Sztuczna inteligencja w biznesie

2550 PLN+23% VAT (3136 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:AI/BIZ

Poziom zaawansowania:
chmuraazureaiuczenie-maszynowe

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

20 maj
Trwają zapisy na szkolenieOferta specjalna

Trener:

Ros Apostol

Cena:

2550 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Termin:

4 lipiec
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Ros Apostol

Cena:

2550 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Termin:

14 listopad
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Ros Apostol

Cena:

2550 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne lub nie odpowiada Ci żaden z dostępnych terminów?

Ikona pytaniaZapytaj o szkolenie

O szkoleniu Sztuczna inteligencja w biznesie

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Analityków biznesowych zaangażowanych w projekty z elementami sztucznej inteligencji
  • Menadżerów projektu chcących swobodnie komunikować się z zespołem AI, posługując się wspólnym językiem
  • Liderów technicznych chcących poznać kompleksowe podejście do analizy projektów opartych o sztuczną inteligencję
  • Liderów biznesowych pragnących zrozumieć, w jaki sposób AI może efektywnie usprawnić różne obszary działalności firmy

Wymagania

  • Podstawowa znajomość pojęć z zakresu projektów IT

Zalety

  • Szkolenie "Sztuczna inteligencja w biznesie" stanowi kompleksowe wprowadzenie do zagadnień sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego przy rozwiązywaniu problemów biznesowych
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu, w ramach którego analizowane są przykładowe projekty AI
  • Szkolenie obejmuje zarówno aspekty binzesowe danych i AI, jak i konkretne kwestie związane z badaniem i rozwojem, wdrożeniem produkcyjnym oraz korzystaniem z chmury przy realizacji projektów
  • W trakcie szkolenia "Sztuczna inteligencja w biznesie" zostaną omówione konkretne przypadki użycia AI w celu optymalizacji procesów biznesowych, stanowiące inspirację dla uczestników

Cele szkolenia

  • Zrozumienie wartości biznesowej danych i AI
  • Zdobycie wiedzy na temat terminologii i podstawowych zagadnień z obszaru sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego
  • Poznanie sposobów analizy projektów AI przed wdrożeniem produkcyjnym
  • Zrozumienie roli chmury przy realizacji rozwiązań opartych o AI

Program

Wartość biznesowa danych i AI

  • Dlaczego akurat teraz odbywa się rewolucja AI?
  • Co to znaczy "Data is the new oil"?
  • Obecne trendy w AI

Badania i rozwój - poszukiwanie rozwiązań opartych o AI

  • AI w naszej codzienności
  • Sztuczna inteligencja a uczenie maszynowego
  • Struktura uczenia maszynowego
  • Uczenie nadzorowane a nienadzorowane
  • Uczenie głębokie
  • Dane w procesie trenowania modeli
  • Broń matematycznej zagłady - aspekty etyczne AI
  • Przykładowe przypadki użycia AI i uczenia maszynowego

Generatywna sztuczna inteligencja (GenAI)

  • GenAI - definicja i podstawowe zasady działania
  • Duże modele językowe (LLMs)
  • Przykłądy zastosowania w biznesie
  • Wyzwanie etyczne w GenAI

Wdrożenie produkcyjne rozwiązań AI

  • Określanie zakresu projektu
  • Dane
  • Modelowanie
  • Wdrażanie
  • MLOPs i LLMOps
  • Przykładowe przypadki wdrożeń projektów AI

Chmura w projektach AI (na przykładzie Azure)

  • Koncepcja chmury w kontekście AI
  • Wyzwania i trendy związane z chmurą
  • Azure AI Services - rozwiązywanie powszechnych problemów
  • Azure Machine Learning - tworzenie niestandardowych rozwiązań
  • AutoML jako narzędzie przyśpieszające eksperymentowanie
  • Przykładowe architektury rozwiązań AI w chmurze

Przykładowe przypadki użycia AI w biznesie

  • Profilowanie rynku nieruchomości
  • Analiza sentymentu w recenzjach produktów
  • Walka z oszustami finansowymi
  • Segmentacja klientów i strategia marketingowa firmy
  • Diagnostyka medyczna z użyciem obrazów
  • AI na rynku kapitałowym - trading
  • Skrojony telemarketing - optymalizacja kontaktów z klientami
  • Zapytaj Twoje dokumenty - chatbot dla konwersacji z firmową bazą wiedzy
  • Wielojęzykowy call center - sentyment oraz podsumowywanie na podstawie nagrań rozmów

Podobne szkolenia