i obserwatora podczas testowania
  • Customer Journey Map
  • Błędy użyteczności - jakie są i jak zapisywać?
  • Wyniki testowania i rekomendacje rozwiązań
  • Analiza projektowa testów użyteczności
  • Praktyka (3 rodzaje testowania)

Autorem szkolenia jest Magdalena Therkildsen

Magdalena Therkildsen - z projektowaniem użyteczności i estetyki produktu związana od 1993. Konsultantka estetycznych doświadczeń i trenerka projektowania komunikacji wizualnej dla produktów cyfrowych oraz UI i UX Design. Działa projektowo i szkoleniowo m.in. dla Mbank, LOT, Academy International, Warta, Rossmann, Nowa Ewa etc. Warsztaty i konsultacje UX opiera o psychologię, modele mentalne, użyteczność i estetykę. Mocno podkreśla fundamenty dobrego designu i wyjaśnia, co należy wziąć pod uwagę…