Programowanie w języku Kotlin

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: K/PROG

POZIOM SZKOLENIA:

# kotlin

Najbliższy termin:

1 lutego 2021

2680 PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

1

lutego

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

2680 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

1

lutego

Lokalizacja

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

2680 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Programiści chcący zwiększyć efektywność codziennej pracy i poznać język zdobywający coraz większą popularność

WYMAGANIA

Umiejętność programowania w jakimkolwiek języku

ZALETY

Szkolenie ma charakter typowego warsztatu (jest nastawione przede wszystkim na praktyczny aspekt wykorzystania języka Kotlin). Jego głównym elementem jest rozwinięta część praktyczna polegająca na realizacji projektu

Cele szkolenia

Zdobycie umiejętności programowania w języku Kotlin

Przedstawienie najważniejszych idiomów programistycznych języka

Poznanie możliwości zastosowania języka Kotlin na różnych platformach

Program

  • Ogólna charakterystyka języka
  • Kotlin na różnych platformach
  • Środowisko pracy developera
  • Podstawy składni
  • Konwencje kodowania
  • Typy bazowe
  • Instrukcje sterujące
  • Wykorzystanie pakietów
  • Idiomy programistyczne
  • Interoperacyjność z Javą
  • Omówienie/przypomnienie najważniejszych pojęć
  • Wykorzystanie klas i interfejsów
  • Specjalne typy klas (Data, Sealed, Nested, Enum, Inline)
  • Hermetyzacja i kontrola dostępu
  • Delegacja na poziomie klas (classes) i własności (properties)
  • Rozszerzenia (extensions)
  • Typy generyczne
  • Objects/Companion Objects
  • Sprawdzanie typów i rzutowanie
  • Porównywanie obiektów
  • Założenia i dobre praktyki
  • Funkcje anonimowe oraz inline
  • Funkcje wyższego rzędu i ich wykorzystanie
  • Idiomy programistyczne
  • Najważniejsze elementy SDK
  • Operowanie na kolekcjach
  • Obsługa wyjątków
  • Typy opcjonalne (null safety)
  • Użycie adnotacji
  • Refleksja
  • Przeciążanie operatorów
  • Spring framework
  • Platforma Android
  • Aplikacje webowe
  • Aplikacje natywne

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.