Projektowanie zorientowane na użytkownika

2600 PLN+23% VAT (3198 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Kod kursu:UCD

Poziom zaawansowania:
user-centered-design

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

3 czerwiec
Trwają zapisy na szkolenieOferta specjalna

Trener:

Karolina Zmitrowicz

Cena:

2600 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Termin:

5 wrzesień
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Karolina Zmitrowicz

Cena:

2600 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Termin:

12 grudzień
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Karolina Zmitrowicz

Cena:

2600 PLN netto+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne lub nie odpowiada Ci żaden z dostępnych terminów?

Ikona pytaniaZapytaj o szkolenie

O szkoleniu Projektowanie zorientowane na użytkownika

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Dla kogo?

  • Analitycy systemowi i biznesowi, właściciele produktu, właściciele biznesowi, projektanci rozwiązań cyfrowych
  • Kierownicy projektów pragnący zapewnić użyteczność projektowanego systemu IT
  • Przedstawiciele biznesu odpowiedzialni za opracowanie potrzeb biznesowych i/lub walidację użyteczności systemu
  • Inżynierowie oprogramowania i systemowi
  • Testerzy, QA, osoby odpowiedzialne za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania

Wymagania

  • Podstawowa znajomość cyklu życia produktu informatycznego
  • Znajomość nomenklatury stosowanej w wytwarzaniu oprogramowania i realizacji projektów informatycznych

Zalety

  • Szkolenie "Projektowanie zorientowane na użytkownika" prowadzone przez eksperta z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży IT i szeroką wiedzą w zakresie procesów IT
  • Nacisk na praktykę - niezbędna teoria poparta jest praktyką projektową, omawiane tematy są odnoszone do rzeczywistych sytuacji projektowych
  • Szkolenie "Projektowanie zorientowane na użytkownika" realizowane przy użyciu narzędzi stosowanych w inżynierii wymagań, co daje możliwość zapoznania się z ich podstawowymi funkcjonalnościami
  • Możliwość zastosowania zdobytej wiedzy już w trakcie szkolenia

Cele szkolenia

  • Poznanie kluczowych pojęć i koncepcji związanych z użytecznością rozwiązań cyfrowych
  • Poznanie skutecznych metod pozyskiwania wymagań użyteczności
  • Nabycie umiejętności niezbędnych do projektowania użytecznych rozwiązań IT

Program

Teoria użyteczności

  • Definicja użyteczności
  • Elementy składające się na użyteczność
  • Koncepcja UX
  • Użyteczność a przewaga konkurencyjna

Planowanie i pozyskiwanie wymagań dotyczących użyteczności

  • Planowanie użyteczności
  • Analiza kontekstu użytkownika
  • Analiza wymagań użyteczności - metody

Planowanie użyteczności

  • Analiza interesariuszy
  • Analiza kontekstu użytkownika
  • Cele jakościowe

Pozyskiwanie i analiza wymagań użyteczności

  • Techniki pozyskiwania wymagań
  • Użyteczność a funkcjonalność rozwiązania

Projektowanie oprogramowania z perspektywy użytkownika - User-Centered Design

  • Projektowanie Interfejsu Użytkownika
  • Normy, standardy, wytyczne
  • Style guide

Testowanie i ocena użyteczności

  • Listy kontrolne (check lists)
  • Testy z udziałem użytkowników (testy użyteczności - usability testing)
  • Metody zaawansowane - podstawy

Rozwój w kierunku użyteczności i UX

  • Certyfikacja kwalifikacji
  • Kompetencje w obszarze użyteczności a inne role projektowe

Podsumowanie

  • Podsumowanie warsztatów
  • Dobre praktyki i listy kontrolne

Podobne szkolenia