Prototypowanie aplikacji w Axure/Marvel/Adobe XD/Pingendo - 100% ćwiczeń od podstaw do zaawansowanych projektów
Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)
Kod kursu:AXURE
Poziom zaawansowania:
Szkolenie na zamówienie
Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne wyłącznie na zamówienie.
- Dostosowany program
- Indywidualna wycena
- Dowolny termin
O szkoleniu Prototypowanie aplikacji w Axure/Marvel/Adobe XD/Pingendo - 100% ćwiczeń od podstaw do zaawansowanych projektów
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Dla kogo?
- Analitycy biznesowi, testerzy, graficy, kierownicy projektów chcący wzbogacić swój warsztat pracy o umiejętność projektowania w najpopularniejszym narzędziu do projektowania
- Osoby chcące projektować prototypy stron www i aplikacji bez nauki programowania
- Osoby chcące przygotować się do pracy projektanta, badacza User Experience
Zalety
- Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów i tutoriali z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i poznanych narzędzi
- Zdobyte umiejętności umożliwią projektowanie zarówno prostych projektów landing page, stron jak i zaawansowanych prototypów aplikacji także uczestnikom nie znającym technologii front-end
- Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
- Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
- Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Cele szkolenia
- Zdobycie nowych umiejętności i poszerzenie swojego warsztatu o techniki i obsługę popularnych oraz darmowych narzędzi wykorzystywanych przez projektantów User Experience do szybkiego tworzenia zaawansowanych prototypów aplikacji
- Zapoznanie się z podstawowymi i zaawansowanymi funkcjonalnościami programu Axure/Marvel/Adobe XD/Pingendo
- Przećwiczenie poszczególnych etapów projektowania od szkicu do klikalnego prototypu
- Zdobycie wiedzy na temat wykorzystania dostępnych narzędzi w szybkim testowaniu projektów nowych aplikacji lub zmian istniejących aplikacji
Program
Prototypowanie - podstawowe techniki
- Metody i ich zastosowanie
- Szkice
- Makiety
- Prototypy
Możliwości aplikacji Marvell
- Tworzenie prototypu aplikacji mobilnej i webowej
- Tworzenie interakcji
- Generowanie klikalnego prototypu aplikacji mobilnej/webowej
Możliwości aplikacji Adobe XD
- Tworzenie prototypu aplikacji webowej
- Tworzenie interakcji
- Generowanie klikalnego prototypu aplikacji webowej
Podstawowe możliwości aplikacji Axure
- Main Meny
- Canvas
- Pages
- Libraries
- Masters
- Inspector
- Outline
- Generating HTML prototypes
Zaawansowane możliwości aplikacji Axure
- Axure Share
- Dynamic Panel
- Wykorzystanie warunków i zmiennych
- Tworzenie animacji i przejść
Wykorzystanie aplikacji Pingendo
- Tworzenie prototypu aplikacji webowej
- Podstawy pracy w kodzie HTML/SASS
- Generowanie klikalnego prototypu aplikacji RWD