Trwają zapisy do grupy

Szkolenie: Sztuczna inteligencja w biznesie

Szkolenie "Sztuczna inteligencja w biznesie" stanowi kompleksowe wprowadzenie do zagadnień sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego przy rozwiązywaniu problemów biznesowych.

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:AI/BIZ

chmuraazureaiuczenie-maszynowe

Dostępne terminy szkolenia

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

13 marca
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2550 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Powiadom o kolejnych terminach

Interesuje Cię szkolenie w innym terminie?

Sztuczna inteligencja w biznesie

Cele szkolenia

  • Zrozumienie wartości biznesowej danych i AI

  • Zdobycie wiedzy na temat terminologii i podstawowych zagadnień z obszaru sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego

  • Poznanie sposobów analizy projektów AI przed wdrożeniem produkcyjnym

  • Zrozumienie roli chmury przy realizacji rozwiązań opartych o AI


Dla kogo?

  • Analityków biznesowych zaangażowanych w projekty z elementami sztucznej inteligencji

  • Menadżerów projektu chcących swobodnie komunikować się z zespołem AI, posługując się wspólnym językiem

  • Liderów technicznych chcących poznać kompleksowe podejście do analizy projektów opartych o sztuczną inteligencję

  • Liderów biznesowych pragnących zrozumieć, w jaki sposób AI może efektywnie usprawnić różne obszary działalności firmy


Zalety

  • Szkolenie "Sztuczna inteligencja w biznesie" stanowi kompleksowe wprowadzenie do zagadnień sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego przy rozwiązywaniu problemów biznesowych

  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu, w ramach którego analizowane są przykładowe projekty AI

  • Szkolenie obejmuje zarówno aspekty binzesowe danych i AI, jak i konkretne kwestie związane z badaniem i rozwojem, wdrożeniem produkcyjnym oraz korzystaniem z chmury przy realizacji projektów

  • W trakcie szkolenia "Sztuczna inteligencja w biznesie" zostaną omówione konkretne przypadki użycia AI w celu optymalizacji procesów biznesowych, stanowiące inspirację dla uczestników


Wymagania

  • Podstawowa znajomość pojęć z zakresu projektów IT


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Wartość biznesowa danych i AI

  • Dlaczego akurat teraz odbywa się rewolucja AI?

  • Co to znaczy "Data is the new oil"?

  • Obecne trendy w AI

Badania i rozwój - poszukiwanie rozwiązań opartych o AI

  • AI w naszej codzienności

  • Sztuczna inteligencja a uczenie maszynowego

  • Struktura uczenia maszynowego

  • Uczenie nadzorowane a nienadzorowane

  • Uczenie głębokie

  • Dane w procesie trenowania modeli

  • Broń matematycznej zagłady - aspekty etyczne AI

  • Przykładowe przypadki użycia AI i uczenia maszynowego

Generatywna sztuczna inteligencja (GenAI)

  • GenAI - definicja i podstawowe zasady działania

  • Duże modele językowe (LLMs)

  • Przykłądy zastosowania w biznesie

  • Wyzwanie etyczne w GenAI

Wdrożenie produkcyjne rozwiązań AI

  • Określanie zakresu projektu

  • Dane

  • Modelowanie

  • Wdrażanie

  • MLOPs i LLMOps

  • Przykładowe przypadki wdrożeń projektów AI

Chmura w projektach AI (na przykładzie Azure)

  • Koncepcja chmury w kontekście AI

  • Wyzwania i trendy związane z chmurą

  • Azure AI Services - rozwiązywanie powszechnych problemów

  • Azure Machine Learning - tworzenie niestandardowych rozwiązań

  • AutoML jako narzędzie przyśpieszające eksperymentowanie

  • Przykładowe architektury rozwiązań AI w chmurze

Przykładowe przypadki użycia AI w biznesie

  • Profilowanie rynku nieruchomości

  • Analiza sentymentu w recenzjach produktów

  • Walka z oszustami finansowymi

  • Segmentacja klientów i strategia marketingowa firmy

  • Diagnostyka medyczna z użyciem obrazów

  • AI na rynku kapitałowym - trading

  • Skrojony telemarketing - optymalizacja kontaktów z klientami

  • Zapytaj Twoje dokumenty - chatbot dla konwersacji z firmową bazą wiedzy

  • Wielojęzykowy call center - sentyment oraz podsumowywanie na podstawie nagrań rozmów

Podobne szkolenia