Flutter w praktyce

LICZBA DNI: 3 (24h)

KOD KURSU: FLUTTER/INTRO

POZIOM SZKOLENIA:

# dart

# android

# ios

Najbliższy termin:

16 sierpnia 2021

PROWADZI:

Łukasz Andrzejewski

2680 PLN netto + 23% VAT

2144 PLN netto + 23% VAT

Skorzystaj z promocyjnej ceny!

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 3 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% DOFINANSOWANIA na szkolenie? Napisz do nas »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Trener

Cena / os

16

sierpnia

Promocja

Warszawa,

Zdalne,

2680 PLN netto 2144 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

16

sierpnia

Promocja

Lokalizacja

Warszawa,

Zdalne,

Trener

Cena / os

2680 PLN netto2144 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Osoby rozpoczynające naukę tworzenia aplikacji mobilnych

Programiści mobilni, chcący tworzyć aplikacje działające na wielu platformach

WYMAGANIA

Podstawowa umiejętność programowania w dowolnym języku obiektowym

Mile widziane doświadczenie w tworzeniu aplikacji webowych i/lub mobilnych

ZALETY

Warsztatowa forma szkolenia

Duża ilość przykładów, umożliwiających zrozumienie i efektywne przyswojenie zdobywanej wiedzy

Kameralne grupy - szkolenia technologiczne prowadzimy w grupach liczących do 8 osób. Pozwala to na indywidualne podejście oraz aktywizację każdego uczestnika

Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

Kompleksowe wprowadzenie do Flutter toolkit i języka Dart

Nabycie umiejętności pozwalających na samodzielne tworzenia aplikacji mobilnych

Zapoznanie z dostępnymi narzędziami deweloperskimi oraz SDK

Przedstawienie metod budowania interfejsu użytkownika z użyciem podejścia deklaratywnego / komponentowego

Program

  • Podstawy składni
  • Typy bazowe
  • Operatory
  • Instrukcje sterujące
  • Kolekcje
  • Praca z tekstem
  • Struktury, klasy, protokoły, wyliczenia, rozszerzenia
  • Funkcje i domknięcia
  • Programowanie obiektowe
  • Obsługa wyjątków
  • Typy generyczne
  • Wsparcie dla asynchroniczności
  • Aplikacje natywne vs. hybrydowe
  • Przygotowanie środowiska deweloperskiego
  • Projekt - tworzenie, struktura, budowanie
  • Uruchamianie i debugowanie aplikacji
  • Wspierane platformy
  • Widgets - przegląd wbudowanych komponentów
  • Obsługa zdarzeń i gestów
  • Rozkład elementów widoku / tworzenie responsywnego interfejsu
  • Praca z zasobami aplikacji (obrazy, tekst)
  • Nawigacja między ekranami
  • Wykorzystanie animacji
  • Tworzenie reużywalnych elementów widoku
  • Budowanie złożonych widoków
  • Zmiana wyglądu aplikacji z wykorzystaniem motywów
  • Zarządzanie stanem oraz jego efektywne współdzielenie
  • Utrwalanie danych z wykorzystaniem SQLite
  • Strumienie
  • Praca z kodem asynchronicznym i zadania działające w tle
  • Integracja z REST API (komunikacja po HTTP, serializacja/deserializacja obiektów)
  • Wykorzystanie Backend-as-a-Service (BaaS) na przykładzie Firebase
  • Komunikacja z użyciem WebSockets
  • Dlaczego testowanie jest ważne?
  • Kod niskiej jakości vs. testowanie
  • Architektura aplikacji vs. testowanie
  • Piramida testów
  • Cechy dobrych testów
  • Metryki pokrycia testami
  • Testowanie w praktyce
  • Internacjonalizacja
  • Konfiguracja i zasoby aplikacji dla poszczególnych platform
  • Wykorzystanie dodatkowych pakietów i pluginów
  • Budowanie i podpisywanie kodu
  • Publikacja w sklepie

Autor szkolenia:

Łukasz Andrzejewski

Doświadczony trener z ponad 13-letnią praktyką na sali szkoleniowej. Aktywnie działa jako konsultant i programista w zakresie szeroko pojętych technologii Java, rozwiązań frontendowych i mobilnych. Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej Politechniki Poznańskiej, specjalizacja: Symulacje komputerowe. Aktualnie Partner, Head of Technology w Sages. Dba o rozwój oferty, przygotowuje i prowadzi szkolenia, konsultuje i bierze udział w realizacji projektów IT

Najbliższe szkolenie poprowadzi:

Łukasz Andrzejewski

Doświadczony trener z ponad 13-letnią praktyką na sali szkoleniowej. Aktywnie działa jako konsultant i programista w zakresie szeroko pojętych technologii Java, rozwiązań frontendowych i mobilnych. Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej Politechniki Poznańskiej, specjalizacja: Symulacje komputerowe. Aktualnie Partner, Head of Technology w Sages. Dba o rozwój oferty, przygotowuje i prowadzi szkolenia, konsultuje i bierze udział w realizacji projektów IT

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.