UX (User Experience) - Badania potrzeb i testowanie użyteczności

2350 PLN+23% VAT (2890 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:UX/BTU

Poziom zaawansowania:
user-centered-design

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

15 grudnia
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trainer image
Magdalena Therkildsen

Cena:

2350 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne

Termin:

6 kwietnia
Trwają zapisy na szkolenie
-

Cena:

2350 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Lokalizacja:

ZdalneWarszawaŁódźPoznańKrakówWrocławGdańskKatowiceBydgoszczGdynia

Nie odpowiada Ci żaden z dostępnych terminów?

Zapytaj o szkolenie

O szkoleniu UX (User Experience) - Badania potrzeb i testowanie użyteczności

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie UX - Badania potrzeb i testowanie użyteczności przygotowane jest dla osób, które chcą podnieść swoje kompetencje w tworzeniu jakościowych produktów i usług w oparciu o Design (użyteczne projektowanie dla ludzi), np. analitycy bisnesowi, kierownicy projektów IT, testerzy etc.
  • Jest to także szkolenie dla osób chcących przygotować się do pracy projektanta User Experience

Zalety

  • Szkolenie UX - Badania potrzeb i testowanie użyteczności obejmuje praktyczne warsztaty z naciskiem na umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy i przedstawionych technik w realnych projektach
  • Poznane techniki umożliwią testowanie i poprawę użyteczności i User Experience zarówno prostych projektów landing page, stron jak i zaawansowanych aplikacji także uczestnikom nie znającym technologii front-end
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Przedstawienie etapów procesu projektowania produktu cyfrowego, fizycznego lub usługi, omówienie koncepcji badań i umiejscowienie ich w procesie projektowym
  • Przedstawienie metod badawczych User Experience i przećwiczenie ich w kontekście produktu wraz z analizą
  • Przedstawienie technik testowania użyteczności i przećwiczenie ich w kontekście produktu wraz z analizą
  • Nauka metod i narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UX
  • Poznanie wpływu kompetencji miękkich na dostarczenie wartości projektowej

Program

Badania podstawą dobrego projektowania UX

  • Empatyzacja badań i rola badacza
  • Cel i skuteczność badań (co badamy, po co, kogo i kiedy?)
  • Rodzaje i metody badań
  • Przygotowanie do badań (screener, scenariusze, rekrutacja)
  • Przeprowadzanie badań jakościowych
  • Analiza z badań i przedstawienie założeń projektowych

Testowanie uyteczności UX

  • Wykorzystywanie testów do doskonalenia jakości produktów, usług i zwiększania konwersji
  • Przygotowanie do testowania (scenariusze, rekrutacja)
  • Metody testowania (wywiady, testy zadaniowe, Heurystyki Nielsena, testy korytarzowe, obserwacje naturalne, testy A/B, Eyetracking)
  • Zdalne metody użyteczności
  • Dane z ocen użyteczności
  • Rodzaje ocen użyteczności
  • Analiza wyników i wyciąganie wniosków z testów użyteczności

Podobne szkolenia