Testowanie użyteczności i UX

2350 PLN+23% VAT (2890 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:UX/TEST

Poziom zaawansowania:
user-centered-design

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

30 marzec
Trwają zapisy na szkolenie
-

Cena:

2350 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne

Termin:

18 maj
Trwają zapisy na szkolenie
-

Cena:

2350 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne

Nie odpowiada Ci żaden z dostępnych terminów?

Zapytaj o szkolenie

O szkoleniu Testowanie użyteczności i UX

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Zalety

  • Szkolenie Testowanie użyteczności i UX obejmuje praktyczne warsztaty z naciskiem na umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy i przedstawionych technik w realnych projektach
  • Poznane narzędzia umożliwią testowanie i poprawę użyteczności i User Experience zarówno prostych projektów landing page, stron jak i zaawansowanych aplikacji także uczestnikom nie znającym technologii front-end
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Przedstawienie narzędzi i technik testowania użyteczności i User Experience produktów i usług
  • Nauka technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UX
  • Przećwiczenie wykonywania podstawowych zadań, rozwiązywania napotykanych problemów i sposobów współpracy projektanta UX z użytkownikami, zespołem developerskim, analitykiem i kierownikiem projektu

Program

Etap przygotowania do testów

  • Co chcemy testować?
  • Określenie próby badawczej
  • Określenie metody testowania - badania ilościowe i jakościowe

Klasyczne metody testowania użyteczności

  • Cognitive walkthrough
  • Heurystyki Nielsena
  • Wywiady i testy zadaniowe
  • Testy korytarzowe
  • Obserwacja naturalna

Metody i narzędzia do zdalnego testowania użyteczności

  • Wywiad zdalny
  • Testy A/B
  • Eye Tracking/Mouse Tracking/Click Tracking
  • Narzędzia do zdalnego testowania użyteczności

Analiza i wyciąganie wniosków z testów

  • Jak interpretować wyniki testów?
  • Wykorzystanie testów do doskonalenia jakości produktów i zwiększania konwersji

Testowania aplikacji i usług wybranych przez uczestników

  • Case study i ćwiczenia

Podobne szkolenia