Figma - poznaj narzędzie do projektowania

2150 PLN+23% VAT (2644 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:FIGMA/NARZ

Poziom zaawansowania:

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

9 maj
Termin gwarantowanyTrwają zapisy na szkolenieOferta specjalna

Trener:

Marcin Trzeszczyński

Cena:

2150 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Termin:

12 wrzesień
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Marcin Trzeszczyński

Cena:

2150 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Termin:

21 listopad
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Marcin Trzeszczyński

Cena:

2150 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne lub nie odpowiada Ci żaden z dostępnych terminów?

Ikona pytaniaZapytaj o szkolenie

O szkoleniu Figma - poznaj narzędzie do projektowania

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Początkujących i wszystkich osób, które na jakimkolwiek etapie pracy, mają styczność z Figmą.
  • Developerów, Frontendowców, Testerów
  • Dla osób pełniących funkcje: Business Owner, Project Manager, Customer Journey Specialist, Marketing Specialist
  • Dla osób pracujących jako: Service Designer, Product Designer, UX Designer, UI Designer, Copywriter

Wymagania

  • Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach, które dopiero zaczynają swoją przygodę z projektowaniem i Figmą. Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia, dlatego niezależnie od tego, czy jesteś totalnym nowicjuszem, czy masz trochę doświadczenia, nauczysz się solidnych fundamentów projektowania w tym narzędziu.

Zalety

  • Wprowadzenie teoretyczne - od zera do Figma-bohatera
  • Nastawienie na praktykę - od benchmarkingu, przez makietę low-fi, po klikalny prototyp
  • Nauka wykorzystania Figmy do własnych celów: współpracy, komentowania, zbierania feedbacku, prezentacji
  • Poznanie procesu projektowego wykorzystującego Figmę
  • Stworzenie realnego projektu, który będzie można wygodnie udostępnić, skomentować i zaprezentować

Cele szkolenia

  • Poznanie Figmy jako narzędzia do projektowania, prototypowania i testowania
  • Poznanie możliwości współdzielenia projektów w Figmie, ich komentowania i pracy grupowej
  • Nauczenie się tworzenia konkretnych rozwiązań - makiet, UI, prezentacji, user flow
  • Nabycie umiejętności wykorzystania Figmy do przeprowadzenia spotkań online, warsztatów, badań

Program

Wprowadzenie do Figmy

Figma - porównanie planów

  • Dashboard
  • Figma v. Figjam
  • Figma Community
  • Wersja przeglądarkowa czy desktopowa

Rozpoczęcie pracy z Figmą

  • Blat roboczy
  • Frame
  • Poruszanie się po blacie roboczym
  • Zoom
  • Hand Tool
  • Cechy Frame
  • Dobre nawyki na start

Blat roboczy Figmy

  • Górna belka
  • Lewe menu
  • Prawe menu
  • Obszar roboczy
  • Prawy klawisz

Makieta czy Prototyp?

  • Design/Prototype
  • Współpraca w Figmie
  • Współdzielenie
  • Komentowanie

Rozpoczęcie projektu

  • Responsywność v wersja web/mobile
  • Makiety Low-Fi
  • Pluginy
  • Eksport plików
  • Współpraca z deweloperami

Realizacja projektu

  • Przybliżenie najważniejszych narzędzi Figmy
  • Przesuń
  • Zaznacz
  • Grupuj
  • Kolejność
  • Kopiowanie
  • Rotacja
  • Narzędzie Kształty
  • Narzędzie Tekst
  • Narzędzie Siatka

Wykorzystanie potencjału Figmy

  • Autolayout
  • Komponenty
  • Style
  • Benchamarking
  • Prototypowanie

Co dalej?

  • A może Design System?
  • Wykorzystajmy potencjał Community
  • Do czego jeszcze możemy wykorzystać Figmę?
  • Polecane linki

Podobne szkolenia