User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy

3550 PLN+23% VAT (4366 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:4 dni (32h)

Kod kursu:UX/ANA

Poziom zaawansowania:

Dostępne terminy

  • Termin
  • Lokalizacja
  • Trener
  • Cena
Brak dostępnych terminów

O szkoleniu User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy jest adresowane,do osób, które chcą rozwijać się w kierunku User Experience, projektowania aplikacji i usług oraz Product i Service Design
  • W szczególności analitycy biznesowi, inżynierowie wymagań, testerzy, menadżerowie IT, product ownerzy

Zalety

  • Szeroki zakres szkolenia User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy pozwoli uczestnikom poznać wszystkie zagadnienia związane z pracą przy projektowaniu produktu i usługi satysfakcjonującej użytkowników i klientów, zwiększając szanse na sukces projektu
  • Szkolenie User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy prowadzone będzie przez praktyka oraz doświadczonego trenera i wykładowcę przedstawiającego w sposób ciekawy i przystępny najbardziej zawiłe zagadnienia związane z User Experience
  • Szkolenie User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy prowadzone będzie w formie warsztatów z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i przedstawionych technik
  • Uczestnicy poznają i przećwiczą wszystkie etapy pracy projektanta od zebrania wymagań do stworzenia i przetestowania prototypu usługi lub aplikacji
  • Poznane narzędzia umożliwią testowanie i projektowanie zarówno prostych projektów landing page, stron jak i zaawansowanych prototypów aplikacji i usług także uczestnikom nie znającym technologii front-end
  • Kameralne grupy - szkolenia technologiczne prowadzimy w grupach liczących do 8 osób. Pozwala to na indywidualne podejście oraz aktywizację każdego uczestnika
  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how

Cele szkolenia

  • Przedstawienie i przećwiczenie wszystkich etapów związanych z procesem projektowania aplikacji, produktu cyfrowego lub usługi
  • Przedstawienie praktycznego zastosowania pojęć i koncepcji związanych z projektowaniem satysfakcji odbiorcy - User Experience, Product i Service Design
  • Nauka technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UX
  • Przećwiczenie wykonywania podstawowych zadań, rozwiązywania napotykanych problemów i sposobów współpracy projektanta UX z użytkownikami, zespołem developerskim, analitykiem i kierownikiem projektu
  • Poznanie metod unikania i minimalizowania ryzyka porażek projektów nowych produktów i usług cyfrowych

Program

User Experience - podstawowe pojęcia i procesy

  • User Experience - podstawowe pojęcia i definicje
  • Zastosowanie User Experience - ćwiczenia i case study
  • Psychologia poznawcza w UX - ćwiczenia i case study
  • Proces projektowy - etapy pracy nad projektem

Zbieranie wymagań, badanie użyteczności, prezentowanie wymagań

  • Metody zbierania wymagań
  • Metody prezentowania wymagań

Projektowanie i prototypowanie

  • Metody projektowania
  • Narzędzia projektanta

Testowanie i weryfikacja przyjętego rozwiązania

  • Klasyczne metody testowania użyteczności
  • Zdalne metody testowania użyteczności
  • Prezentacja narzędzi przydatnych w testowaniu
  • Analiza wyników i wyciąganie wniosków z testów

Podobne szkolenia