User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy

3950 PLN+23% VAT (4858 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:4 dni (32h)

Kod kursu:UX/ANA

Poziom zaawansowania:
user-centered-design

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

26 sierpień
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Magdalena Therkildsen

Cena:

3950 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Termin:

14 październik
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Magdalena Therkildsen

Cena:

3950 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Lokalizacja:

Termin:

9 grudzień
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Magdalena Therkildsen

Cena:

3950 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Lokalizacja:

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne lub nie odpowiada Ci żaden z dostępnych terminów?

Ikona pytaniaZapytaj o szkolenie

O szkoleniu User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Szkolenie User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy jest adresowane do osób, które chcą rozwijać się w kierunku User Experience i Product Design oraz mieć realny wpływ na tworzenie jakościowych produktów i usług
  • Dla osób, które chcą uporządkować wiedzę z zakresu procesu projektowego UX oraz nauczyć się budować ścieżki użytkowników i myśleć projektowo
  • Dla osób, które chcą zrozumieć, dlaczego jedne produkty są łatwe i intuicyjne, a inne trudne dla odbiorcy i z czego to wynika
  • Analityków biznesowych, inżynierów wymagań, testerów, menedżerów IT, product ownerów

Zalety

  • Szkolenie "User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy" obejmuje szeroki zakres tematyczny, począwszy od psychologii i percepcji, poprzez analizę, tworzenie płynnych doświadczeń (flow), elementy interfejsu, aż po zagadnienia związane z estetyką i odpowiedzialnością projektową
  • Skupimy się na praktycznym podejściu, angażując uczestników w intensywne ćwiczenia i prezentując realne przykłady, co pozwala efektywnie przyswoić wiedzę
  • Trener posiada imponujące, trzydziestoletnie doświadczenie w projektowaniu użyteczności i estetyki produktów, co czyni go rzeczywistym ekspertem w dziedzinie
  • Dzięki świadomemu wyborowi narzędzi i technologii, uczestnicy mają pewność, że zdobytą wiedzę mogą natychmiast wykorzystać w praktyce, co sprawia, że szkolenie User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy jest jeszcze bardziej wartościowe

Cele szkolenia

  • Nauka 4 filarów dobrego User Experience (w tym psychologia UX i modele mentalne) i zrozumienie, który filar za co odpowiada, żeby produkt był intuicyjny i łatwy w obsłudze
  • Uporządkowanie wiedzy UX dostępnej na rynku i położenie nacisku na myślenie projektowe
  • Przedstawienie i przećwiczenie wszystkich etapów związanych z procesem projektowania aplikacji, produktu cyfrowego lub usługi
  • Nauka technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UX
  • Przygotowanie do pracy na stanowisku UX Designera

Program

Podstawy User Expierience

  • Podstawowe pojęcia UX i zastosowanie w praktyce
  • Estetyka i użyteczność - główne role designu
  • Czym jest i jak budować flow użyteczności?
  • Psychologia projektowania i zasady Gestalt
  • Percepcja i psychologia w Komunikacji Wizualnej
  • Heurystyki Nielsena UX/UI
  • Modele Mentalne
  • Etapy pracy - omówienie procesu projektowego

Zbieranie i prezentowanie wymagań

  • Badania potrzeb (wywiady IDI, obserwacje) - kiedy, kogo i po co?
  • Rozpoznanie i analiza błędów
  • Persony i proto-persony
  • Propozycja wartości (Value Proposition Canvas)
  • User Story Mapping
  • User Flow
  • Scenariusze UX

Makietowanie i projektowanie

  • Wzorce projektowe Komunikacji Wizualnej (estetyka, spójność, przestrzeń, kompozycja, fonty, kolory etc.)
  • Wzorce projektowe UI Design (użyteczność, flow, przyciski, sortowanie, filtry, kalendarze, checkboxy etc.)
  • Dobre i złe przykłady
  • Design System
  • Szkice, Makiety, Prototypy
  • Projektowanie dla urządzeń mobilnych
  • Narzędzia i programy projektanta
  • Przygotowanie makiet/prototypów do badań z użytkownikami

Testy użyteczności

  • Testy użyteczności (wywiady, testy zadaniowe, korytarzowe, obserwacje naturalne, testy A/B, eyetracking)
  • Dane z ocen użyteczności
  • Rodzaje ocen użyteczności
  • Analiza wyników i wyciąganie wniosków z testów

Podobne szkolenia