Testowanie użyteczności i UX

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: UX/TEST

POZIOM SZKOLENIA:

# user-centered-design

Najbliższy termin:

4 lutego 2021

1950 PLN netto + 23% VAT

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

4

lutego

Warszawa,

Gdańsk,

Zdalne,

1950 PLN netto
+ 23% VAT

26

sierpnia

Warszawa,

Łódź,

Poznań,

Zdalne,

1950 PLN netto
+ 23% VAT

18

października

Kraków,

Wrocław,

Warszawa,

Zdalne,

1950 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

4

lutego

Lokalizacja

Warszawa,

Gdańsk,

Zdalne,

Cena / os

1950 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

26

sierpnia

Lokalizacja

Warszawa,

Łódź,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

1950 PLNnetto
+ 23% VAT

Termin

18

października

Lokalizacja

Kraków,

Wrocław,

Warszawa,

Zdalne,

Cena / os

1950 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Analitycy biznesowi, testerzy, kierownicy projektów chcący wzbogacić swój warsztat pracy o umiejętność testowania użyteczności i User Experience

Osoby chcące przygotować się do pracy projektanta User Experience

WYMAGANIA

ZALETY

Praktyczne warsztaty z naciskiem na umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy i przedstawionych technik w realnych projektach

Poznane narzędzia umożliwią testowanie i poprawę użyteczności i User Experience zarówno prostych projektów landing page, stron jak i zaawansowanych aplikacji także uczestnikom nie znającym technologii front-end

Cele szkolenia

Przedstawienie narzędzi i technik testowania użyteczności i User Experience produktów i usług

Nauka technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UX

Przećwiczenie wykonywania podstawowych zadań, rozwiązywania napotykanych problemów i sposobów współpracy projektanta UX z użytkownikami, zespołem developerskim, analitykiem i kierownikiem projektu

Program

  • Co chcemy testować?
  • Określenie próby badawczej
  • Określenie metody testowania - badania ilościowe i jakościowe
  • Cognitive walkthrough
  • Heurystyki Nielsena
  • Wywiady i testy zadaniowe
  • Testy korytarzowe
  • Obserwacja naturalna
  • Wywiad zdalny
  • Testy A/B
  • Eye Tracking/Mouse Tracking/Click Tracking
  • Narzędzia do zdalnego testowania użyteczności
  • Jak interpretować wyniki testów?
  • Wykorzystanie testów do doskonalenia jakości produktów i zwiększania konwersji
  • Case study i ćwiczenia

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.