Prototypowanie aplikacji w Axure/Marvel/Adobe XD/Pingendo - 100% ćwiczeń od podstaw do zaawansowanych projektów

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: AXURE

POZIOM SZKOLENIA:

# prototype

# testing

# user-centered-design

# html

# css

Szkolenie na zamówienie

Szkolenie dostosowane do potrzeb Twojego zespołu. Dostępne WYŁĄCZNIE na zamówienie.

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin

Interesuje Cię ta tematyka i szukasz szkolenia tylko dla siebie?

O szkoleniu

DLA KOGO?

Analitycy biznesowi, testerzy, graficy, kierownicy projektów chcący wzbogacić swój warsztat pracy o umiejętność projektowania w najpopularniejszym narzędziu do projektowania

Osoby chcące projektować prototypy stron www i aplikacji bez nauki programowania

Osoby chcące przygotować się do pracy projektanta, badacza User Experience

WYMAGANIA

ZALETY

Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów i tutoriali z naciskiem na praktyczne przykłady wykorzystania zdobytej wiedzy i poznanych narzędzi

Zdobyte umiejętności umożliwią projektowanie zarówno prostych projektów landing page, stron jak i zaawansowanych prototypów aplikacji także uczestnikom nie znającym technologii front-end

Cele szkolenia

Zdobycie nowych umiejętności i poszerzenie swojego warsztatu o techniki i obsługę popularnych oraz darmowych narzędzi wykorzystywanych przez projektantów User Experience do szybkiego tworzenia zaawansowanych prototypów aplikacji

Zapoznanie się z podstawowymi i zaawansowanymi funkcjonalnościami programu Axure/Marvel/Adobe XD/Pingendo

Przećwiczenie poszczególnych etapów projektowania od szkicu do klikalnego prototypu

Zdobycie wiedzy na temat wykorzystania dostępnych narzędzi w szybkim testowaniu projektów nowych aplikacji lub zmian istniejących aplikacji

Program

  • Metody i ich zastosowanie
  • Szkice
  • Makiety
  • Prototypy
  • Tworzenie prototypu aplikacji mobilnej i webowej
  • Tworzenie interakcji
  • Generowanie klikalnego prototypu aplikacji mobilnej/webowej
  • Tworzenie prototypu aplikacji webowej
  • Tworzenie interakcji
  • Generowanie klikalnego prototypu aplikacji webowej
  • Main Meny
  • Canvas
  • Pages
  • Libraries
  • Masters
  • Inspector
  • Outline
  • Generating HTML prototypes
  • Axure Share
  • Dynamic Panel
  • Wykorzystanie warunków i zmiennych
  • Tworzenie animacji i przejść
  • Tworzenie prototypu aplikacji webowej
  • Podstawy pracy w kodzie HTML/SASS
  • Generowanie klikalnego prototypu aplikacji RWD

Autor szkolenia:

Łukasz Łosin

Praktyk w dziedzinie zarządzania zespołem, analizie biznesowej, poprawie User Experience, doskonaleniu procesów biznesowych oraz business development’cie oraz wykorzystaniu technik projektowania i wdrażania nowych produktów i usług. Przez ostatnie kilkanaście lat zdobywał doświadczenie w Polsce oraz zagranicą w projektach IT i nie tylko. Szkolił zespoły projektowe i wytwórcze IT wielu banków, instytucji finansowych oraz firm doradczych. Opiekun merytoryczny i wykładowca na studiach podyplomowych „User Experience i projektowanie aplikacji, produktów i usług” w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku oraz wykładowcy na Uniwersytecie Gdańskim z tematu "Psychologia przywództwa w organizacji". Współautor książki „Inżynieria wymagań”, wydanej przez PWN w 2018 roku - w swym rozdziale skupił się nad problematyką organizacji pracy, podnoszenia efektywności i motywacji zespołów projektowo/programistycznych w Scrum.

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.