Trwają zapisy do grupy

Szkolenie: Figma od podstaw do prototypu

Szkolenie "Figma od podstaw do prototypu" to praktyczny kurs, w którym krok po kroku poznasz narzędzia do projektowania interfejsów i prototypowania. Nauczysz się, jak w Figmie tworzyć przejrzyste makiety, spójne komponenty i interaktywne prototypy, które sprawdzają się w pracy UX i UI designera. Szkolenie skupia się na realnych projektach – od pierwszych kroków w Figmie, przez Auto Layout i systemy komponentów, aż po współpracę zespołową i prezentację prototypów.

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:FIGMA/UXBASICS

Dostępne terminy szkolenia

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

27 listopada
Trwają zapisy na szkolenieDostępne w BUR

Trener:

Krzysztof Nawelski

Cena:

2600 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Powiadom o kolejnych terminach

Interesuje Cię szkolenie w innym terminie?

Figma od podstaw do prototypu

Cele szkolenia

  • Poznanie środowiska i podstawowych funkcji Figmy poprzez praktyczne ćwiczenia w ramach szkolenia

  • Nauczenie się tworzenia makiet i prostych interfejsów użytkownika zgodnie z zasadami UX i UI designu

  • Zdobycie umiejętności budowania komponentów, stylów i układów w Figmie, które zapewniają spójność projektu

  • Rozwinięcie kompetencji w zakresie prototypowania i prezentacji interaktywnych projektów UX/UI

  • Nauka pracy zespołowej w Figmie – komentowania, udostępniania plików i zbierania feedbacku w czasie rzeczywistym

  • Zrozumienie dobrych praktyk organizacji plików, stylów i komponentów, co ułatwia zarządzanie projektami cyfrowymi

  • Przygotowanie do samodzielnego tworzenia prostych case studies i prezentowania prototypów w środowisku biznesowym


Dla kogo?

  • Osób rozpoczynających pracę z Figmą, które chcą poznać jej praktyczne zastosowania

  • Marketerów, menedżerów, Product Ownerów i specjalistów pracujących nad projektami cyfrowymi

  • Początkujących UX/UI designerów, którzy chcą szybko nauczyć się pracy w Figmie

  • Członków zespołów projektowych poszukujących narzędzia do prototypowania i współpracy


Zalety

  • Szkolenie w pełni oparte na bezpłatnej wersji Figmy – dostępnej dla każdego uczestnika bez dodatkowych kosztów

  • Warsztatowy charakter zajęć z dużą liczbą ćwiczeń praktycznych, które pozwalają od razu utrwalać wiedzę

  • Projekt grupowy w formie case study na zakończenie szkolenia, pozwalający przećwiczyć pracę zespołową nad realnym zadaniem UX/UI

  • Nacisk na aspekty UX i UI – od Auto Layout po prototypowanie – przydatne w codziennej pracy z projektami cyfrowymi

  • Trener z doświadczeniem w projektowaniu produktów cyfrowych, UX researchu i facylitacji innowacji, co zapewnia wysoką wartość merytoryczną szkolenia

  • Możliwość zdobycia kompetencji praktycznych, które ułatwią wejście do branży UX/UI lub podniosą efektywność obecnej pracy projektowej


Wymagania

  • Podstawowa znajomość obsługi komputera i przeglądarki internetowej

  • Założone konto w Figmie w darmowej wersji Starter

  • Brak wymagań dotyczących wcześniejszej pracy z narzędziami graficznymi


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Pierwsze kroki w Figmie

  • Rejestracja konta i organizacja plików

  • Interfejs użytkownika i nawigacja

  • Tworzenie ramek, siatek i prostych elementów

Podstawy projektowania UX w Figmie

  • Tworzenie ekranów użytkownika i układów

  • Wprowadzenie do Auto Layout

  • Projektowanie prostego formularza lub strony startowej

Komponenty i spójność projektu

  • Tworzenie komponentów i instancji

  • Style kolorów i tekstów

  • Organizacja elementów w pliku

Prototypowanie i przepływy użytkownika

  • Tworzenie interaktywnych przejść między ekranami

  • Tryb prezentacji i testowania prototypu

  • Ćwiczenie: mini-aplikacja z kilkoma ekranami

Współpraca i praca zespołowa

  • Komentowanie i udostępnianie projektów

  • Feedback i praca w czasie rzeczywistym

  • Dobre praktyki organizacji plików

Case study i projekt grupowy

  • Redesign prostego procesu (np. formularz rejestracji, zamówienie online)

  • Praca zespołowa nad 3–4 ekranami i stworzenie prototypu

  • Prezentacja wyników i omówienie efektów

Autorem szkolenia jest Krzysztof Nawelski

Ekspert w obszarze innowacji, zarządzania projektami i zmianą, z ponad 20-letnim doświadczeniem w środowisku międzynarodowym. Specjalizuje się w rozwijaniu kultury innowacyjności, facylitacji zespołów w metodykach Design Thinking, Agile i Lean Startup oraz wdrażaniu transformacji cyfrowej. Współpracował z firmami z sektora bankowego, produkcyjnego i usługowego, prowadząc programy rozwoju menedżerskiego, zarządzania zmianą i kompetencji przyszłości. Trener i praktyk zorientowany na rezultat, wykorzystujący…

Wybrane opinie

Przeczytaj pozytywne opinie pochodzące z ankiet satysfakcji z naszych szkoleń wypełnianych wyłącznie przez ich uczestników po realizacji usługi

4.8
Ikona podpowiedziŚrednia ocen Sages w serwisie Google Ocena pochodzi ze średniej ocen Sages w serwisie Google i nie jest weryfikowana

23.09.2025

Uczestnik szkoleniaRetrieval Augmented Generation (RAG) - systemy AI do wyszukiwania informacji

Maciej Czarnecki

Duża liczba przykładów praca własna

Więcej opinii