Projektowanie zorientowane na użytkownika

LICZBA DNI: 2 (16h)

KOD KURSU: UCD

POZIOM SZKOLENIA:

# user-centered-design

Najbliższy termin:

29 kwietnia 2021

2790 PLN netto + 23% VAT

Jeszcze 8 miejsc w tej cenie.

  • stacjonarne
  • zdalne

STACJONARNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

ZDALNE

W CENIE

  • 2 dni pracy z trenerem na żywo online
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Czy wiesz, że możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania na szkolenie? Dowiedz się jak »

Oferta dla firm

Dostosuj zakres, czas i miejsce szkolenia do potrzeb Twojego zespołu. Uzyskaj indywidualną wycenę szkolenia dla grupy.

Weź udział w szkoleniu

Termin

Lokalizacja

Cena / os

29

kwietnia

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

2790 PLN netto
+ 23% VAT

Termin

29

kwietnia

Lokalizacja

Warszawa,

Kraków,

Łódź,

Wrocław,

Gdańsk,

Poznań,

Zdalne,

Cena / os

2790 PLNnetto
+ 23% VAT

Powiadom
o kolejnych terminach

O szkoleniu

DLA KOGO?

Projektanci GUI

Analitycy biznesowi/systemowi

Inżynierowie wymagań

Kierownicy projektów pragnący zapewnić użyteczność projektowanego systemu IT

Przedstawiciele organizacji Klienta, którzy walidują użyteczność systemu

Testerzy i personel QA

WYMAGANIA

ZALETY

Cele szkolenia

Pokazanie w jaki sposób przewidywać interakcje użytkownika końcowego z tworzonym systemem i zapewnić maksymalną użyteczność i ergonomię rozwiązania

Pokazanie jakie praktyki i metody stosować, by pozyskać wymagania związane z oczekiwaną przez użytkowników użytecznością i w jaki sposób tę użyteczność testować

Poznanie zasad tworzenia użytecznych aplikacji IT i standardy użyteczności

Poznanie zasad planowania użyteczności rozwiązania IT

Poznanie zasad identyfikacji wymagań użyteczności i projektowania prototypów

Poznanie zasad opracowania wytycznych Look & Feel dla organizacji

Program

  • Definicje użyteczności i dziedziny związane z użytecznością:
  • Standardy i wytyczne
  • Planowanie użyteczności
  • Analiza kontekstu użytkownika
  • Analiza wymagań użyteczności - metody
  • Projektowanie użytecznego Graficznego Interfejsu Użytkownika - GUI (Graphical User Interface)
  • Modelowanie Interfejsu Użytkownika
  • Normy, standardy, wytyczne
  • Czego nie robić - błędy w procesie projektowania GUI
  • Opracowanie dokumentu „Look & Feel Guideline” (Podręcznik projektowania interfejsu użytkownika) - zalecenia projektowe
  • Listy kontrolne (check lists)
  • Testy z udziałem użytkowników (testy użyteczności - usability testing)
  • Metody zaawansowane - podstawy
  • Warsztaty pozyskiwania wymagań
  • Projektowanie aplikacji UCD (łącznie z prototypowaniem GUI)
  • Opracowanie wytycznych Look & Feel na podstawie wniosków z poprzednich części praktycznych

POLITYKA COOKIES:

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb oraz wyświetlać Ci przydatne i adekwatnych dla Ciebie reklamy w serwisie i poza nim. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w swoich ustawieniach swojej przeglądarki. Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.