Efektywna komunikacja i dialog w organizacji

2150 PLN+23% VAT (2644 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:EFK

Poziom zaawansowania:
communication

Dostępne terminy

  • Termin
  • Lokalizacja
  • Trener
  • Cena

Termin:

5 grudnia 2022
Trwają zapisy na szkolenie

Lokalizacja:

Zdalne, Warszawa

Trener:

Trainer imageMagdalena Therkildsen

Cena:

2150 PLN netto+23% VAT

Termin:

6 kwietnia 2023
Trwają zapisy na szkolenie

Lokalizacja:

Zdalne, Warszawa, Łódź, Poznań, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Katowice, Bydgoszcz, Gdynia

Trener:

-

Cena:

2150 PLN netto+23% VAT

O szkoleniu Efektywna komunikacja i dialog w organizacji

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie adresowane jest do osób chcących rozwinąć swój potencjał przywódczy, jak również specjalistów IT, programistów, liderów i menedżerów, którzy pragną zwiększyć swoje kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej i intrapersonalnej oraz chcą się lepiej komunikować

Wymagania

  • Otwartość i gotowość do zmian
  • Potrzeba wzmocnienia kompetencji z zakresu komunikacji i poczucia własnej wartości

Zalety

  • Dobra komunikacja w dużym stopniu wpływa na powodzenie projektów w firmach i wzmacnia własną samoocenę. Podczas warsztatów uczestnicy będą mogli doświadczyć różne metody komunikacji, przyjrzeć się swoim wzorcom myślowym i wypracować własne skuteczne metody na lepszą komunikację i współpracę ze sobą i z innymi ludźmi
  • Uczestnicy nie są uczeni, a sami się uczą w oparciu o własne doświadczenia, co jest fundamentem trwałej zmiany
  • Szkolenie wzmacnia umiejętności komunikacji własnej i z innymi w pracy oraz w codziennym życiu
  • Program oparty jest na metodach potwierdzonych naukowo i empirycznie
  • Uczestnicy doświadczą sposobów komunikacji "win-win", z zachowaniem godnej postawy i budującym dobre relacje z innymi
  • Szkolenie prowadzone jest warsztatowo i aktywnie z zaangażowaniem wszystkich uczestników
  • Szkolenie prowadzone przez doświadczonego trenera i praktyka pracy ze zmianą
  • Kameralne grupy sprzyjają pracy w komforcie i zaufaniu

Cele szkolenia

  • Nauka dialogu z wykorzystaniem NVC
  • Nauka kompetencji budowania relacji ze sobą i dobrej współpracy z innymi ludźmi
  • Budowanie poczucia własnej wartości
  • Nauka dawania feedbacku
  • Doświadczenie empatycznej współpracy poprzez różne sposoby komunikacji i wyciągnięcie wniosków z tych doświadczeń
  • Pogłębianie kompetencji dotyczących konstruktywnej komunikacji

Program

Komunikacja intrapersonalna - do siebie

  • Samoświadomość i wzorzec komunikacji własnej
  • Poczucie własnej wartości
  • Szacunek dla swojej historii i drogi
  • Krytyk wewnętrzny i jego rola
  • Wartości i wrażliwość osobista
  • Granice jako drogowskaz komunikacji

Komunikacja interpersonalna - do innych/z innymi

  • Efektywne słuchanie
  • Rola poczucia własnej wartości w komunikacji z innymi
  • Empatia w komunikacji
  • Świadomość w budowaniu relacji
  • Asertywność i odwaga w komunikacji
  • Współdziałanie jako moc wspólnego tworzenia i osobista samorealizacja

Podobne szkolenia