Prototypowanie aplikacji mobilnych

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: UX/MOBILE

POZIOM SZKOLENIA:

# mobile

# ux

# user-centered-design

# bpmn

# mvp

# prototype

# design

# product

# business-analysis

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne WYŁĄCZNIE na zamówienie.

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin

Interesuje Cię ta tematyka i szukasz szkolenia tylko dla siebie?

O szkoleniu

DLA KOGO?

Analitycy biznesowi, testerzy, kierownicy projektów chcący wzbogacić swój warsztat pracy o umiejętność projektowania aplikacji mobilnych

Osoby chcące przygotować się do pracy projektanta User Experience

WYMAGANIA

ZALETY

Szkolenie prowadzone będzie w formie praktycznych warsztatów z naciskiem na przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy, przedstawionych technik i narzędzi

Uczestnicy poznają i przećwiczą etap tworzenia prototypu aplikacji mobilnej z wykorzystaniem różnych technik i narzędzi oraz będą w stanie samodzielnie zaprojektować prototyp w celu prezentacji klientom, testowania z użytkownikami lub oceny trafności pomysłu biznesowego nowej aplikacji lub funkcjonalności

Cele szkolenia

Zapoznanie się z różnicami w prototypowaniu na urządzenia z systemami iOS, Android, Windows

Nauka technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UX, Analityka biznesowego i Product Menadżera

Przećwiczenie etapu prototypowania pomysłu na nową aplikację i nową funkcjonalność już istniejącej aplikacji

Po warsztatach uczestnicy powinni być w stanie samodzielnie zaprojektować prototyp aplikacji mobilnej w celu prezentacji klientom, testowania z użytkownikami lub jako uzupełnienie specyfikacji wymagań

Program

  • Co chcemy zaprojektować?
  • Określenie grupy docelowej, potrzeb i ograniczeń użytkowników naszej aplikacji i usługi
  • Określenie urządzeń na które będziemy prototypować - trudności, ograniczenia i różnice w podejściu
  • Różnice w prototypowaniu na urządzenia z iOS, Android, Windows
  • Specyficzne elementy interfejsu
  • Źródła wiedzy i dobrych praktyk
  • Szkice
  • Makiety
  • Prezentacja i nauka obsługi popularnych narzędzi
  • Wykonasz klikalny prototyp graficzny wysokiej jakości
  • Wykonasz prototyp zmian w istniejącej aplikacji
  • Wykorzystanie prototypu w pracy Analityka Biznesowego, Product Ownera i zespołu developerskiego
  • Wykorzystanie w pracy z klientem i do weryfikacji trafności pomysłu biznesowego na aplikację i usługę

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.