Trwają zapisy do grupy

Figma - poznaj narzędzie do projektowania

Dowiedz się jak używać Figmy do tworzenia projektów od podstaw. Poznaj, jak działa Figma i jak zacząć pracę w tym narzędziu, niezależnie od tego, na jakim etapie pracy projektowej z niej korzystasz.

2150 PLN+23% VAT (2644 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:FIGMA/NARZ

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

21 listopada
Termin gwarantowanyTrwają zapisy na szkolenieOferta specjalna

Trener:

Marcin Trzeszczyński

Cena:

2150 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Dostępne terminy

Interesują Cię inne terminy?

Figma - poznaj narzędzie do projektowania

Cele szkolenia

  • Poznanie Figmy jako narzędzia do projektowania, prototypowania i testowania

  • Poznanie możliwości współdzielenia projektów w Figmie, ich komentowania i pracy grupowej

  • Nauczenie się tworzenia konkretnych rozwiązań - makiet, UI, prezentacji, user flow

  • Nabycie umiejętności wykorzystania Figmy do przeprowadzenia spotkań online, warsztatów, badań


Dla kogo?

  • Początkujących i wszystkich osób, które na jakimkolwiek etapie pracy, mają styczność z Figmą.

  • Developerów, Frontendowców, Testerów

  • Dla osób pełniących funkcje: Business Owner, Project Manager, Customer Journey Specialist, Marketing Specialist

  • Dla osób pracujących jako: Service Designer, Product Designer, UX Designer, UI Designer, Copywriter


Zalety

  • Wprowadzenie teoretyczne - od zera do Figma-bohatera

  • Nastawienie na praktykę - od benchmarkingu, przez makietę low-fi, po klikalny prototyp

  • Nauka wykorzystania Figmy do własnych celów: współpracy, komentowania, zbierania feedbacku, prezentacji

  • Poznanie procesu projektowego wykorzystującego Figmę

  • Stworzenie realnego projektu, który będzie można wygodnie udostępnić, skomentować i zaprezentować


Wymagania

  • Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach, które dopiero zaczynają swoją przygodę z projektowaniem i Figmą. Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia, dlatego niezależnie od tego, czy jesteś totalnym nowicjuszem, czy masz trochę doświadczenia, nauczysz się solidnych fundamentów projektowania w tym narzędziu.


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program

Pobierz program w PDF

Wprowadzenie do Figmy

Figma - porównanie planów

  • Dashboard

  • Figma v. Figjam

  • Figma Community

  • Wersja przeglądarkowa czy desktopowa

Rozpoczęcie pracy z Figmą

  • Blat roboczy

  • Frame

  • Poruszanie się po blacie roboczym

  • Zoom

  • Hand Tool

  • Cechy Frame

  • Dobre nawyki na start

Blat roboczy Figmy

  • Górna belka

  • Lewe menu

  • Prawe menu

  • Obszar roboczy

  • Prawy klawisz

Makieta czy Prototyp?

  • Design/Prototype

  • Współpraca w Figmie

  • Współdzielenie

  • Komentowanie

Rozpoczęcie projektu

  • Responsywność v wersja web/mobile

  • Makiety Low-Fi

  • Pluginy

  • Eksport plików

  • Współpraca z deweloperami

Realizacja projektu

  • Przybliżenie najważniejszych narzędzi Figmy

  • Przesuń

  • Zaznacz

  • Grupuj

  • Kolejność

  • Kopiowanie

  • Rotacja

  • Narzędzie Kształty

  • Narzędzie Tekst

  • Narzędzie Siatka

Wykorzystanie potencjału Figmy

  • Autolayout

  • Komponenty

  • Style

  • Benchamarking

  • Prototypowanie

Co dalej?

  • A może Design System?

  • Wykorzystajmy potencjał Community

  • Do czego jeszcze możemy wykorzystać Figmę?

  • Polecane linki

Szkolenie poprowadzi Marcin Trzeszczyński